ssst, je moet wel meespelenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jaaa 'k ook maar als er meer foto's komen dan wil ik ze natuurlijk![]()
![]()
OP aangepastquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:29 schreef _nWo_ het volgende:
Oh vergeten te zeggen, ik loop trouwens stage op Basisschool De Kleine Keizer in Den Haag.
Ik onderhoud het netwerk en dergelijke
Alhoewel ik er weinig te doen heb, verveel ik me er nooit en is het best wel tof op mijn stage
doe je aan de lijn??? ikke niet hoor, is niet nodig. bij jou toch ook niet!!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoi, ben er weer terug. helemaal vol met slankie en tomaat
soort van. is al eerder ter sprake gekomen. heb spastische darm (chronisch) ben nu heel licht en gezond aan het eten om buikpijn vrij te kunnen leven.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:33 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
doe je aan de lijn??? ikke niet hoor, is niet nodig. bij jou toch ook niet!!!!!
Dank je, (had ik nog helemaal niet gezien) schandalig he hahaha. Wat liefquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heerrrrrrrrrrlijk
* kroont Willie to Miss Stagiaire
en jij bent 18, dan kan je meer eten dan wanneer je 23 bent...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:33 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
doe je aan de lijn??? ikke niet hoor, is niet nodig. bij jou toch ook niet!!!!!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jaaa 'k ook maar als er meer foto's komen dan wil ik ze natuurlijk![]()
![]()
Misschien wel nog even afw8ten hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en jij bent 18, dan kan je meer eten dan wanneer je 23 bent...
Dat gaan we testen:quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:36 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Dank je, (had ik nog helemaal niet gezien) schandalig he hahaha. Wat lief![]()
![]()
![]()
ik was je net voor met mn reactiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:39 schreef tijgerwillie het volgende:
heey complex heb jij je mail al gezien/gelezen?
Bah bahquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoe vaak kan je op jezelf stemmen?
thnx!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:41 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hahaha zag het, maar je bent van harte welkom![]()
heb je mailquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:42 schreef R-Alph het volgende:
Trouwes tijgerwillie... ik moet een foto van jou hebben om te kunnen stemmen![]()
welkom bij de clubquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:38 schreef c0mpleX het volgende:
ik ben vanaf nu ook lid van Tijgerwillie's fanclub![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:42 schreef snellejelle het volgende:
Ik heb natuurlijk op tijgerwillie gestemt, lijkt me logisch
iedereen lijkt me! iig iedere die je foto heeft gezien!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:43 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
dank je wel, je bent een schat, wie nog meer....
Ik.. heb zo'n MDA van T-mobile sinds een paar dagen..wat wil je weten??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
Hey wie heeft een PocketPc wil me eentje aanschaffen namelijk!
ik natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:43 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
dank je wel, je bent een schat, wie nog meer....
moet je je mail geven heb je hem ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:47 schreef knox_ het volgende:
Ik heb geen foto van tijgerwillie, dus ik kan helaas niet stemmen
geef je mail aan 'r, je krijgt de foto en je bent fan!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:47 schreef knox_ het volgende:
Ik heb geen foto van tijgerwillie, dus ik kan helaas niet stemmen
ach ik d8 voor de zekerheid zeg ik het je maarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
natuurlijk, ik kan toch niet anders als lid van haar fanclub?
Ergens lid van worden is nog nooit zo gemakkelijk geweestquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geef je mail aan 'r, je krijgt de foto en je bent fan!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:47 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
moet je je mail geven heb je hem ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
suc6 gegarandeerdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geef je mail aan 'r, je krijgt de foto en je bent fan!
aaahhhhhhhhhhh ik zal ook op jou stemmen dan! immers ook leuke foto's op je fotoboekquote:
ik hoef geen medelijden. ik begrijp t al.... ik ga wel weer gewoon aan het werkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aaahhhhhhhhhhh ik zal ook op jou stemmen dan! immers ook leuke foto's op je fotoboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |