quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:19 schreef Houniet het volgende:
Waarom gaat een dom blondje in de hoek staan als ze het koud heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!!!!
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:20 schreef Houniet het volgende:
en de laatste
Wat is het toppunt van egoisme?@megter: alleen je eigen boer helpen met zn stage!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok! Forum verslaafde
Fok! Forum verslaving: Tijdens MSN'n op F5 drukken als iemand een tijdje niks zegt!
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:21 schreef jitzzzze het volgende:
OOOOHHHH, JITZZZZZZZZZZ
ben in slaap gevallen na de sex
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:21 schreef babba_ het volgende:
[..]
@megter: alleen je eigen boer helpen met zn stage!
Moeten we vaker doen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heerlijk die flauwe grappen op Mannendag
Jou welquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
'k meld me net aan op msn... wat zie ik daar.... Goddess heeft me toegevoegd
Ze wil toch je kaartjesquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
'k meld me net aan op msn... wat zie ik daar.... Goddess heeft me toegevoegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:23 schreef Houniet het volgende:
Het heeft 21 ogen maar kan niks zien...OudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die van de stagiairs :')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... uhmmm
Ja en zonder erom te vragenquote:
Die mag ze nog altijd komen halenquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:24 schreef c0mpleX het volgende:
Wat is het toppunt van arrogantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Neej helemaal nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je was zeker weer wanhopig aan het doen
ze deed 't dus maar gewoon uit medelijdenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je was zeker weer wanhopig aan het doen
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
ze deed 't dus maar gewoon uit medelijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |