Voetbalzone nu welquote:Op zondag 15 mei 2005 16:45 schreef Nashje het volgende:
Weet ik. Maar F1Bas is de enige die ik iets over Plesan hoor zeggen. Andere fora of sites vermelden niets.
Uit enkele bronnen binnen Ajax hebben wij vernomen dat Danny Blind deze week met Edgar Davids gaat praten over een terugkeer in Amsterdam. De uit de hoofdstand afkomstige middenvelder zou bij Ajax zijn plek in Oranje willen terugverdienen, terwijl Ajax in hem de ideale ervaren man ziet.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:54 schreef Nashje het volgende:
Niet echt iets wat Ajax nodig heeft. En als ze een middenvelder willen kunnen ze beter proberen Davids te halen.
Mwoah, daar zit ie inmiddels toch al lang?quote:Op maandag 16 mei 2005 00:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gilles De Bilde zou zijn schoenen terug aandoen om te gaan voetballen in Koeweit ...
Zou niet verkeerd zijn voor Heracles.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:27 schreef Zapper het volgende:
Held Sibon naar Heracles Almelo (bij promotie)
Nope, momenteel woont hij in een villa in Spanje en speelt hij het hele seizoen al nergens ...quote:Op maandag 16 mei 2005 00:41 schreef Zapper het volgende:
[..]
Mwoah, daar zit ie inmiddels toch al lang?
Daar teken ik voor!quote:Op maandag 16 mei 2005 00:27 schreef Zapper het volgende:
Held Sibon naar Heracles Almelo (bij promotie)
Arouna als in Arouna Konéquote:Op maandag 16 mei 2005 02:03 schreef cultheld het volgende:
Arouna en Samaras naar PSV.
Lijken me nu niet echt aankopen voor de absolute top.quote:Op maandag 16 mei 2005 02:03 schreef cultheld het volgende:
Arouna en Samaras naar PSV.
Ik hoop dan ook dat Arouna een verzinsel is; Dat is een arrogant misbaksel. Samaras is welkom voor de breedte.quote:Op maandag 16 mei 2005 02:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lijken me nu niet echt aankopen voor de absolute top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |