Tot zoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:16 schreef tijgerwillie het volgende:
willie is even naar de markt, tot straks -x-ies
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:16 schreef tijgerwillie het volgende:
tot zoowwquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:16 schreef tijgerwillie het volgende:
zow weer even in the picturequote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:40 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Dat gaan we testen:
Poll: De mooiste vrouwelijke stagiaire uit dit topicijsmeis tijgerwillie goddess-in-heaven ik
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
waar is ijsmeis eigenlijk heen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:20 schreef Vigile het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: De mooiste vrouwelijke stagiaire uit dit topic
Je hebt gestemd op: ijsmeis
Gaan we zoiets dan ook nog doen met de mannen foto´s om te kijken wie de voorkeur krijgt van de dames ?quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:21 schreef Vigile het volgende:
[..]
Gaan we zoiets dan ook nog doen met de mannen foto´s om te kijken wie de voorkeur krijgt van de dames ?
Er zijn maar drie dames, die kunnen toch wel even zeggen wie hun voorkeur krijgt. Hoeft er ook geen aparte poll aangemaakt te wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:21 schreef Vigile het volgende:
[..]
Gaan we zoiets dan ook nog doen met de mannen foto´s om te kijken wie de voorkeur krijgt van de dames ?
foto'squote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn maar drie dames, die kunnen toch wel even zeggen wie hun voorkeur krijgt. Hoeft er ook geen aparte poll aangemaakt te worden
Wil het best doen hoor. Maar dan zal het: Wie is de favo mannelijke fokker uit dit stagiaire topic worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:21 schreef Vigile het volgende:
[..]
heaumeaux!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:24 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Heb geen foto dus dat zal helaas niet lukken
'k oook niet, maar een verkiezing is altijd leuk natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:24 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Heb geen foto dus dat zal helaas niet lukken
Heel charmant en ook heel oudquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:25 schreef Vigile het volgende:
Das waar, maar dan moeten er wel foto´s gepost wordenIk zal wel beginnen
[afbeelding]
![]()
nou er zijn er toch al een paarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoe kunnen we nou een verkiezing doen als de helft al zegt geen foto's te hebben!
heb je mijn ondertitel al gezien????quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:29 schreef tijgerwillie het volgende:
foto's van mijn fanclub, leuk voor boven mijn bed *:
Volgens mij heb jij gewonnenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:30 schreef tijgerwillie het volgende:
maar eh wie heeft er nou van de vrouwen gewonnen
en ik dan??? uit het oog uit het hart?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:40 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Dat gaan we testen:
Poll: De mooiste vrouwelijke stagiaire uit dit topicijsmeis tijgerwillie goddess-in-heaven ik
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ben je niet vergeten hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:30 schreef somegirl het volgende:
[..]
en ik dan??? uit het oog uit het hart?
dat moet dan toen dan zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb je mijn ondertitel al gezien????![]()
Niet bij mij, ik was je niet vergetenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:30 schreef somegirl het volgende:
[..]
Maarreh, ondanks dat niet alle mannen foto´s kunnen posten...kan er toch al wel geoordeeld worden ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:30 schreef tijgerwillie het volgende:
maar eh wie heeft er nou van de vrouwen gewonnen
Op innerlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:32 schreef Vigile het volgende:
[..]
Maarreh, ondanks dat niet alle mannen foto´s kunnen posten...kan er toch al wel geoordeeld worden ?![]()
hhaha die is duidelijk, DAT moet toch Dan zijnquote:
Sorryquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:30 schreef somegirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:33 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hhaha die is duidelijk, DAT moet toch Dan zijn
je hebt nu Dat ik ooit zal zijn
Moet zijn Dan ik ooit zal zijn
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:34 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Sorry![]()
Moest een beetje actuele poll maken. Was je vergeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |