hallowquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:27 schreef AnnekeM het volgende:
Ha...
Ik loop mijn afstudeerstage in een verpleeghuis in Leeuwarden als Verzorgende IG-er.
Wil hierna nog verpleegkunde gaan doen en ben bezig met een instroomtraject.
Druk dus; scriptie, stage en instroomtrajectEn dan wacht ik ook nog eens op een woning in Leeuwarden die ik elk moment toegewezen kan krijgen... Oef... Zie wel hoe het allemaal verloopt.
Welkom in het grote stagiaire topicquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:27 schreef AnnekeM het volgende:
Ha...
Ik loop mijn afstudeerstage in een verpleeghuis in Leeuwarden als Verzorgende IG-er.
Wil hierna nog verpleegkunde gaan doen en ben bezig met een instroomtraject.
Druk dus; scriptie, stage en instroomtrajectEn dan wacht ik ook nog eens op een woning in Leeuwarden die ik elk moment toegewezen kan krijgen... Oef... Zie wel hoe het allemaal verloopt.
waarom mailen, mag het hier niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:29 schreef babba_ het volgende:
kwadraat???? mail dan het antwoord es dan?:P
Wortel ? wat loop jij nou weer te blaten ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:29 schreef BornSlippy het volgende:
Hey, ben al beetje tijdje bezig met me stage en dan kom ik dit topic pas tegen!!!
voor in de OP: bornslippy | praestantia | zevenkamp | doet een beetje programmeren voor web en een administratie pakket
o ja en het antwoord op het raadsel is: wortel(8*8*3*3) !
Kwadraat mocht eig niet, wortel dan toch ook niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:29 schreef BornSlippy het volgende:
Hey, ben al beetje tijdje bezig met me stage en dan kom ik dit topic pas tegen!!!
voor in de OP: bornslippy | praestantia | zevenkamp | doet een beetje programmeren voor web en een administratie pakket
ook u welkomquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:29 schreef BornSlippy het volgende:
Dank je, maar ik sta nog niet in de OPquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:28 schreef Megter het volgende:
Welkom (in de OP)!
He? Zei je wat? Kan het niet zo goed horenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:30 schreef R-Alph het volgende:
Ik heb een banaan in mn oor.... wat moet ik doen
En als je dat nou uit je hoofd kan?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:30 schreef babba_ het volgende:
het is de bedoeling om het met het hoofd te doen, zo heb ik em ook opgelostdus zonder kwadraten en zonder wortels
Anneke ?? als in een vrouwelijke naam ....quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:31 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Dank je, maar ik sta nog niet in de OP
@Greatgonzo: Leuk dat je stage loopt bij het Streeklaboratorium in Groningen.. Daar heb ik jaren geleden ook stage gelopen op de afdeling Bacteriologie.
Je gaat toch niet weer wanhopig doen, he?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Anneke ?? als in een vrouwelijke naam ....
Welkom![]()
![]()
Ik doe nooit wanhopigquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je gaat toch niet weer wanhopig doen, he?
en 't is weer zoverquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je gaat toch niet weer wanhopig doen, he?
quote:
Je hebt je oren ook niet nodig om te lezenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
He? Zei je wat? Kan het niet zo goed horen
Oh ja, dat is waar ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:34 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Je hebt je oren ook niet nodig om te lezen
Als 't goed is wel nuquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:31 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Dank je, maar ik sta nog niet in de OP
@Greatgonzo: Leuk dat je stage loopt bij het Streeklaboratorium in Groningen.. Daar heb ik jaren geleden ook stage gelopen op de afdeling Bacteriologie.
ja ik dacht,. ik scan 'm evenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:34 schreef babba_ het volgende:
zo zag mijn papiertje er toen ongeveer ook uit
tja als ik nou nog achter het antwoord zou komen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
ki_ki is goed bezig
dat mag niet! Nu lijkt het wel of iedereen druk bezig is op zn stage plekquote:
Jij snapt het!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:37 schreef babba_ het volgende:
[..]
dat mag niet! Nu lijkt het wel of iedereen druk bezig is op zn stage plek
Ja, dat wordt nog een blaadje volschrijvenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:37 schreef ki_ki het volgende:
[..]
tja als ik nou nog achter het antwoord zou komen!
![]()
doei doeiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |