Maar helaas ben ik nu alweer half jaar vrijgezelquote:
tieten voelen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:04 schreef knox_ het volgende:
* knox_ kan nog steeds stemmen en is omkoopbaar![]()
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:05 schreef tijgerwillie het volgende:
heey maar jongens megter zit niet in de fanclub
1 dag na de kerstquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wanneer is dat uitgegaan teardrop?
oh dus ik ben geen tussen-vriendinnetje dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar helaas ben ik nu alweer half jaar vrijgezel![]()
![]()
![]()
dat is een slechte zaakquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:05 schreef tijgerwillie het volgende:
Hij heeft niet die foto en zei zelf dat hij niet in de fanclub hoeftquote:
Dat is helemaal niet nodig, als ik tijgerwillie wil spreken bel of sms ik haar gewoonquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:05 schreef tijgerwillie het volgende:
hoe kan dat nou???? heb je 'm wel de goede foto gestuurd dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:05 schreef tijgerwillie het volgende:
Schandalig, het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:06 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Hij heeft niet die foto en zei zelf dat hij niet in de fanclub hoeft
Ja eerste kerstdag waren we bij haar thuis, gezellig leuk net of er niets aan de hand was.... 2e kerstdag bij mij thuis ook gezellig en leuk gehad.... dag daarna zegt die hoer dat ze het niet meer leuk vindquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
das gemeen, moet je wel eerst op bezoek bij die vervelende schoonfamilie!
helemaal geen foto gestuurd zal je bedoelenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hoe kan dat nou???? heb je 'm wel de goede foto gestuurd dan?
Hij kan haar bellen/smsen en ziet haar elke weekquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:07 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet nodig, als ik tijgerwillie wil spreken bel of sms ik haar gewoon
Ik ben toch zeker geen meeloper
Je moest eens weten. Heb uitzicht op 2 lege flessen versgeperst sap van de appie heijnquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
groente en fruit in één. jij bent gezond bezig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |