bron: voetbalzonequote:Tottenham Hotspur heeft belangstelling voor de Argentijnse spits Hugo Mariano Pavone. De aanvaller staat momenteel onder contract bij Estudiantes La Plata.
Pavone maakt dit seizoen veel indruk in de Argentijnse competitie. Estudiantes heeft een prijskaartje van 6 miljoen euro om de 22-jarige aanvaller gehangen.
Ook Genua heeft belangstelling voor Pavone. De Serie B-club ziet in de Argentijn een ideale opvolger voor Diego Milito. De sterspeler staat in de belangstelling van Internazionale.
Stond die in de winterstop ook niet in de belangstelling van Feyenoord.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
Ali Karimi zou volgens A Bola rond zijn met Bayern München. Kan er verder nog niks over vinden, dus post ik hem voorlopig als gerucht.
Hoop doet leven he...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:32 schreef twi het volgende:
Hiddink naar Ajax (of Ajax naar Hiddink)
quote:Mocht Sikora daar onverhoopt weer opbloeien, dan is SC Heerenveen bereid om na te denken over een terugkeer van Sikora in 2006
Nee bedankt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:55 schreef twi het volgende:
Jullie mogen Sikora wel transfervrij hebben hoor
Nou ik zou hem bij twente nog niet willen hebbenquote:
Wat raar dat Kalou goedkoper is dan dirk Kuijt. Ik vind kalou een stuk beter en hij heeft ook veel meer potentie dan kuijt. Dirk speelt nu al op zijn toppen van zijn tenen terwijl kalou alleen maar beter zal worden. Sterker nog, ik vind kalou nu al een stuk beter en ik vind het dan ook logisch dat valencia nu interesse heeft in kalou. Zelf zie ik liever kuijt vertrekken want als kalou aan de bal is kan je nog mooie dingen zien plus dat hij veel dreigender en effectiever is.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:39 schreef BZ het volgende:
Valencia heeft zich bij Feyenoord gemeld voor Salomon Kalou, weet het Engelse Sky Sports te melden. De Spaanse topclub werd al meerdere malen met de Ivoriaanse aanvaller in verband gebracht, maar zou de club zich ook officieel hebben gemeld.
Eerder dit seizoen werd Dirk Kuyt al in verband gebracht met de Spaanse titelverdediger. De transfersom van Kalou zou echter net iets lager liggen en Valencia zou eveneens meer toekomst in Kalou zien.
Kalou ontwikkelde zich dit seizoen tot een sensatie in De Kuip. Waar hij jarenlang als het broertje van werd bezien, doet hij het nu al beter dan broer Bonaventure. Met maar liefst negentien doelpunten in 29 duels is Kalou erg goed bezig.
Welke club, nationaliteit, etc. Zegt me namelijk helemaal nietsquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:58 schreef Dos37 het volgende:
Twente zit achter deze speler aan
george mourad
heeft wel wat weg van Zlaten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:20 schreef methodmich het volgende:
Is ook door Ajax gescout en stond in de belangstelling van NEC eerder dit jaar.
[afbeelding]
Hij heeft bijna 1 dikke doorlopende wenkbrauwquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:20 schreef methodmich het volgende:
Is ook door Ajax gescout en stond in de belangstelling van NEC eerder dit jaar.
[afbeelding]
Zou goed nieuws zijn voor PSV want ik verwacht niet dat Real en Reyes en Robinho zal halenquote:Real Madrid vice-president Emilio Butragueno has held talks with Arsenal chief David Dein over striker Jose Reyes.
Butragueno made the official approach over the weekend and asked Dein to name Arsenal's price for the Spanish international. Dein refused to offer a figure, insisting Reyes was not for sale.
However, AS says Butragueno is convinced Arsenal will make Reyes available in the summer and the first phone call was just set to out some ground-work.
Indeed, Reyes' agent, Jesus Rodriguez de Moya, was in London last month to inform Dein that the youngster wanted to leave Arsenal. Dein has already consulted with manager Arsene Wenger about Reyes and they're agreed that a Ł10 million fee would be a good price.
"Anyone would like to play for Madrid," said Reyes. "It is a great club and one that never closes their doors to anything."
De onbetrouwbare bron is Voetbalzone. Kalou zou ik nog kunnen geloven, maar Zuiverloon is wel erg ongeloofwaardigquote:Arsenal is geďnteresseerd in Salomon Kalou en Gianni Zuiverloon. Het tweetal, dat zich momenteel ontwikkeld in het Feyenoord van Ruud Gullit, wordt al een geruime maand in de gaten gehouden door enkele scouts van de Londenaren.
Kalou, die ook kan rekenen op interesse van het Spaanse Valencia, werd afgelopen zondag, in het verloren duel met SC Heerenveen, nog gescout door de Engelse club.
Arsenal vindt het fijn om de jongens, die een grote toekomst voor zich hebben, zo jong mogelijk te contracteren. Voorbeelden hiervan zijn Jose Antonio Reyes en landgenoten Robin van Persie en Quincy Owusu-Abeyie.
Zoveel heeft Zuiverloon nog niet laten zien.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom zou dat ongeloofwaardig zijn?
is ook meer voor de toekomst...quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:00 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Zoveel heeft Zuiverloon nog niet laten zien.
Voor de toekomst is het wel een goeie en ik denk dat Arsenal hem liever zelf alvast haalt dan dat ze hem laten verpesten door Feyenoord.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:00 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Zoveel heeft Zuiverloon nog niet laten zien.
dat lijkt mij geweldig voor barca. Xavi liet samen met oleguer zien dat zij in de champions league niet tot de top behoren en zij waren dan ook vooral schuldig aan de uitschakeling. Dus ik zou die knul zo verkopen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:24 schreef methodmich het volgende:
Xavi naar Chelsea schijnt zeer concreet te zijn. Een clausule van 24 miljoen, Chelsea wil het betalen, Barcelona krijgt Van Bommel en heeft geld nodig voor de aankoop van Julio Baptista, Luque, William Gallas, Gabriel Milito en Vincent Kompany.
Xavi?? Dat was tegen Chelsea 2 x één van de besten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:21 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat lijkt mij geweldig voor barca. Xavi liet samen met oleguer zien dat zij in de champions league niet tot de top behoren en zij waren dan ook vooral schuldig aan de uitschakeling. Dus ik zou die knul zo verkopen.
quote:Kalou ziet Valencia zitten
Uitgegeven op 06 mei 2005 om 11:58 uur
(Novum/Infostrada) - Salomon Kalou heeft tegenover het Spaanse radiostation Radio Valencia gezegd dat hij het een "enorme eer" vindt als Valencia CF hem wil contracteren. Volgens de aanvaller van Feyenoord heeft Valencia hem een serieus aanbod gedaan. Het contract van de Ivoriaan bij Feyenoord loopt nog door tot medio 2007.
Er hangt dan ook een flink prijskaartje aan de spits, die dit seizoen negentien keer scoorde in de eredivisie. Volgens Las Provincias, een Spaanse krant uit Valencia, is tien miljoen euro niet voldoende voor Kalou. De krant schrijft dat Feyenoord in januari een bod van vijftien miljoen euro van Chelsea accepteerde, maar dat de transfer niet doorging omdat Kalou geen EU-speler is.
Dan wordt hij Spanjaardquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:35 schreef Elvislives het volgende:
Als kalou naar het buitenland gaat, dan kan hij zijn nederlandse paspoort wel vergeten lijkt me....
he?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
Liverpool zou weer gaan pogen Steven Gerrard te halen.
Ja, terwijl engelse spelers bijna nooit echt slagen in het buitenlandquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:31 schreef Elvislives het volgende:
Het is wel een rage he......engelse spelers naar spanje, spaanse/portugese spelers naar Engeland
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:02 schreef Elvislives het volgende:
Gerucht (of grap?) op t vitesse forum: Lido Schuffelers (wie?) naar vitesse
ik zag t op google jaquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:26 schreef brighton het volgende:
[..]
Lido is al jarenlang een member van het forum! Dat je het ook nog hier gaat plaatsen zeg
(Niet het topic daar verpesten he. Er zijn nog steeds mensen die het geloven)
Lido Squote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:56 schreef Elvislives het volgende:
[..]
ik zag t op google ja
wat is zn nick dan? toch niet da campa zelf he?
die gaan vooral met een trainer mee die uit dat land komt, voor de rest is t voor Spaanjaarden alleen interessant om in Engeland of Italië te gaan ballen en andersomquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:31 schreef Elvislives het volgende:
Het is wel een rage he......engelse spelers naar spanje, spaanse/portugese spelers naar Engeland
Een week geleden wilde hij naar Spanje en twee weken geleden naar PSV.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Kezman wil in Engeland blijven mocht hij bij Chelsea vertrekken.
Dagano is aangeboden bij Anderlecht, maar Anderlecht heeft hem niet nodig.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
Beli Moumouni Dagana van Guingamp naar Anderlecht
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien. Xavi was in Londen gelijk al verantwoordelijk voor de eerste tegentreffer na een fout van hem. Verder heeft hij nog een paar keer zitten schutteren.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Xavi?? Dat was tegen Chelsea 2 x één van de besten.
Bron van deze 2 geruchten?quote:Maciej Zurawski van Wisla Kraków naar Everton
Robert Pires van Arsenal naar Lyon of Barcelona
quote:Man Utd wil Carlo Cudicini voor 5 miljoen pond van Chelsea kopen.
Ruilen?quote:Op zondag 8 mei 2005 22:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ene Hoslin van Feyenoord is op proef bij Brugge en maakt daar indruk bij het 2e elftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |