ben ik t mee eensquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aaahhhhhhhhhhh ik zal ook op jou stemmen dan! immers ook leuke foto's op je fotoboek
zal ik op jou stemmen dan, vind je een topmeidquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hoef geen medelijden. ik begrijp t al.... ik ga wel weer gewoon aan het werk
Even een begroting aanpassenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ow jeetje, is t zo erg dat je zelfs aan t werk ervaan gaat???? sorry...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
zal ik op jou stemmen dan, vind je een topmeidhaha
kies je mij toch ben je er vanafquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
eigenlijk kan ik niet kiezen tussen goddess en ijsmeis![]()
als ik nou zeg dat je vandaag wel aan mn baby-zachte billen mag voelen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
eigenlijk kan ik niet kiezen tussen goddess en ijsmeis![]()
Neej jij hebt al een harem aan mannen daar wil ik geen deel vanuit makenquote:
ohhhhhhhhh omkopingquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als ik nou zeg dat je vandaag wel aan mn baby-zachte billen mag voelen?
You got my votequote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als ik nou zeg dat je vandaag wel aan mn baby-zachte billen mag voelen?
quote:
Jep. Maar heb helaash voor ijsmeis gekozen... ze komt uit Limburgquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:49 schreef tijgerwillie het volgende:
en R-alph heb je hem
tja, als jullie me oud en uitgezakt vinden moet ik het over een andere boeg gooienquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zag ik ook al. Daar moeten we als fanclub even een stokje voor steken.
Ik vind je niet oud en uitgezaktquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tja, als jullie me oud en uitgezakt vinden moet ik het over een andere boeg gooien
iedereen in mijn fanclub, maar eh hoe zit het nou met R-alphquote:
dan blijft mijn broekje dus gewoon aanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat is dat voor bullshitik kan niet stemmen terwijl ik nog niet heb gestemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |