quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:42 schreef snellejelle het volgende:
Ik heb natuurlijk op tijgerwillie gestemt, lijkt me logisch
iedereen lijkt me! iig iedere die je foto heeft gezien!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:43 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
dank je wel, je bent een schat, wie nog meer....
Ik.. heb zo'n MDA van T-mobile sinds een paar dagen..wat wil je weten??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
Hey wie heeft een PocketPc wil me eentje aanschaffen namelijk!
ik natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:43 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
dank je wel, je bent een schat, wie nog meer....
moet je je mail geven heb je hem ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:47 schreef knox_ het volgende:
Ik heb geen foto van tijgerwillie, dus ik kan helaas niet stemmen
geef je mail aan 'r, je krijgt de foto en je bent fan!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:47 schreef knox_ het volgende:
Ik heb geen foto van tijgerwillie, dus ik kan helaas niet stemmen
ach ik d8 voor de zekerheid zeg ik het je maarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
natuurlijk, ik kan toch niet anders als lid van haar fanclub?
Ergens lid van worden is nog nooit zo gemakkelijk geweestquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geef je mail aan 'r, je krijgt de foto en je bent fan!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:47 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
moet je je mail geven heb je hem ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
suc6 gegarandeerdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geef je mail aan 'r, je krijgt de foto en je bent fan!
aaahhhhhhhhhhh ik zal ook op jou stemmen dan! immers ook leuke foto's op je fotoboekquote:
ik hoef geen medelijden. ik begrijp t al.... ik ga wel weer gewoon aan het werkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aaahhhhhhhhhhh ik zal ook op jou stemmen dan! immers ook leuke foto's op je fotoboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |