Zal DIGGER leuk vinden...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Rafael van der Vaart naar AS Roma

Was het al rond dan? Had hem eerst ook daar neergezet...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat dat hier nog niet gemeld was kan ik mezelf aanrekenen. Jammer dat Sjors bij ons vertrekt, hopelijk pakt en krijgt hij nu wel een kans.
Dit hoort trouwens bij de bevestigde transfers.

Altijd weer bron roepenquote:

Het is rond inderdaad, het is zeker een belangrijke speler. Maar bang voor de opvolging ben ik niet, dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:46 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Was het al rond dan? Had hem eerst ook daar neergezet...
Jammer dat ie weggaat, wat ik gelezen heb is het een zeer sterke voor jullie

Zie bevestigde transfers topic.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Een jaartje Rusland is tegenwoordig erg lucratief en zeker het overwegen waard lijkt me. Ik dacht dat Maniche niet weg wilde bij Porto in verband met zijn familie, maar geld en een langenoot die mee gaat doet wonderen.

Ik zag Van Der Meyde liever bij Boro, maar dit is ook een mooie club voor hem.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Goed voor Everton !
En van der Meyde past wel bij zo'n club.

Is hij echt op zo'n slechte voet weggegaan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:31 schreef rubbereend het volgende:
Huntelaar wil niet meer terug omdat hij schandalig behandeld is

hij mocht blijven maar tegen belacheiljk lage aanbieding, het was slikken of stikken. K geloof zelfs dat ie een veredeld jeugdcontract kreeg aangebodenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is hij echt op zo'n slechte voet weggegaan?

en terecht,die babyface weleens gezien?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij mocht blijven maar tegen belacheiljk lage aanbieding, het was slikken of stikken. K geloof zelfs dat ie een veredeld jeugdcontract kreeg aangeboden

Huntelaar is geen psv'er. Hij is altijd al een Ajax fan geweest.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:02 schreef rubbereend het volgende:een PSVer bij ajax, dat zijn er niet zoveel geweest

Dat is niet waar. Zijn familie is dat (volgens Cultheld), zelf heeft hij aangegeven het liefst bij PSV te voetballen. Totdat ze hem zo'n lousy contract aanbodenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Huntelaar is geen psv'er. Hij is altijd al een Ajax fan geweest.

quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en terecht,die babyface weleens gezien?

Ja want Vonlanthen is slecht ja... wel topscoorder van Zwitserland, maar echt slecht...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Zijn familie is dat (volgens Cultheld), zelf heeft hij aangegeven het liefst bij PSV te voetballen. Totdat ze hem zo'n lousy contract aanbodenGelukkig contracteerde Ome Guus Vonlanthen en Sibon
![]()

Topscorer van Zwitserland? Vonlanthen?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:46 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja want Vonlanthen is slecht ja... wel topscoorder van Zwitserland, maar echt slecht...Mogen wij hem niet hebben?

Oke oke overdrijven is ook een vak, maar van de 10 doelpunten die Zwitserland heeft gemaakt tijdens de kwalificatie naar WK2006 heeft Vonlanthen er 4 gescoord. EN persoonlijk vond ik hem altijd ene leuke voetballer en nooit van gesnapt dat ie niet meer kansen heeft gekregen binnen PSV. Of verhuurd is geweest binnen Nederland.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Topscorer van Zwitserland? Vonlanthen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |