ben ik t mee eensquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aaahhhhhhhhhhh ik zal ook op jou stemmen dan! immers ook leuke foto's op je fotoboek
zal ik op jou stemmen dan, vind je een topmeidquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hoef geen medelijden. ik begrijp t al.... ik ga wel weer gewoon aan het werk
Even een begroting aanpassenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ow jeetje, is t zo erg dat je zelfs aan t werk ervaan gaat???? sorry...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
zal ik op jou stemmen dan, vind je een topmeidhaha
kies je mij toch ben je er vanafquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
eigenlijk kan ik niet kiezen tussen goddess en ijsmeis![]()
als ik nou zeg dat je vandaag wel aan mn baby-zachte billen mag voelen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
eigenlijk kan ik niet kiezen tussen goddess en ijsmeis![]()
Neej jij hebt al een harem aan mannen daar wil ik geen deel vanuit makenquote:
ohhhhhhhhh omkopingquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als ik nou zeg dat je vandaag wel aan mn baby-zachte billen mag voelen?
You got my votequote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als ik nou zeg dat je vandaag wel aan mn baby-zachte billen mag voelen?
quote:
Jep. Maar heb helaash voor ijsmeis gekozen... ze komt uit Limburgquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:49 schreef tijgerwillie het volgende:
en R-alph heb je hem
tja, als jullie me oud en uitgezakt vinden moet ik het over een andere boeg gooienquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zag ik ook al. Daar moeten we als fanclub even een stokje voor steken.
Ik vind je niet oud en uitgezaktquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tja, als jullie me oud en uitgezakt vinden moet ik het over een andere boeg gooien
iedereen in mijn fanclub, maar eh hoe zit het nou met R-alphquote:
dan blijft mijn broekje dus gewoon aanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat is dat voor bullshitik kan niet stemmen terwijl ik nog niet heb gestemd
Ik vind je knap, lief en geweldig !!!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tja, als jullie me oud en uitgezakt vinden moet ik het over een andere boeg gooien
da's jammerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan blijft mijn broekje dus gewoon aan
jij gaat voor jong bloed....quote:
je hebt het nog steedsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik vind je knap, lief en geweldig !!!!!!![]()
![]()
Zie paar posts naar bovenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:56 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
iedereen in mijn fanclub, maar eh hoe zit het nou met R-alph
als je op mijn keuringswaar wacht, wacht ik op jou e-mailquote:
nee dat is het echt niet hoor... maar je foto is niet heel erg duidelijk, vandaar! Anders zouden we vast ook een goddess fanclub oprichtenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen internet meer had?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:58 schreef Megter het volgende:
Gooi die foto's van tijgerwillie nou eens in deze topic, dan kunnen we ze allemaal zien!
Al dat gemail de hele tijd!![]()
Jawel hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij gaat voor jong bloed....
zijn er hier nog mannen die op wat oudere vrouwen vallen met meer ervaring?
ik ben zelf ook oudquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Die heb ik al gegeven, hij staat onder een spoiler een paar posts terugquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
als je op mijn keuringswaar wacht, wacht ik op jou e-mail
lui varkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:59 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Alleen ijsmeis woont wat dichterbij
Niet op mijn computer, maar af en toe kan ik op deze computer postenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen internet meer had?
jaloers, heeel erg jaloers! Dat voorrecht heb ik als voorzitter van de fanclub niet eensquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:01 schreef Megter het volgende:
[..]
Niet op mijn computer, maar af en toe kan ik op deze computer posten
Maar ff over die foto's, zet ze ff online. En nee, niet omdat ik lid wil worden van de fanclub, ik zie tijgerwillie toch elke week
Ja ik, mijn ex waarmee ik 2.5 jaar relatie heb gehad was ook 1.5 jaar ouder dan ikquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja ik, mijn ex waarmee ik 2.5 jaar relatie heb gehad was ook 1.5 jaar ouder dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |