Dat is toch het verschil met Nederlandse ploegen, die kunnen dat niet. Of tenminste dat zeggen ze altijd als ze weer een (ster)speler voor 10 miljoen verkopen.quote:Lyon turn down Chelsea Essien bid
Dat heeft niks met leren te maken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:38 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Dat is toch het verschil met Nederlandse ploegen, die kunnen dat niet. Of tenminste dat zeggen ze altijd als ze weer een (ster)speler voor 10 miljoen verkopen.
Toch wel een goede ontwikkeling dat niet iedereen zomaar weggekocht kan worden. Chelsea heeft uiteindelijk het ook meer dan goed gered met het oude kern van Lampard, Gudjohnson, Terry en Gallas... Dat AC Shevchenko niet wou verkopen voor 100 miljoen is nog te begrijpen, maar dat Lyon ook nee kan zeggen vind ik wel cool. Dat moeten Ajax, Fey en PSV ook eens leren.
In Frankrijk krijgen ze ook een veel centjes van die tv rechten geloof ik ( canal + )quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:03 schreef methodmich het volgende:
Ja, de begroting van Lyon is dan ook wel wat fikser dan die van onze top 3.... Lyon hoort bij de rijkste clubs van Europa.
Adriano voor 50 miljoen euroquote:[b]Op dinsdag 10 mei 2005 23:37
"We sold Adriano for 50 million euros and Alberto, who has done more in terms of numbers, cannot be worth less."
kan ik me wel voorstellenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:26 schreef methodmich het volgende:
André Ooijer naar Leverkusen, maar wil zelf niet, aldus het AD.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:41 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV hoopt binnenkort een derde Koreaan aan de selectie toe te kunnen voegen. De 19-jarige Chu-yong Park staat in de belangstelling van de Eindhovenaren, zo meldt De Telegraaf.
Chu-yong Park speelt momenteel voor FC Seoul. Daarnaast is de talentvolle spits opgeroepen voor het nationale team van Zuid-Korea. Ook zal Park te zien zijn op het WK-20, deze zomer in Nederland.
Het is echter nog de vraag of Chu-yong Park de derde Koreaan zal worden bij PSV. Naamgenoot Ji-Sung Park staat in de belangstelling van verschillende Europese topclubs
verder zou PSV bijna rond zijn met Vayrinen
En Inter en Chelsea hebben een mondeling akkoord over Adriano. ( 100 miljoen euro )
DOHquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:42 schreef tukkeronline het volgende:
dan is Nelisse toch geen gerucht meer?
als je geduld met ze hebt...quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]die komt wel naar PSV, bij ons slagen de Koreanen wel
ze zijn het wachten waardquote:
Zometeen heeft feyenoord 2 kleedkamers nodig voor al die gasten die naar R'dam "Moeten" komenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zometeen heeft feyenoord 2 kleedkamers nodig voor al die gasten die naar R'dam "Moeten" komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |