Ik als 'gewoon lid' wil ook graag meer foto's ontvangen. Het vervelende is alleen dat Tijgerwillie niet meer foto's heeftquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
t smaakt naar meer is t niet?
dus tijgerwillie, ik als voorzitter zou graga meer feauteau's ontvangen
Deze week nog niet echt nee omdat het fucking druk is hierzo, maar de weken daarvoor was ik toch wel het meeste aanwezigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:41 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
zoveel ben je anders nog niet aanwezig geweest
dan heeftie niet geluisterdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
had een week geleden het voor de tweede keer opgestuurd. Daarvoor ook al gedaan, maar toen was ie het kwijt in zn mailbox
de vz gaat natuurlijk wel voor he!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik als 'gewoon lid' wil ook graag meer foto's ontvangen. Het vervelende is alleen dat Tijgerwillie niet meer foto's heeft
toen was ik nog geen lidquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Deze week nog niet echt nee omdat het fucking druk is hierzo, maar de weken daarvoor was ik toch wel het meeste aanwezig
teardrop wat ben je aan het klagen. wees blij dat je iets te doen hebt!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Deze week nog niet echt nee omdat het fucking druk is hierzo, maar de weken daarvoor was ik toch wel het meeste aanwezig
eetsequote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:56 schreef tijgerwillie het volgende:
Tijgerwillie gaat nog even werken en dan met pauze, spreek jullie staks weer Doei doei en eet smakelijk iedereen. -x-ies
Ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
Bah morgen moet ik ook nog een hele dag werken
namens de fanclub: eet smakelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:56 schreef tijgerwillie het volgende:
Tijgerwillie gaat nog even werken en dan met pauze, spreek jullie staks weer Doei doei en eet smakelijk iedereen. -x-ies
teardrop, niet zo klagen!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ben blij dat ik dan niet alleen zitquote:
'k ook!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
Doe ik ook niet ik zeur meerquote:
dat was trouwens wel snel voorbij. een flits en harde knal... dat was t. Thank god. Niemand begreep alleen mijn grap: "waren jullie wel aan het lachen? we staan namelijk op de foto"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:58 schreef Remzerrr het volgende:
Dat onweer waar ijsmeis het over had mag hier wel heen komen, gebeurt er tenminste nog iets.
Je moest stoppen omdat je nederlands niet zo goed was ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef Boschjesman het volgende:
Ik doe echter geen stage dit jaar omdat ik ben moeten stoppen met de opleiding.
kom volgend jaar dan maar weer terugquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef Boschjesman het volgende:
Best veel ICT'erts hier.
Máár volgend jaar wel weer stage..
dan is het topic niet meer, dan zijn wij allemaal al klaar..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef Boschjesman het volgende:
Best veel ICT'erts hier.
Máár volgend jaar wel weer stage..
Onweer is coolquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat was trouwens wel snel voorbij. een flits en harde knal... dat was t. Thank god. Niemand begreep alleen mijn grap: "waren jullie wel aan het lachen? we staan namelijk op de foto"sneu
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef _nWo_ het volgende:
Gelukkig loop ik stage op een basisschool waar ze nu allemaal vrij hebben![]()
Jij vervangt megter met het maken van de OPquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat was trouwens wel snel voorbij. een flits en harde knal... dat was t. Thank god. Niemand begreep alleen mijn grap: "waren jullie wel aan het lachen? we staan namelijk op de foto"sneu
geen humor bij jouw collega's!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Geniet maar lekker van je banaantje met oorsmeer smaakquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:05 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga lunchen, tot zo
eetsmakelijk! ik moet nog 20 lange minuten wachten op de lunch.....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:05 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga lunchen, tot zo
ik mag t zelf wetenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:06 schreef babba_ het volgende:
[..]
eetsmakelijk! ik moet nog 20 lange minuten wachten op de lunch.....
eindelijk ben je weer terug!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:08 schreef tijgerwillie het volgende:
en ben ik al gemist???? heb geen zin meer om te werken
we missen je altijdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:08 schreef tijgerwillie het volgende:
Ik miste je wel hoor, het was echt heel stil, je kunt merken wanneer het lunchpauze isquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:08 schreef tijgerwillie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |