ooh ik dacht dat je ging zeggen, je kunt het merken wanneer willie er niet isquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik miste je wel hoor, het was echt heel stil, je kunt merken wanneer het lunchpauze is
Sinds wanneer ben ik nou weer een vrouwen verslinderquote:Onze stagiaire topic bedenker: Teardrop-nl, de vrouwen verslinder![]()
Dat natuurlijk ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:12 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat je ging zeggen, je kunt het merken wanneer willie er niet is![]()
Oockquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:12 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat je ging zeggen, je kunt het merken wanneer willie er niet is![]()
ijsmeisquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:12 schreef ijsmeis het volgende:
TeeVeePee.
Net of dat zin heeft aan het begin van een pagina en dit topic is met 2 uur toch ook wel weer volquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:12 schreef ijsmeis het volgende:
TeeVeePee.
Moeten we dat nog zeggenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik nou weer een vrouwen verslinder
2 uur? zo lang?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Net of dat zin heeft aan het begin van een pagina en dit topic is met 2 uur toch ook wel weer vol
Je bedoeld , lekker ben jij hequote:
Dit keer had ik het tegen complex jongens sorry, volgende keer zijn jullie weer aan de beurtquote:
zo beter?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:13 schreef babba_ het volgende:
klein puntje van kritiek (miereneuqer) in OP staat bij moi: "is ben beetje aan het engineeren" dat is natuurlijk geen goed nederlands
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:16 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Dit keer had ik het tegen complex jongens sorry, volgende keer zijn jullie weer aan de beurt![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:16 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Dit keer had ik het tegen complex jongens sorry, volgende keer zijn jullie weer aan de beurt![]()
zeker wel erg, maar ja om je nou op te eisenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:20 schreef tijgerwillie het volgende:
Als jullie het niet erg vinden om te delen... heb ik er ook geen probleem mee
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:20 schreef tijgerwillie het volgende:
Als jullie het niet erg vinden om te delen... heb ik er ook geen probleem mee
Jawel dat hebben we dan wel door omdat je het net hebt gezegd dat je het doetquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:22 schreef tijgerwillie het volgende:
doe ik het stiekem, niemand die het door heeft
ik zei niets, kwam geen geluid uit mijn mond, alleen van het lachen samen met mijn collega'squote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jawel dat hebben we dan wel door omdat je het net hebt gezegd dat je het doet![]()
oke dan is t goedquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:22 schreef tijgerwillie het volgende:
zoalg je mij je foto's maar mailt vind ik het niet ergquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:22 schreef tijgerwillie het volgende:
iddquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:24 schreef tijgerwillie het volgende:
jullie hebben nu toch allemaal eigen foto!!!
Speciaal voor jou, omdat we je missen en je niet kunnen missenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:24 schreef Megter het volgende:
Jee, ik heb zelfs aparte vermelding in de OP![]()
Foto's ? als in meervoud ?????quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zoalg je mij je foto's maar mailt vind ik het niet erghihi
ik nog niet...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:24 schreef tijgerwillie het volgende:
Nietesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:24 schreef tijgerwillie het volgende:
ja hij is voorzitterquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Foto's ? als in meervoud ?????
Ik heb er pas 1 gehad![]()
Nou alweer terug ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:24 schreef Megter het volgende:
Jee, ik heb zelfs aparte vermelding in de OP![]()
jaaa 'k ook maar als er meer foto's komen dan wil ik ze natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Foto's ? als in meervoud ?????
Ik heb er pas 1 gehad![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jaaa 'k ook maar als er meer foto's komen dan wil ik ze natuurlijk![]()
![]()
ssst, je moet wel meespelenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
![]()
OP aangepastquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:29 schreef _nWo_ het volgende:
Oh vergeten te zeggen, ik loop trouwens stage op Basisschool De Kleine Keizer in Den Haag.
Ik onderhoud het netwerk en dergelijke
Alhoewel ik er weinig te doen heb, verveel ik me er nooit en is het best wel tof op mijn stage
doe je aan de lijn??? ikke niet hoor, is niet nodig. bij jou toch ook niet!!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoi, ben er weer terug. helemaal vol met slankie en tomaat
soort van. is al eerder ter sprake gekomen. heb spastische darm (chronisch) ben nu heel licht en gezond aan het eten om buikpijn vrij te kunnen leven.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:33 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
doe je aan de lijn??? ikke niet hoor, is niet nodig. bij jou toch ook niet!!!!!
Dank je, (had ik nog helemaal niet gezien) schandalig he hahaha. Wat liefquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heerrrrrrrrrrlijk
* kroont Willie to Miss Stagiaire
en jij bent 18, dan kan je meer eten dan wanneer je 23 bent...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:33 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
doe je aan de lijn??? ikke niet hoor, is niet nodig. bij jou toch ook niet!!!!!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
![]()
Misschien wel nog even afw8ten hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en jij bent 18, dan kan je meer eten dan wanneer je 23 bent...
Dat gaan we testen:quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:36 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Dank je, (had ik nog helemaal niet gezien) schandalig he hahaha. Wat lief![]()
![]()
![]()
ik was je net voor met mn reactiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:39 schreef tijgerwillie het volgende:
heey complex heb jij je mail al gezien/gelezen?
Bah bahquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoe vaak kan je op jezelf stemmen?
thnx!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:41 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hahaha zag het, maar je bent van harte welkom![]()
heb je mailquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:42 schreef R-Alph het volgende:
Trouwes tijgerwillie... ik moet een foto van jou hebben om te kunnen stemmen![]()
welkom bij de clubquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:38 schreef c0mpleX het volgende:
ik ben vanaf nu ook lid van Tijgerwillie's fanclub![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:42 schreef snellejelle het volgende:
Ik heb natuurlijk op tijgerwillie gestemt, lijkt me logisch
iedereen lijkt me! iig iedere die je foto heeft gezien!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:43 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
dank je wel, je bent een schat, wie nog meer....
Ik.. heb zo'n MDA van T-mobile sinds een paar dagen..wat wil je weten??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
Hey wie heeft een PocketPc wil me eentje aanschaffen namelijk!
ik natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:43 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
dank je wel, je bent een schat, wie nog meer....
moet je je mail geven heb je hem ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:47 schreef knox_ het volgende:
Ik heb geen foto van tijgerwillie, dus ik kan helaas niet stemmen
geef je mail aan 'r, je krijgt de foto en je bent fan!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:47 schreef knox_ het volgende:
Ik heb geen foto van tijgerwillie, dus ik kan helaas niet stemmen
ach ik d8 voor de zekerheid zeg ik het je maarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
natuurlijk, ik kan toch niet anders als lid van haar fanclub?
Ergens lid van worden is nog nooit zo gemakkelijk geweestquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geef je mail aan 'r, je krijgt de foto en je bent fan!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:47 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
moet je je mail geven heb je hem ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
suc6 gegarandeerdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geef je mail aan 'r, je krijgt de foto en je bent fan!
aaahhhhhhhhhhh ik zal ook op jou stemmen dan! immers ook leuke foto's op je fotoboekquote:
ik hoef geen medelijden. ik begrijp t al.... ik ga wel weer gewoon aan het werkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aaahhhhhhhhhhh ik zal ook op jou stemmen dan! immers ook leuke foto's op je fotoboek
ben ik t mee eensquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aaahhhhhhhhhhh ik zal ook op jou stemmen dan! immers ook leuke foto's op je fotoboek
zal ik op jou stemmen dan, vind je een topmeidquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hoef geen medelijden. ik begrijp t al.... ik ga wel weer gewoon aan het werk
Even een begroting aanpassenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ow jeetje, is t zo erg dat je zelfs aan t werk ervaan gaat???? sorry...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
zal ik op jou stemmen dan, vind je een topmeidhaha
kies je mij toch ben je er vanafquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
eigenlijk kan ik niet kiezen tussen goddess en ijsmeis![]()
als ik nou zeg dat je vandaag wel aan mn baby-zachte billen mag voelen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
eigenlijk kan ik niet kiezen tussen goddess en ijsmeis![]()
Neej jij hebt al een harem aan mannen daar wil ik geen deel vanuit makenquote:
ohhhhhhhhh omkopingquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als ik nou zeg dat je vandaag wel aan mn baby-zachte billen mag voelen?
You got my votequote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als ik nou zeg dat je vandaag wel aan mn baby-zachte billen mag voelen?
quote:
Jep. Maar heb helaash voor ijsmeis gekozen... ze komt uit Limburgquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:49 schreef tijgerwillie het volgende:
en R-alph heb je hem
tja, als jullie me oud en uitgezakt vinden moet ik het over een andere boeg gooienquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zag ik ook al. Daar moeten we als fanclub even een stokje voor steken.
Ik vind je niet oud en uitgezaktquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tja, als jullie me oud en uitgezakt vinden moet ik het over een andere boeg gooien
iedereen in mijn fanclub, maar eh hoe zit het nou met R-alphquote:
dan blijft mijn broekje dus gewoon aanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat is dat voor bullshitik kan niet stemmen terwijl ik nog niet heb gestemd
Ik vind je knap, lief en geweldig !!!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tja, als jullie me oud en uitgezakt vinden moet ik het over een andere boeg gooien
da's jammerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan blijft mijn broekje dus gewoon aan
jij gaat voor jong bloed....quote:
je hebt het nog steedsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik vind je knap, lief en geweldig !!!!!!![]()
![]()
Zie paar posts naar bovenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:56 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
iedereen in mijn fanclub, maar eh hoe zit het nou met R-alph
als je op mijn keuringswaar wacht, wacht ik op jou e-mailquote:
nee dat is het echt niet hoor... maar je foto is niet heel erg duidelijk, vandaar! Anders zouden we vast ook een goddess fanclub oprichtenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen internet meer had?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:58 schreef Megter het volgende:
Gooi die foto's van tijgerwillie nou eens in deze topic, dan kunnen we ze allemaal zien!
Al dat gemail de hele tijd!![]()
Jawel hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij gaat voor jong bloed....
zijn er hier nog mannen die op wat oudere vrouwen vallen met meer ervaring?
ik ben zelf ook oudquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Die heb ik al gegeven, hij staat onder een spoiler een paar posts terugquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
als je op mijn keuringswaar wacht, wacht ik op jou e-mail
lui varkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:59 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Alleen ijsmeis woont wat dichterbij
Niet op mijn computer, maar af en toe kan ik op deze computer postenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen internet meer had?
jaloers, heeel erg jaloers! Dat voorrecht heb ik als voorzitter van de fanclub niet eensquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:01 schreef Megter het volgende:
[..]
Niet op mijn computer, maar af en toe kan ik op deze computer posten
Maar ff over die foto's, zet ze ff online. En nee, niet omdat ik lid wil worden van de fanclub, ik zie tijgerwillie toch elke week
Ja ik, mijn ex waarmee ik 2.5 jaar relatie heb gehad was ook 1.5 jaar ouder dan ikquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja ik, mijn ex waarmee ik 2.5 jaar relatie heb gehad was ook 1.5 jaar ouder dan ik
Maar helaas ben ik nu alweer half jaar vrijgezelquote:
tieten voelen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:04 schreef knox_ het volgende:
* knox_ kan nog steeds stemmen en is omkoopbaar![]()
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:05 schreef tijgerwillie het volgende:
heey maar jongens megter zit niet in de fanclub
1 dag na de kerstquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wanneer is dat uitgegaan teardrop?
oh dus ik ben geen tussen-vriendinnetje dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar helaas ben ik nu alweer half jaar vrijgezel![]()
![]()
![]()
dat is een slechte zaakquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:05 schreef tijgerwillie het volgende:
Hij heeft niet die foto en zei zelf dat hij niet in de fanclub hoeftquote:
Dat is helemaal niet nodig, als ik tijgerwillie wil spreken bel of sms ik haar gewoonquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:05 schreef tijgerwillie het volgende:
hoe kan dat nou???? heb je 'm wel de goede foto gestuurd dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:05 schreef tijgerwillie het volgende:
Schandalig, het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:06 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Hij heeft niet die foto en zei zelf dat hij niet in de fanclub hoeft
Ja eerste kerstdag waren we bij haar thuis, gezellig leuk net of er niets aan de hand was.... 2e kerstdag bij mij thuis ook gezellig en leuk gehad.... dag daarna zegt die hoer dat ze het niet meer leuk vindquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
das gemeen, moet je wel eerst op bezoek bij die vervelende schoonfamilie!
helemaal geen foto gestuurd zal je bedoelenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hoe kan dat nou???? heb je 'm wel de goede foto gestuurd dan?
Hij kan haar bellen/smsen en ziet haar elke weekquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:07 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet nodig, als ik tijgerwillie wil spreken bel of sms ik haar gewoon
Ik ben toch zeker geen meeloper
Je moest eens weten. Heb uitzicht op 2 lege flessen versgeperst sap van de appie heijnquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
groente en fruit in één. jij bent gezond bezig!
zonder aankondiging?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja eerste kerstdag waren we bij haar thuis, gezellig leuk net of er niets aan de hand was.... 2e kerstdag bij mij thuis ook gezellig en leuk gehad.... dag daarna zegt die hoer dat ze het niet meer leuk vind![]()
![]()
quote:
een biatch.. dat is t!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja eerste kerstdag waren we bij haar thuis, gezellig leuk net of er niets aan de hand was.... 2e kerstdag bij mij thuis ook gezellig en leuk gehad.... dag daarna zegt die hoer dat ze het niet meer leuk vind![]()
![]()
ze hoeven het niet te weten toch?!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:10 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
![]()
als ik nu zeg dat ik met jou wil trouwen. hoe moet het dan met de rest van de fanclub
Nou halve aankondiging, ze zat al een tijdje met een jongen te smsen die ze op haar werk heeft leren kennen, maar zij zei dat het niets te betekenen had en dat ze vrienden waren en bla bla bla bla ondertussen voelde ik het al wel aankomen, maar goed kan moeilijk verbieden dat ze hem niet mag smsen want dan wordt ze ook helemaal pissed off, dus heb er maar beetje geintjes over gemaakt enzo...........quote:
jaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ff voor de duidelijkheid. is dat tijgerwillie op de foto?
dat is echt lullig!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou halve aankondiging, ze zat al een tijdje met een jongen te smsen die ze op haar werk heeft leren kennen, maar zij zei dat het niets te betekenen had en dat ze vrienden waren en bla bla bla bla ondertussen voelde ik het al wel aankomen, maar goed kan moeilijk verbieden dat ze hem niet mag smsen want dan wordt ze ook helemaal pissed off, dus heb er maar beetje geintjes over gemaakt enzo...........
Na kerst maakte ze het dus uit met de melding ik vind het niet leuk meer na 2.5 jaar bla bla bla bla ondertussen snapte ik natuurlijk al wel dat ze die andere gozer gewoon leuk vond zij bleef alleen volhouden dat dat niet zo was....... 2 dagen nadat ze het met mij had uitgemaakt had ze alleen wel een relatie met die gozer..... Goh beetje verdacht he ?
I know ik heb toen ook een heeeeeeeeeeeel erg leuke oud en nieuw gehad maar niet heusquote:
foto.... uuuhm dat wordt moeilijk hiero...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:13 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Iets in de trend van een foto.
Of een meeting![]()
idd tis tijd voor een stagiaire meetingquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:13 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Iets in de trend van een foto.
Of een meeting![]()
Heb hetzelfde meegemaakt na een relatie van 5,5 jaar is nu ook een half jaar uit....quote:
Ik heb geduldquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
foto.... uuuhm dat wordt moeilijk hiero...
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd tis tijd voor een stagiaire meeting
Ja, inderdaad. Ik wil ook met je trouwenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:10 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
![]()
als ik nu zeg dat ik met jou wil trouwen. hoe moet het dan met de rest van de fanclub
jaja t gaat snel hierquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:16 schreef Vigile het volgende:
Maarreh, ik ben effies aan het werk hier, en ik mis gelijk een compleet deel van dit topic én er is een fanclub, én ze heeft al een huwelijksaanzoek gehad?
En ik heb haar nog wel mijn eigen foto teruggemaild!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:16 schreef tijgerwillie het volgende:
willie is even naar de markt, tot straks -x-ies
Tot zoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:16 schreef tijgerwillie het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:16 schreef tijgerwillie het volgende:
tot zoowwquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:16 schreef tijgerwillie het volgende:
zow weer even in the picturequote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:40 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Dat gaan we testen:
Poll: De mooiste vrouwelijke stagiaire uit dit topicijsmeis tijgerwillie goddess-in-heaven ik
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
waar is ijsmeis eigenlijk heen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:20 schreef Vigile het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: De mooiste vrouwelijke stagiaire uit dit topic
Je hebt gestemd op: ijsmeis
Gaan we zoiets dan ook nog doen met de mannen foto´s om te kijken wie de voorkeur krijgt van de dames ?quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:21 schreef Vigile het volgende:
[..]
Gaan we zoiets dan ook nog doen met de mannen foto´s om te kijken wie de voorkeur krijgt van de dames ?
Er zijn maar drie dames, die kunnen toch wel even zeggen wie hun voorkeur krijgt. Hoeft er ook geen aparte poll aangemaakt te wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:21 schreef Vigile het volgende:
[..]
Gaan we zoiets dan ook nog doen met de mannen foto´s om te kijken wie de voorkeur krijgt van de dames ?
foto'squote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn maar drie dames, die kunnen toch wel even zeggen wie hun voorkeur krijgt. Hoeft er ook geen aparte poll aangemaakt te worden
Wil het best doen hoor. Maar dan zal het: Wie is de favo mannelijke fokker uit dit stagiaire topic worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:21 schreef Vigile het volgende:
[..]
heaumeaux!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:24 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Heb geen foto dus dat zal helaas niet lukken
'k oook niet, maar een verkiezing is altijd leuk natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:24 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Heb geen foto dus dat zal helaas niet lukken
Heel charmant en ook heel oudquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:25 schreef Vigile het volgende:
Das waar, maar dan moeten er wel foto´s gepost wordenIk zal wel beginnen
[afbeelding]
![]()
nou er zijn er toch al een paarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoe kunnen we nou een verkiezing doen als de helft al zegt geen foto's te hebben!
heb je mijn ondertitel al gezien????quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:29 schreef tijgerwillie het volgende:
foto's van mijn fanclub, leuk voor boven mijn bed *:
Volgens mij heb jij gewonnenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:30 schreef tijgerwillie het volgende:
maar eh wie heeft er nou van de vrouwen gewonnen
en ik dan??? uit het oog uit het hart?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:40 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Dat gaan we testen:
Poll: De mooiste vrouwelijke stagiaire uit dit topicijsmeis tijgerwillie goddess-in-heaven ik
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ben je niet vergeten hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:30 schreef somegirl het volgende:
[..]
en ik dan??? uit het oog uit het hart?
dat moet dan toen dan zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb je mijn ondertitel al gezien????![]()
Niet bij mij, ik was je niet vergetenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:30 schreef somegirl het volgende:
[..]
Maarreh, ondanks dat niet alle mannen foto´s kunnen posten...kan er toch al wel geoordeeld worden ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:30 schreef tijgerwillie het volgende:
maar eh wie heeft er nou van de vrouwen gewonnen
Op innerlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:32 schreef Vigile het volgende:
[..]
Maarreh, ondanks dat niet alle mannen foto´s kunnen posten...kan er toch al wel geoordeeld worden ?![]()
hhaha die is duidelijk, DAT moet toch Dan zijnquote:
Sorryquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:30 schreef somegirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:33 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hhaha die is duidelijk, DAT moet toch Dan zijn
je hebt nu Dat ik ooit zal zijn
Moet zijn Dan ik ooit zal zijn
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:34 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Sorry![]()
Moest een beetje actuele poll maken. Was je vergeten![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ik vind de foto van complex het leukst! die krijgt mijn stem, sorry knox_
De sneeuwpop doet het hem hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ik vind de foto van complex het leukst! die krijgt mijn stem, sorry knox_
ik ook!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:36 schreef somegirl het volgende:
nou ik ga weer aan het werk, tot later he jongens!
Werk ze, ik zal aan je denkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:36 schreef somegirl het volgende:
nou ik ga weer aan het werk, tot later he jongens!
We hadden ook geen foto van jou hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:35 schreef somegirl het volgende:
[..]
ja dus... uit het oog uit het hart..... mooi is dat....
![]()
ik bedoel dat wat onder mijn naam staat.....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:33 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hhaha die is duidelijk, DAT moet toch Dan zijn
je hebt nu Dat ik ooit zal zijn
Moet zijn Dan ik ooit zal zijn
ooh ja nu zie ik wat je bedoeld hahahha sorry maar hij is super *net als jij*quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik bedoel dat wat onder mijn naam staat.....![]()
en wat je nu zegt, daar snapt ik niks van!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:39 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ooh ja nu zie ik wat je bedoeld hahahha sorry maar hij is super *net als jij*![]()
![]()
Dan kan ik alleen maar op mezelf stemmenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:40 schreef R-Alph het volgende:
Ojaa... mannen mogen ook stemmen in de poll he. Hoeft niet zo te zijn dat je leuk vind maar ook of je er goed meekan opschieten
in het engels klopt de zin nog niet; that i'll ever be... than i'll ever bequote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik bedoel dat wat onder mijn naam staat.....![]()
en wat je nu zegt, daar snapt ik niks van!
nu wel, in t engels is het echt zo als het 'r staat
zelfs met mezelf kan ik niet goed opschieten.. altijd ruziequote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan kan ik alleen maar op mezelf stemmen
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:43 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
zelfs met mezelf kan ik niet goed opschieten.. altijd ruzie
jep, helemaal alleen gemaaktquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
oh en compex had je die sneeuwpop zelf gemaakt? ben je zo handig met je handen
nou niet volgens de songtekst waar ik hem uit heb....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:41 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
in het engels klopt de zin nog niet; that i'll ever be... than i'll ever be
quote:And I'd give up forever to touch you
Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be
And I don't want to go home right now
And all I can taste is this moment
And all I can breathe is your life
And sooner or later it's over
I just don't want to miss you tonight
And I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am
And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything feels like the movies
Yhea you bleed just to know you're alive
And I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am
nicequote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:44 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
jep, helemaal alleen gemaaktben erg handig
![]()
tis wel closer to heaven than... maar nu niequote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:41 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
in het engels klopt de zin nog niet; that i'll ever be... than i'll ever be
toch denk ik zoals ik denk hahah. Maar als dat zo staat moet je het gewoon doenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou niet volgens de songtekst waar ik hem uit heb....
[..]
je mag denken zoals je wil hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:48 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
toch denk ik zoals ik denk hahah. Maar als dat zo staat moet je het gewoon doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |