bron: voetbalzonequote:Tottenham Hotspur heeft belangstelling voor de Argentijnse spits Hugo Mariano Pavone. De aanvaller staat momenteel onder contract bij Estudiantes La Plata.
Pavone maakt dit seizoen veel indruk in de Argentijnse competitie. Estudiantes heeft een prijskaartje van 6 miljoen euro om de 22-jarige aanvaller gehangen.
Ook Genua heeft belangstelling voor Pavone. De Serie B-club ziet in de Argentijn een ideale opvolger voor Diego Milito. De sterspeler staat in de belangstelling van Internazionale.
Stond die in de winterstop ook niet in de belangstelling van Feyenoord.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
Ali Karimi zou volgens A Bola rond zijn met Bayern München. Kan er verder nog niks over vinden, dus post ik hem voorlopig als gerucht.
Hoop doet leven he...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:32 schreef twi het volgende:
Hiddink naar Ajax (of Ajax naar Hiddink)
quote:Mocht Sikora daar onverhoopt weer opbloeien, dan is SC Heerenveen bereid om na te denken over een terugkeer van Sikora in 2006
Nee bedankt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:55 schreef twi het volgende:
Jullie mogen Sikora wel transfervrij hebben hoor
Nou ik zou hem bij twente nog niet willen hebbenquote:
Wat raar dat Kalou goedkoper is dan dirk Kuijt. Ik vind kalou een stuk beter en hij heeft ook veel meer potentie dan kuijt. Dirk speelt nu al op zijn toppen van zijn tenen terwijl kalou alleen maar beter zal worden. Sterker nog, ik vind kalou nu al een stuk beter en ik vind het dan ook logisch dat valencia nu interesse heeft in kalou. Zelf zie ik liever kuijt vertrekken want als kalou aan de bal is kan je nog mooie dingen zien plus dat hij veel dreigender en effectiever is.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:39 schreef BZ het volgende:
Valencia heeft zich bij Feyenoord gemeld voor Salomon Kalou, weet het Engelse Sky Sports te melden. De Spaanse topclub werd al meerdere malen met de Ivoriaanse aanvaller in verband gebracht, maar zou de club zich ook officieel hebben gemeld.
Eerder dit seizoen werd Dirk Kuyt al in verband gebracht met de Spaanse titelverdediger. De transfersom van Kalou zou echter net iets lager liggen en Valencia zou eveneens meer toekomst in Kalou zien.
Kalou ontwikkelde zich dit seizoen tot een sensatie in De Kuip. Waar hij jarenlang als het broertje van werd bezien, doet hij het nu al beter dan broer Bonaventure. Met maar liefst negentien doelpunten in 29 duels is Kalou erg goed bezig.
Welke club, nationaliteit, etc. Zegt me namelijk helemaal nietsquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:58 schreef Dos37 het volgende:
Twente zit achter deze speler aan
george mourad
heeft wel wat weg van Zlaten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:20 schreef methodmich het volgende:
Is ook door Ajax gescout en stond in de belangstelling van NEC eerder dit jaar.
[afbeelding]
Hij heeft bijna 1 dikke doorlopende wenkbrauwquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:20 schreef methodmich het volgende:
Is ook door Ajax gescout en stond in de belangstelling van NEC eerder dit jaar.
[afbeelding]
Zou goed nieuws zijn voor PSV want ik verwacht niet dat Real en Reyes en Robinho zal halenquote:Real Madrid vice-president Emilio Butragueno has held talks with Arsenal chief David Dein over striker Jose Reyes.
Butragueno made the official approach over the weekend and asked Dein to name Arsenal's price for the Spanish international. Dein refused to offer a figure, insisting Reyes was not for sale.
However, AS says Butragueno is convinced Arsenal will make Reyes available in the summer and the first phone call was just set to out some ground-work.
Indeed, Reyes' agent, Jesus Rodriguez de Moya, was in London last month to inform Dein that the youngster wanted to leave Arsenal. Dein has already consulted with manager Arsene Wenger about Reyes and they're agreed that a Ł10 million fee would be a good price.
"Anyone would like to play for Madrid," said Reyes. "It is a great club and one that never closes their doors to anything."
De onbetrouwbare bron is Voetbalzone. Kalou zou ik nog kunnen geloven, maar Zuiverloon is wel erg ongeloofwaardigquote:Arsenal is geďnteresseerd in Salomon Kalou en Gianni Zuiverloon. Het tweetal, dat zich momenteel ontwikkeld in het Feyenoord van Ruud Gullit, wordt al een geruime maand in de gaten gehouden door enkele scouts van de Londenaren.
Kalou, die ook kan rekenen op interesse van het Spaanse Valencia, werd afgelopen zondag, in het verloren duel met SC Heerenveen, nog gescout door de Engelse club.
Arsenal vindt het fijn om de jongens, die een grote toekomst voor zich hebben, zo jong mogelijk te contracteren. Voorbeelden hiervan zijn Jose Antonio Reyes en landgenoten Robin van Persie en Quincy Owusu-Abeyie.
Zoveel heeft Zuiverloon nog niet laten zien.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom zou dat ongeloofwaardig zijn?
is ook meer voor de toekomst...quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:00 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Zoveel heeft Zuiverloon nog niet laten zien.
Voor de toekomst is het wel een goeie en ik denk dat Arsenal hem liever zelf alvast haalt dan dat ze hem laten verpesten door Feyenoord.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:00 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Zoveel heeft Zuiverloon nog niet laten zien.
dat lijkt mij geweldig voor barca. Xavi liet samen met oleguer zien dat zij in de champions league niet tot de top behoren en zij waren dan ook vooral schuldig aan de uitschakeling. Dus ik zou die knul zo verkopen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:24 schreef methodmich het volgende:
Xavi naar Chelsea schijnt zeer concreet te zijn. Een clausule van 24 miljoen, Chelsea wil het betalen, Barcelona krijgt Van Bommel en heeft geld nodig voor de aankoop van Julio Baptista, Luque, William Gallas, Gabriel Milito en Vincent Kompany.
Xavi?? Dat was tegen Chelsea 2 x één van de besten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:21 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat lijkt mij geweldig voor barca. Xavi liet samen met oleguer zien dat zij in de champions league niet tot de top behoren en zij waren dan ook vooral schuldig aan de uitschakeling. Dus ik zou die knul zo verkopen.
quote:Kalou ziet Valencia zitten
Uitgegeven op 06 mei 2005 om 11:58 uur
(Novum/Infostrada) - Salomon Kalou heeft tegenover het Spaanse radiostation Radio Valencia gezegd dat hij het een "enorme eer" vindt als Valencia CF hem wil contracteren. Volgens de aanvaller van Feyenoord heeft Valencia hem een serieus aanbod gedaan. Het contract van de Ivoriaan bij Feyenoord loopt nog door tot medio 2007.
Er hangt dan ook een flink prijskaartje aan de spits, die dit seizoen negentien keer scoorde in de eredivisie. Volgens Las Provincias, een Spaanse krant uit Valencia, is tien miljoen euro niet voldoende voor Kalou. De krant schrijft dat Feyenoord in januari een bod van vijftien miljoen euro van Chelsea accepteerde, maar dat de transfer niet doorging omdat Kalou geen EU-speler is.
Dan wordt hij Spanjaardquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:35 schreef Elvislives het volgende:
Als kalou naar het buitenland gaat, dan kan hij zijn nederlandse paspoort wel vergeten lijkt me....
he?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
Liverpool zou weer gaan pogen Steven Gerrard te halen.
Ja, terwijl engelse spelers bijna nooit echt slagen in het buitenlandquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:31 schreef Elvislives het volgende:
Het is wel een rage he......engelse spelers naar spanje, spaanse/portugese spelers naar Engeland
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:02 schreef Elvislives het volgende:
Gerucht (of grap?) op t vitesse forum: Lido Schuffelers (wie?) naar vitesse
ik zag t op google jaquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:26 schreef brighton het volgende:
[..]
Lido is al jarenlang een member van het forum! Dat je het ook nog hier gaat plaatsen zeg
(Niet het topic daar verpesten he. Er zijn nog steeds mensen die het geloven)
Lido Squote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:56 schreef Elvislives het volgende:
[..]
ik zag t op google ja
wat is zn nick dan? toch niet da campa zelf he?
die gaan vooral met een trainer mee die uit dat land komt, voor de rest is t voor Spaanjaarden alleen interessant om in Engeland of Italië te gaan ballen en andersomquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:31 schreef Elvislives het volgende:
Het is wel een rage he......engelse spelers naar spanje, spaanse/portugese spelers naar Engeland
Een week geleden wilde hij naar Spanje en twee weken geleden naar PSV.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Kezman wil in Engeland blijven mocht hij bij Chelsea vertrekken.
Dagano is aangeboden bij Anderlecht, maar Anderlecht heeft hem niet nodig.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
Beli Moumouni Dagana van Guingamp naar Anderlecht
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien. Xavi was in Londen gelijk al verantwoordelijk voor de eerste tegentreffer na een fout van hem. Verder heeft hij nog een paar keer zitten schutteren.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Xavi?? Dat was tegen Chelsea 2 x één van de besten.
Bron van deze 2 geruchten?quote:Maciej Zurawski van Wisla Kraków naar Everton
Robert Pires van Arsenal naar Lyon of Barcelona
quote:Man Utd wil Carlo Cudicini voor 5 miljoen pond van Chelsea kopen.
Ruilen?quote:Op zondag 8 mei 2005 22:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ene Hoslin van Feyenoord is op proef bij Brugge en maakt daar indruk bij het 2e elftal.
quote:Op maandag 9 mei 2005 11:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Anderlecht is vrijwel rond met een 19-jarige Tunesische Duitser van Aachen, een spits. De naam ben ik even kwijt.
quote:Anderlecht heeft zijn eerste transfer gerealiseerd met het oog op het komende seizoen. Anderlecht legde Sami Alagui onder contract.
Sami Alagui speelt in de Duitse tweede klasse bij Alemania Aachen. Hij is nog maar 19 jaar en aanvaller. Anderlecht heeft Alagui niet aangetrokken om Aruna te vervangen maar ziet in hem eerder een talent voor de toekomst.
Bron: belgiumsoccer.be
Zonde, ik vond het een goede getalenteerde speler, dit was zijn sterkste seizoen tot nu toe. Hij mag zomaar weg. Ik vraag me af waar hij terecht komt. Hij lijkt me wel een speler voor NAC (i.p.v. de nutteloze Lurling)quote:Op maandag 9 mei 2005 12:44 schreef PogueMahone het volgende:
Jason Oost weg bij RKC
Engelse media. Niet al te serieus nemen, maar soms hebben ze ineens gelijk.quote:
bron: Voetbalplusquote:Van der Vaart in serieuze belangstelling Hamburg
[09/05/2005] Speelt Rafael van der Vaart volgend seizoen in de Bundesliga voor Hamburg? Volgens diverse Duitse media is het een optie voor de middenvelder van Ajax. Rafael van der Vaart bekeek afgelopen weekend aandacht het competitieduel tussen Hamburg en Borussia Mönchengladbach met zijn zaakwaarnemer Sören Lerby en zijn vriendin Sylvie Meis.
De 22 jarige speler is bij Ajax niet langer zeker van een plaats in het eerste elftal. Er werd al aangenomen dat de speler komende zomer zou vertrekken naar een andere competitie. De Duitse Bundesliga werd echter nooit genoemd. Aangenomen werd dat Van der Vaart naar een club uit de Engelse Premiership of de Spaanse Primera Division zou vertrekken.
Door nu samen met zijn zaakwaarnemer en zijn aanstaande vrouw een thuiswedstrijd van Hamburg te gaan bekijken is het tijd voor de geruchten. Hamburg is op zoek naar een aanvallende middenvelder en Rafael van der Vaart past precies in dat plaatje. Nummer 1 kandidaat Andres d'Alessandro (Wolfsburg) lijkt te duur, maar dat lijkt niet het geval voor Rafael van der Vaart. Ajax zou 4 miljoen euro vragen voor de speler van het Nederlands Elftal.
Hamburg benadrukt dat Van der Vaart onder de indruk was van de sfeer in het stadion maar dat onderhandelingen nog niet aan de orde zijn. Bij Hamburg zijn ze in ieder geval allemaal positief over een mogelijke komst, zo ook onze landgenoot Khalid Boulahrouz. Het is nu afwachten wat er nog meer gaat gebeuren de komende maanden. Van der Vaart heeft bij Ajax een contract tot de zomer van 2006.
Och nein! Da soll doch nicht war sein?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:20 schreef Peregrijn het volgende:
bron: Voetbalplus
Lijkt mij dat er ondanks de matige seizoenen de laatste paar jaar er toch wel een betere club voor VDV is? Transfersom lijkt mij ook wat aan de lage kant, maar ja, het is beter dan niets vangen voor een gefrustreerde speler.
Of naar utrechtquote:Op zondag 8 mei 2005 11:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nelisse naar Groningen.
quote:Bron: Utrechts Nieuwsblad, 9 mei 2005
FC Utrecht aast op AZ-spits Robin Nelisse
UTRECHT - FC Utrecht hoopt zich te versterken met AZ-spits Robin Nelisse. De 27-jarige voetballer is na dit seizoen transfervrij. Ook FC Groningen is in de race voor Nelisse, die een aanbieding voor een langer verblijf in Alkmaar afsloeg. Hij wil vaker spelen dan bij AZ...
laat hem a.u.b. naar united gaan. alles is beter als wat er nou loopt daarquote:Op maandag 9 mei 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
Barcelona en Man Utd willen Gomes, volgens A Bola.
oowja te weinig interlandsquote:
dede is die transfer vrijquote:Op maandag 9 mei 2005 12:31 schreef PogueMahone het volgende:
Dede -> chelsea
Dan gaat ie er wel flink op achteruit denk ikquote:Op maandag 9 mei 2005 20:52 schreef brighton het volgende:
Gerrard blijft bij Liverpool, tekent een contract voor vier jaar waarmee hij Ł5 per jaar gaat verdienen
Dede is ook geen international, dus het is maar afwachten of die naar Chelsea gaat.quote:
Ik pas en speel hem door richting Maastricht.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 19:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
AZ zou interesse getoond hebben in Gentenaar, als tweede doelman. Maar ze vonden hem toch niet goed genoeg.
bron: TV Gelderland
Man Utd kan niet, hij is geen internationalquote:Op maandag 9 mei 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
Barcelona en Man Utd willen Gomes, volgens A Bola.
volgens TT van Één is dat al afgeketstquote:
speelt al heel langquote:Op maandag 9 mei 2005 23:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Demouge naar ADO Den Haag
Ik had beetje hetzelfde gedachte toen ik gisteren las dat vd Vaart samen met Lerby bij HSV op bezoek was...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Spurs zouden vd Vaart ook volgen, net als Betis. Van supertalent tot uitverkoopaanbieding
Strik eromheen en em er gauw heenbrengen zou ik zeggenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:43 schreef Cart_man het volgende:
Basto naar Nürnberg
Hoeveel krijgt Nürnberg ervoor van Feyenoord?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:43 schreef Cart_man het volgende:
Basto naar Nürnberg
bbc.co.ukquote:Premier League chiefs order Jose Mourinho to attend the Ashley Cole 'tapping-up' hearing rather than fly to South Korea with Chelsea. (Sun)
Uefa president Lennart Johansson supports a rule change that would allow Liverpool to defend their title next season if they win the Champions League. (Independent)
Paul le Guen is set to join the Arsenal coaching staff after the Frenchman resigned as Lyon coach, with a role as assistant to Arsene Wenger likely. (Guardian)
Everton want to sign Chelsea midfielder Scott Parker for their Champions League campaign. (Sun)
Real Madrid accuse Arsenal boss Arsene Wenger of trying to unsettle David Beckham. (Sun)
Middlesbrough are keen to sign Inter Milan's Dutch winger Andy van der Meyde and Juventus defender Igor Tudor. (Daily Star)
Bolton boss Sam Allardyce will move for Liverpool midfielder Didi Hamann to replace Fernando Hierro. (Mirror)
Ze doen er een trainertje bijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoeveel krijgt Nürnberg ervoor van Feyenoord?
Staat op nos.nlquote:Feyenoord heeft de Egyptische doelman Sherif Ekramy gecontracteerd. De keeper tekent voor drie jaar in Rotterdam.
Ekramy (22) is afkomstig van Al-Ahly en is doelman van de Egyptische olympische ploeg. Hij wordt door Feyenoord eerst verhuurd, waarschijnlijk aan Excelsior.
Vriend van Ghali was dat he?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:07 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Staat op nos.nl
edit: geen gerucht meer natuurlijk, maar toch interessant
NEC, NAC, Utrecht...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:42 schreef Lionheaad het volgende:
Postma naar NEC
Zie er nog niks over staan hoor.quote:
NEEquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:20 schreef MrWizzel het volgende:
Kluivert waarschijnlijk naar Valencia...
Gudjohnson speelt toch wel, die overleeft zo'n beetje elke spits lijkt tquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Niet zo slim als er 34 mio pond wordt betaald voor Gilardino. Hij is het vast wel waard, maar Parma kan de centen goed gebruiken dus haal er maar de helft van af. Dat lijkt me een betere transfersom voor Gilardino.
Gelukkig gaat Chelsea er werk van maken. Kan die waardeloze Kezman eindelijk opzouten en hoeft Gudjohnson ook niet elke keer in de basis te staan.
Huh? Das toch die bolle?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:38 schreef Stpan het volgende:
Sparta's Danny Koevermans naar FC Groningen of naar AZ.
van chelloquote:Boro informeert naar Van der Meyde
11 mei 2005
Andy van der Meyde zet zijn carričre mogelijk voort bij Middlesbrough. Volgens De Telegraaf wil de Engelse club van Jerrel Hasselbaink, Boudewijn Zenden en Michael Reiziger de vleugelaanvaller overnemen van Internazionale. Chiel Dekker, de zaakwaarnemer van Van der Meyde, wil de belangstelling bevestigen noch ontkennen.
"Donderdag heb ik een gesprek met Inter en gaan we eens rustig kijken wat de mogelijkheden zijn", zegt Dekker in De Telegraaf. "Er is interesse van een aantal clubs uit Spanje en Engeland, maar namen kan ik nog niet noemen." De Spaanse belangstelling waar Dekker op doelt, zou wel eens van Valencia CF kunnen zijn. Volgens Spaanse en Italiaanse media worden Van der Meyde en Edgar Davids mogelijk in een ruil betrokken met Stefano Fiore en Bernardo Corradi van Valencia.
Die is 27.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:09 schreef PogueMahone het volgende:
hoe oud is mintal? als hij nog jong is een mooie stap omhoog
bbc.co.ukquote:Chelsea will sign 24-year-old Spain left-back Asier del Horno from Athletic Bilbao for Ł12m and are closing on Lyon midfielder Michael Essien. (Daily Mail)
Dietmar Hamann will not decide on his Liverpool future until after the Champions League final. (Independent)
Frank Lampard tops a poll of 30,000 Real Madrid fans as the player they would most like to see at the Bernabeu next season. (Sun)
The Football Association hits back at criticism of England's summer tour to the United States, saying it is "a great platform for some of the Premiership's young stars". (Daily Telegraph)
Nigerian teenager John Obi Mikel has been assigned a bodyguard after receiving death threats ahead of his move to Manchester United. (Guardian)
bbc.co.ukquote:Lyon turn down Chelsea Essien bid
French champions Lyon have rejected a bid from Chelsea for 22-year-old midfielder Michael Essien.
President Jean-Michel Aulou insisted Sidney Govou will be the only player to leave the French club this summer despite Chelsea's interest in Essien.
"Only one player will go, I repeat it. Chelsea came up with an offer (for Essien) and left with nothing", Aulou told French newspaper L'Equipe.
"I am ready to renegotiate existing contracts but nothing else."
Ghana international Essien had been linked with numerous clubs throughout the season, including Arsenal and Manchester United as well as Chelsea.
Essien's agent, Fabien Piveteau, claimed several top European clubs want to sign the midfielder.
"I know that Juventus are interested in Michael," Piveteau said.
"I've not, however, had any direct contact with them yet, which is not the case with Manchester United, Real Madrid, Barcelona and Arsenal."
Lyon clinched the French league title for the fourth successive season last weekend.
But coach Paul Le Guen left as coach on Monday, prompting speculation several major players would follow him out of the club.
Aulou has moved quickly to insist the nucleus of the team will remain in place.
"Sidney Govou said he wanted to leave. After what he has done for the club, he has the right to go, but that will be all," added Aulou.
"We have the best players in Europe in the midfield with Mahamadou Diarra, Michael Essien, Juninho."
Dat is toch het verschil met Nederlandse ploegen, die kunnen dat niet. Of tenminste dat zeggen ze altijd als ze weer een (ster)speler voor 10 miljoen verkopen.quote:Lyon turn down Chelsea Essien bid
Dat heeft niks met leren te maken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:38 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Dat is toch het verschil met Nederlandse ploegen, die kunnen dat niet. Of tenminste dat zeggen ze altijd als ze weer een (ster)speler voor 10 miljoen verkopen.
Toch wel een goede ontwikkeling dat niet iedereen zomaar weggekocht kan worden. Chelsea heeft uiteindelijk het ook meer dan goed gered met het oude kern van Lampard, Gudjohnson, Terry en Gallas... Dat AC Shevchenko niet wou verkopen voor 100 miljoen is nog te begrijpen, maar dat Lyon ook nee kan zeggen vind ik wel cool. Dat moeten Ajax, Fey en PSV ook eens leren.
In Frankrijk krijgen ze ook een veel centjes van die tv rechten geloof ik ( canal + )quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:03 schreef methodmich het volgende:
Ja, de begroting van Lyon is dan ook wel wat fikser dan die van onze top 3.... Lyon hoort bij de rijkste clubs van Europa.
Adriano voor 50 miljoen euroquote:[b]Op dinsdag 10 mei 2005 23:37
"We sold Adriano for 50 million euros and Alberto, who has done more in terms of numbers, cannot be worth less."
kan ik me wel voorstellenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:26 schreef methodmich het volgende:
André Ooijer naar Leverkusen, maar wil zelf niet, aldus het AD.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:41 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV hoopt binnenkort een derde Koreaan aan de selectie toe te kunnen voegen. De 19-jarige Chu-yong Park staat in de belangstelling van de Eindhovenaren, zo meldt De Telegraaf.
Chu-yong Park speelt momenteel voor FC Seoul. Daarnaast is de talentvolle spits opgeroepen voor het nationale team van Zuid-Korea. Ook zal Park te zien zijn op het WK-20, deze zomer in Nederland.
Het is echter nog de vraag of Chu-yong Park de derde Koreaan zal worden bij PSV. Naamgenoot Ji-Sung Park staat in de belangstelling van verschillende Europese topclubs
verder zou PSV bijna rond zijn met Vayrinen
En Inter en Chelsea hebben een mondeling akkoord over Adriano. ( 100 miljoen euro )
DOHquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:42 schreef tukkeronline het volgende:
dan is Nelisse toch geen gerucht meer?
als je geduld met ze hebt...quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]die komt wel naar PSV, bij ons slagen de Koreanen wel
ze zijn het wachten waardquote:
Zometeen heeft feyenoord 2 kleedkamers nodig voor al die gasten die naar R'dam "Moeten" komenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zometeen heeft feyenoord 2 kleedkamers nodig voor al die gasten die naar R'dam "Moeten" komen
Dat zagen we tegen Heerenveenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee joh, dat is de nieuwe van der Schaaf...
van chelloquote:'Dominique van Dijk kiest voor RKC'
11 mei 2005
Dominique van Dijk heeft de knoop doorgehakt. De 25-jarige middenvelder van Cambuur Leeuwarden had aanbiedingen van diverse eredivisieclubs en volgens De Telegraaf is de keuze gevallen op RKC Waalwijk. Van Dijk had in Friesland nog een contract tot 2007, maar hij maakt gebruik van een clausule. De Brabanders hopen de transfer woensdag af te ronden.
Van Dijk speelde voor zijn komst naar Cambuur voor FC Groningen, waar hij debuteerde onder zijn vader Jan van Dijk. In 162 competitiewedstrijden voor Groningen en Cambuur maakte hij 23 doelpunten.
chelloquote:'Lyon wil De Ridder huren'
12 mei 2005
Daniël de Ridder mag dan geen basisspeler bij Ajax zijn, diverse Europese clubs hengelen naar zijn diensten. Na vermeende Engelse interesse van Tottenham Hotspur en Newcastle United wordt nu ook Olympique Lyon met de rechtspoot in verband gebracht. Volgens AD Sportwereld wil de kersverse Franse kampioen De Ridder komend seizoen huren.
De Ridder heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2007. De 21-jarige Amsterdammer maakte dit seizoen veertien keer zijn opwachting in de Holland Casino Eredivisie. In die duels stond hij slechts één keer in de basis.
Ajax op zijn beurt zou belangstelling hebben in de door Liverpool aan Glasgow Rangers verhuurde Grégory Vignal. De zaakwaarnemer van de 23-jarige Franse linksback zegt in de Schotse krant The Herald dat een Nederlandse club zich heeft gemeld voor Vignal. Volgens de krant gaat het om Ajax. De Amsterdammers hebben concurrentie van Aston Villa en Olympique Marseille.
bbc.co.ukquote:Chelsea will go back to Lyon with an Ł18m bid for midfielder Michael Essien after their offer of Ł15m was rejected, with Real Madrid also interested in the 24-year-old. (Daily Mail)
Chelsea have agreed in principle a Ł12m deal with Athletic Bilbao for left-back Asier del Horno. (Independent)
Portsmouth are looking to sign Chelsea's Alexei Smertin for Ł2m, and Mikael Forssell on loan. (Times)
John Obi Mikel - the 18-year-old Nigerian who is a target for Manchester United and Chelsea - has been reported missing to police in Norway. (Daily Mail)
Birmingham will make a Ł6m bid for Newcastle striker Craig Bellamy. (Daily Express)
Stuart Pearce will be handed the manager's job at Manchester City on a permanent basis on Thursday. (Sun)
Malcolm Glazer will launch his formal takeover for Manchester United on Friday. (Guardian)
Rangers are interested in Heerenveen's young striker Klaas Jan Huntelaar. (The Herald)
Celtic hope to capture Burnley left-back Mohammed Camara on a free transfer (Scottish Daily Mail)
quote:Rangers are interested in Heerenveen's young striker Klaas Jan Huntelaar. (The Herald)
quote:Ook Rangers vindt Huntelaar te duur
12 mei 2005
Glasgow Rangers is net als AZ geschrokken van de vraagprijs voor Klaas-Jan Huntelaar. Geďnteresseerde clubs moeten volgens de Schotse krant The Herald ruim 7,2 miljoen euro op tafel leggen voor de 21-jarige spits van SC Heerenveen. Dat is Rangers voorlopig te gortig. Eerder haakte AZ al af nadat Heerenveen zes miljoen euro voor Huntelaar vroeg.
Huntelaars zaakwaarnemer Arnold Oosterveer bevestigt de interesse van Rangers in The Herald. "Ik werd er twee weken geleden op attent gemaakt, maar voor zover ik weet, is er nog geen contact geweest tussen de clubs. Wat er nu gaat gebeuren, is nog onduidelijk. De vraagprijs is te hoog, dus het ziet er naar uit dat hij bij Heerenveen blijft."
Huntelaar is pas bezig aan zijn eerste seizoen in Friesland. In 29 competitiewedstrijden scoorde hij 15 keer. Vorig seizoen was hij in dienst van AGOVV Apeldoorn topscorer van de Gouden Gids Divisie met 26 doelpunten.
bbc.co.ukquote:Ferguson in emergency Norway dash
Sir Alex Ferguson has flown out to Norway in an attempt to sort out the John Obi Mikel transfer.
Manchester United thought they had snatched the 18-year-old Nigerian from Chelsea's grasp when they announced his signing almost a fortnight ago.
The Stamford Bridge club also believe they have a deal in place that will see the midfielder switch from his current Norwegian club Lyn Oslo.
Mikel has apparently said he wants to join Chelsea in preference to United.
It has been confirmed that Mikel failed to turn up for training in Norway, amid further rumour that he could be heading for London and a summit meeting with his prospective employers.
If that proves to be the case, Ferguson faces acute embarrassment when he lands in the Norwegian capital.
The Scot has made a point of trying to attract the best young talent available, hence the arrivals of Cristiano Ronaldo and Wayne Rooney at Old Trafford in the last two years, and sees Mikel as a potential star of the future.
Ferguson has cancelled scheduled pre-match media engagements for Sunday's clash with Southampton to make the trip to Scandinavia, accompanied by coach Jimmy Ryan.
mee eens, zo goed is hij nu ook weer niet. Ik zou er iig geen 7,2 mln voor over hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze overvragen wel een beetje daar in het noorden
Strik eromheenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Staat hier al ergens dat Feyenoord ene "Magrao" zou gaan verhuren aan Cercle Brugge ?
bron : www.vi.nlquote:Naast Ajax loert ook Arsenal op Rosenberg
12/5/2005 12:46
Het lijstje clubs dat Markus Rosenberg in de gaten houdt, zwelt verder aan. Arsenal is de laatste ploeg die onder meer met Ajax dingt naar de gunsten van de Zweedse aanvaller.
Donderdagavond zal een delegatie van Arsenal Rosenberg bekijken als zijn club Malmö FF het in de Royal League opneemt tegen het Noorse Rosenborg BK.
Ajax is al maanden geďnteresseerd in Rosenberg. Zo reisde oud-trainer Ronald Koeman maanden geleden al naar Zweden om de 22-jarige aanvaller aan het werk te zien. En ook Danny Blind heeft hem in de laatste weken al twee keer bekeken.
Naast Arsenal en Ajax zouden ook Anderlecht, VfL Wolfsburg en Lokomotiv Moskou gecharmeerd zijn van de international. Malmö zou circa vijf miljoen euro willen ontvangen voor Rosenberg, die in de vorige competitie veertien keer scoorde in 26 duels.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:03 schreef huppelpas het volgende:
Ik hoor net van een maatje dat Foeke Booij en wat van de staf is gesignaleerd in de stad met Takak! Lijkt me een goeie aankoop voor utreg! Op de plek van Tanghe hebben we nu geen vervanging! Takak mag van PSV weg! Betekend ws ook dat Grax niet komt, ook doordat Nelisse al aangetrokken is!
Als VVV via de nacompetitie zou promoveren, zou dat een aderlating zijn. Meeuwis is zeker eredivisie-waardig en als VVV in de Gouden Gids blijft, zou ik hem een transfer naar Roda JC zeker gunnen;quote:
als ik hem was zou ik gewoon naar een andere club in engeland. Daar is het voetbal veel leuker en je verdient er ook veel meer. Dan moet hij natuurlijk wel naar een club waar hij speelt, maar dat kan vast bij southhampton. Als die degraderen dan verkopen ze vast hun eerste keeper.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:27 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
NEC overtuigt Stefan Postma
Aston Villa-keeper Stefan Postma (28) heeft oren naar een overgang naar NEC. „Ik heb een prettig gesprek gevoerd met Cees Lok en ben ervan overtuigd geraakt dat ik graag in Nijmegen wil spelen”, zegt de oud-speler van onder meer FC Utrecht en De Graafschap. „NEC heeft me een driejarige aanbieding gedaan, maar het salaris vormt nog een probleem”, aldus Postma. „NEC biedt me éénderde van mijn salaris bij Aston Villa. Ik ben bereid in te leveren, maar niet zoveel.” In Engeland hengelen Southampton en Leicester City nog naar de diensten van de keeper.
Van uit de Telegraaf..
Kunnen ze hem niet ruilen voor Chivuquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Rafael van der Vaart naar AS Roma
Bron????quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat dat hier nog niet gemeld was kan ik mezelf aanrekenen. Jammer dat Sjors bij ons vertrekt, hopelijk pakt en krijgt hij nu wel een kans.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:36 schreef tukkeronline het volgende:
Sjors Brugge van Excelsior'31 (Kampioen Zaterdaghoofdklasse C) naar Go Ahead Eagles
Zal DIGGER leuk vinden...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Was het al rond dan? Had hem eerst ook daar neergezet...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat dat hier nog niet gemeld was kan ik mezelf aanrekenen. Jammer dat Sjors bij ons vertrekt, hopelijk pakt en krijgt hij nu wel een kans.
Dit hoort trouwens bij de bevestigde transfers.
Altijd weer bron roepenquote:
Het is rond inderdaad, het is zeker een belangrijke speler. Maar bang voor de opvolging ben ik niet, dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:46 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Was het al rond dan? Had hem eerst ook daar neergezet...
Jammer dat ie weggaat, wat ik gelezen heb is het een zeer sterke voor jullie
Zie bevestigde transfers topic.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Een jaartje Rusland is tegenwoordig erg lucratief en zeker het overwegen waard lijkt me. Ik dacht dat Maniche niet weg wilde bij Porto in verband met zijn familie, maar geld en een langenoot die mee gaat doet wonderen.
Ik zag Van Der Meyde liever bij Boro, maar dit is ook een mooie club voor hem.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Goed voor Everton !
En van der Meyde past wel bij zo'n club.
Is hij echt op zo'n slechte voet weggegaan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:31 schreef rubbereend het volgende:
Huntelaar wil niet meer terug omdat hij schandalig behandeld is
hij mocht blijven maar tegen belacheiljk lage aanbieding, het was slikken of stikken. K geloof zelfs dat ie een veredeld jeugdcontract kreeg aangebodenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is hij echt op zo'n slechte voet weggegaan?
en terecht,die babyface weleens gezien?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij mocht blijven maar tegen belacheiljk lage aanbieding, het was slikken of stikken. K geloof zelfs dat ie een veredeld jeugdcontract kreeg aangeboden
Huntelaar is geen psv'er. Hij is altijd al een Ajax fan geweest.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:02 schreef rubbereend het volgende:een PSVer bij ajax, dat zijn er niet zoveel geweest
Dat is niet waar. Zijn familie is dat (volgens Cultheld), zelf heeft hij aangegeven het liefst bij PSV te voetballen. Totdat ze hem zo'n lousy contract aanbodenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Huntelaar is geen psv'er. Hij is altijd al een Ajax fan geweest.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en terecht,die babyface weleens gezien?
Ja want Vonlanthen is slecht ja... wel topscoorder van Zwitserland, maar echt slecht...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Zijn familie is dat (volgens Cultheld), zelf heeft hij aangegeven het liefst bij PSV te voetballen. Totdat ze hem zo'n lousy contract aanbodenGelukkig contracteerde Ome Guus Vonlanthen en Sibon
![]()
Topscorer van Zwitserland? Vonlanthen?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:46 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja want Vonlanthen is slecht ja... wel topscoorder van Zwitserland, maar echt slecht...Mogen wij hem niet hebben?
Oke oke overdrijven is ook een vak, maar van de 10 doelpunten die Zwitserland heeft gemaakt tijdens de kwalificatie naar WK2006 heeft Vonlanthen er 4 gescoord. EN persoonlijk vond ik hem altijd ene leuke voetballer en nooit van gesnapt dat ie niet meer kansen heeft gekregen binnen PSV. Of verhuurd is geweest binnen Nederland.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Topscorer van Zwitserland? Vonlanthen?
Andy wordt ook een geldwolfquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:26 schreef dndiek het volgende:
Als Feguson Man U verlaat, gaat Roy Keane ook weg (Celtic is dan de grootste kandidaat)
Van Der Meyde wil bij Inter blijven volgens de Italiaanse media
Oh, de nationale ploeg. Ik dacht dat je de Zwitserse competitie bedoelde, toen hij daar nog wandelde.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:51 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Oke oke overdrijven is ook een vak, maar van de 10 doelpunten die Zwitserland heeft gemaakt tijdens de kwalificatie naar WK2006 heeft Vonlanthen er 4 gescoord. EN persoonlijk vond ik hem altijd ene leuke voetballer en nooit van gesnapt dat ie niet meer kansen heeft gekregen binnen PSV. Of verhuurd is geweest binnen Nederland.
Mwoh, hij heeft toch in het begin van dit seizoen wel speelminuten gekregen. Alleen maakte hij toen geen indruk...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Vonlanthen moet gewoon eens een echte kans krijgen
Ah.. neen sorry ja dat was niet echt duidelijk neequote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh, de nationale ploeg. Ik dacht dat je de Zwitserse competitie bedoelde, toen hij daar nog wandelde.
En Barry heeft al gezegt het niet te zullen gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Brescia informeert bij AZ naar Barry van Galen.
Die was al eerder genoemd toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Brescia informeert bij AZ naar Barry van Galen.
Rosenberg was te duur voor Anderlecht, ook voor Feyenoord dus waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:45 schreef Knoekie het volgende:
Feyenoord bekijkt Markus Rosenberg
Ik denk dat Feyenoord wel een miljoen of 10 krijgt voor Paawequote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Rosenberg was te duur voor Anderlecht, ook voor Feyenoord dus waarschijnlijk.
Bekijken kan altijd, kopen niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:45 schreef Knoekie het volgende:
Feyenoord bekijkt Markus Rosenberg
Hij voetbalde ook gewoon niet goed... Je moet het wel oppikken als talent zijnde...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij wel wat kansjes gekregen maar ze waren niet groot.
En Kuffour en Samuel worden ook bij Inter genoemdquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bekijken kan altijd, kopen niet.
Enkelen uit Britse media:
Kuffour van Bayern naar Milan
Walter Samuel van Real naar Milan
Scott Parker van Chelsea naar Birmingham
Roy Keane van Man Utd naar Celtic
Marc Volders van Beveren naar NAC, NEC of Utrecht
neequote:Op zondag 15 mei 2005 14:19 schreef Dos37 het volgende:
Roy Keane van Man Utd naar Celtic
dit hangt al heel lang in de lucht maar of het ooit gaat gebeuren
ik hoop het ook nietquote:
Valencia van de baan? In dat geval kan ie beter naar Ajax.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:54 schreef methodmich het volgende:
Kluivert naar Bolton
Bron?quote:Van der Vaart kan tekenen bij Arsenal, AS roma en idd HSV
Kluivert naar Bolton
Ashley Cole naar Barcelona
Voetbalzone nu welquote:Op zondag 15 mei 2005 16:45 schreef Nashje het volgende:
Weet ik. Maar F1Bas is de enige die ik iets over Plesan hoor zeggen. Andere fora of sites vermelden niets.
Uit enkele bronnen binnen Ajax hebben wij vernomen dat Danny Blind deze week met Edgar Davids gaat praten over een terugkeer in Amsterdam. De uit de hoofdstand afkomstige middenvelder zou bij Ajax zijn plek in Oranje willen terugverdienen, terwijl Ajax in hem de ideale ervaren man ziet.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:54 schreef Nashje het volgende:
Niet echt iets wat Ajax nodig heeft. En als ze een middenvelder willen kunnen ze beter proberen Davids te halen.
Mwoah, daar zit ie inmiddels toch al lang?quote:Op maandag 16 mei 2005 00:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gilles De Bilde zou zijn schoenen terug aandoen om te gaan voetballen in Koeweit ...
Zou niet verkeerd zijn voor Heracles.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:27 schreef Zapper het volgende:
Held Sibon naar Heracles Almelo (bij promotie)
Nope, momenteel woont hij in een villa in Spanje en speelt hij het hele seizoen al nergens ...quote:Op maandag 16 mei 2005 00:41 schreef Zapper het volgende:
[..]
Mwoah, daar zit ie inmiddels toch al lang?
Daar teken ik voor!quote:Op maandag 16 mei 2005 00:27 schreef Zapper het volgende:
Held Sibon naar Heracles Almelo (bij promotie)
Arouna als in Arouna Konéquote:Op maandag 16 mei 2005 02:03 schreef cultheld het volgende:
Arouna en Samaras naar PSV.
Lijken me nu niet echt aankopen voor de absolute top.quote:Op maandag 16 mei 2005 02:03 schreef cultheld het volgende:
Arouna en Samaras naar PSV.
Ik hoop dan ook dat Arouna een verzinsel is; Dat is een arrogant misbaksel. Samaras is welkom voor de breedte.quote:Op maandag 16 mei 2005 02:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lijken me nu niet echt aankopen voor de absolute top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |