uhmz, heel de dag al?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:55 schreef jitzzzze het volgende:
Hebben jullie ook een "vrijdag-middag gevoel" op deze woensdagmiddag?
Das vals want er was niet gezegd dat je ook kwadraten mocht gebruikenquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:56 schreef Megter het volgende:
8 in het kwadraat + 8 in het kwadraat gedeeld door 3 gedeeld door 3
Heel simpel; de uitkomst werd net bij de vraag al gegevenquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:56 schreef ki_ki het volgende:
[..]
hoeeee daaan? ik ben meestal wel goed in dat soort sommetjes maar deze niet![]()
Hij is ook niet goedquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Das vals want er was niet gezegd dat je ook kwadraten mocht gebruiken
Das 0,333333333 teveelquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:58 schreef c0mpleX het volgende:
ik kom uit op 24,33333333.. das afgerond 24
Donequote:Op woensdag 4 mei 2005 13:58 schreef exec het volgende:
Heel de week al het gevoel of het vrijdag is, ik kan die 4 dagen rust goed gebruiken
btw Megter, ik loop stage bij _het_ Legermuseum in delft
er is er maar 1
dat mag ook niet, en het is niet eens goedquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Das vals want er was niet gezegd dat je ook kwadraten mocht gebruiken
ja,.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heel simpel; de uitkomst werd net bij de vraag al gegeven
nou nou geven jullie het zo snel op, het antwoord zit niet in het raadsel zoals sommige hier denkenquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:59 schreef ki_ki het volgende:
[..]
ja,.![]()
ik begreep het zo, dat je de cijfers maar 1 keer mag gebruiken, en 8x8 is dus al 2 keer..
nou ja, oké ..
Volgende raadsel dan maar
Ander raadselquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:02 schreef babba_ het volgende:
[..]
nou nou geven jullie het zo snel op, het antwoord zit niet in het raadsel zoals sommige hier denkenje moet gewoon echt alle cijfers in een som gebruiken en dan op 24 uitkomen maar oke iemand anders een raadsel dan maar?
Ik zal hem oplossen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:02 schreef babba_ het volgende:
[..]
nou nou geven jullie het zo snel op, het antwoord zit niet in het raadsel zoals sommige hier denkenje moet gewoon echt alle cijfers in een som gebruiken en dan op 24 uitkomen maar oke iemand anders een raadsel dan maar?
kijk dat is nou een doorzetter!!quote:
Dan ga je toch niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:05 schreef exec het volgende:
tnx Megter!
Ik moet naar een bespreking over licenties enzo, gaaap ben te moe voor dat soort serieuze dingen.
Dus echt maar 2 keer een 3 en 2 keer een 8 gebruiken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:04 schreef babba_ het volgende:
[..]
kijk dat is nou een doorzetter!!meldt het maar als je hem hebt!
jep!quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:07 schreef Megter het volgende:
[..]
Dus echt maar 2 keer een 3 en 2 keer een 8 gebruiken.
bij 3/8 heb je dus nog maar 2 cijfers over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |