Andy wordt ook een geldwolfquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:26 schreef dndiek het volgende:
Als Feguson Man U verlaat, gaat Roy Keane ook weg (Celtic is dan de grootste kandidaat)
Van Der Meyde wil bij Inter blijven volgens de Italiaanse media
Oh, de nationale ploeg. Ik dacht dat je de Zwitserse competitie bedoelde, toen hij daar nog wandelde.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:51 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Oke oke overdrijven is ook een vak, maar van de 10 doelpunten die Zwitserland heeft gemaakt tijdens de kwalificatie naar WK2006 heeft Vonlanthen er 4 gescoord. EN persoonlijk vond ik hem altijd ene leuke voetballer en nooit van gesnapt dat ie niet meer kansen heeft gekregen binnen PSV. Of verhuurd is geweest binnen Nederland.
Mwoh, hij heeft toch in het begin van dit seizoen wel speelminuten gekregen. Alleen maakte hij toen geen indruk...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Vonlanthen moet gewoon eens een echte kans krijgen
Ah.. neen sorry ja dat was niet echt duidelijk neequote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh, de nationale ploeg. Ik dacht dat je de Zwitserse competitie bedoelde, toen hij daar nog wandelde.
En Barry heeft al gezegt het niet te zullen gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Brescia informeert bij AZ naar Barry van Galen.
Die was al eerder genoemd toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Brescia informeert bij AZ naar Barry van Galen.
Rosenberg was te duur voor Anderlecht, ook voor Feyenoord dus waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:45 schreef Knoekie het volgende:
Feyenoord bekijkt Markus Rosenberg
Ik denk dat Feyenoord wel een miljoen of 10 krijgt voor Paawequote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Rosenberg was te duur voor Anderlecht, ook voor Feyenoord dus waarschijnlijk.
Bekijken kan altijd, kopen niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:45 schreef Knoekie het volgende:
Feyenoord bekijkt Markus Rosenberg
Hij voetbalde ook gewoon niet goed... Je moet het wel oppikken als talent zijnde...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij wel wat kansjes gekregen maar ze waren niet groot.
En Kuffour en Samuel worden ook bij Inter genoemdquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bekijken kan altijd, kopen niet.
Enkelen uit Britse media:
Kuffour van Bayern naar Milan
Walter Samuel van Real naar Milan
Scott Parker van Chelsea naar Birmingham
Roy Keane van Man Utd naar Celtic
Marc Volders van Beveren naar NAC, NEC of Utrecht
neequote:Op zondag 15 mei 2005 14:19 schreef Dos37 het volgende:
Roy Keane van Man Utd naar Celtic
dit hangt al heel lang in de lucht maar of het ooit gaat gebeuren
ik hoop het ook nietquote:
Valencia van de baan? In dat geval kan ie beter naar Ajax.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:54 schreef methodmich het volgende:
Kluivert naar Bolton
Bron?quote:Van der Vaart kan tekenen bij Arsenal, AS roma en idd HSV
Kluivert naar Bolton
Ashley Cole naar Barcelona
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |