waarom niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet doen met alleen hoofdrekenen![]()
de jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik niet, en de rekenmachine hier maakt geen gebruik van die voorrangsregelsquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
niks wiskundigs formule, je moet gewoon de mogelijkheiden bij langsgaan om op 24 te komen 1 daarvan is 8/ 0.3333 dus dan moet je nog een manier zoeken om op 0.3333 te komen, ik neem aan dat je dat wel uit je hoofd kunt toch?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo'n wiskundige formule kan niemand verzinnen in z'n hoofd
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:47 schreef c0mpleX het volgende:
als je niet kan rekenen gebruik je toch google... http://www.raadselweb.net/index.php?content=oplossing&res=20020826205136
Sommige mensen zijn wandelende rekenmachines.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:46 schreef babba_ het volgende:
[..]
niks wiskundigs formule, je moet gewoon de mogelijkheiden bij langsgaan om op 24 te komen 1 daarvan is 8/ 0.3333 dus dan moet je nog een manier zoeken om op 0.3333 te komen, ik neem aan dat je dat wel uit je hoofd kunt toch?
dat heb ik expres niet gedaanquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:47 schreef c0mpleX het volgende:
als je niet kan rekenen gebruik je toch google... http://www.raadselweb.net/index.php?content=oplossing&res=20020826205136
Dus zo is hij aan het antwoord gekomen. Niks hoofdrekenenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:47 schreef c0mpleX het volgende:
nou ja ik heb het toch echt zelf verzonnen en bornslippy ook, of heeft die gesjeat???quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn wandelende rekenmachines.![]()
Nee, even serieus, dit kan bijna niemand verzinnen
Ik heb zo'n vermoeden jaquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus zo is hij aan het antwoord gekomen. Niks hoofdrekenen
ik denk t laatstequote:Op woensdag 4 mei 2005 14:49 schreef babba_ het volgende:
[..]
nou ja ik heb het toch echt zelf verzonnen en bornslippy ook, of heeft die gesjeat???![]()
teleurstelling allom hier. ik vond het ook vrij snel, heb er zelf iets van 1 uur over gedaan ofzoquote:
ikquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, welk weldenkend mens gaat er nou de oppervlakte van een driehoek berekenen?
We moeten maar geen raadsels meer doen hier, dat leidt alleen maar tot frustratiesquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:50 schreef babba_ het volgende:
[..]
teleurstelling allom hier. ik vond het ook vrij snel, heb er zelf iets van 1 uur over gedaan ofzo
Inderdaad of geen moeilijke raadsel doen en gewoon makkelijke nemen zodat iedereen ze kan oplossenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
We moeten maar geen raadsels meer doen hier, dat leidt alleen maar tot frustraties
ja idd! maar het is wel tijddodendquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
We moeten maar geen raadsels meer doen hier, dat leidt alleen maar tot frustraties
hehe iddquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat denk ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad of geen moeilijke raadsel doen en gewoon makkelijke nemen zodat iedereen ze kan oplossen
das ook waar... gaan we nu liedjes zingen rond een kampvuur?quote:
Die hebben we al een keer gehad, het is gewoon donderdag morgenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
Ik weet er één: Wat voor dag is het morgen?
maja dan ook alleen omdat het van school moet hehquote:
Nee, helaasquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Die hebben we al een keer gehad, het is gewoon donderdag morgen
Cheater !quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:53 schreef BornSlippy het volgende:
Heb het opgezocht! anders had het iets langer geduurd met oplossen, maar had er wel uitgekomen ben altijd wel goed geweest in wiskunde.
sjeaterquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:53 schreef BornSlippy het volgende:
Heb het opgezocht! anders had het iets langer geduurd met oplossen, maar had er wel uitgekomen ben altijd wel goed geweest in wiskunde.
En daar is ie weer: www.watbenjedan.nlquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:53 schreef BornSlippy het volgende:
Wat voor weer ? dat is in nederland nooit te voorspellenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:53 schreef Houniet het volgende:
wat voor weer hebben we morgen
kep net me xbox uitgezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |