Ja ik dus wel hč.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:25 schreef beefcake het volgende:
Hier ook onweer, gezellig juist. Ik hoef er toch nog niet uit![]()
Op vakantie in Polen zitten we in houten blokhutten met elk een eigen wc en eigen douche en dat vind ik al primitiefquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:01 schreef moussy het volgende:
Ik heb er nog steeds een heel erg gemengd gevoel bij.. Peet is de campeerder onder ons en ik de hoteller...
Als we bij center parcs of een ander, geen luxe huisje kunnen krijgen gaan ik we nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:03 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Op vakantie in Polen zitten we in houten blokhutten met elk een eigen wc en eigen douche en dat vind ik al primitiefBen ook niet zo'n kampeerder.
Hoop ik voor je dat Peet een superkampeerder is (die de tent ook netjes houdt enzo)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:04 schreef moussy het volgende:
[..]
Als we bij center parcs of een ander, geen luxe huisje kunnen krijgen gaan ik we niet![]()
Ach gos... Cas wil dat ook altijd zo graag, die poetst het hele huis met billendoeken.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:07 schreef bixister het volgende:
piet helpt tegenwoordig graag bij het schoonmaken.hij moest zelfs huilen vanochtend toen de ramen klaar waren.. dus zijn we ook nog maar even de keuken gaan poetsen.
Agossiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:07 schreef bixister het volgende:
piet helpt tegenwoordig graag bij het schoonmaken.hij moest zelfs huilen vanochtend toen de ramen klaar waren.. dus zijn we ook nog maar even de keuken gaan poetsen.
Misschien past dat beter in: Autostoeltjesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:12 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit met mn vraag, maar anders hoor ik het wel!
We hebben een autostoeltje van mijn oom en tante gehad met keurmerk E3 0354200/0370297 ECE R44/03. Nu weet ik niet of dat nou goed is, of niet. Het enige wat ik kan vinden is dat E3 staat voor Italie, dat het daar is getest. Weet iemand of deze nog goed is, of niet? Of waar je het kan vinden. Ik kan iig niet op de consumentenbond site komen. Ik weet dat je een autostoeltje nog niet meteen gebruikt.
We gaan iig een maxicosi nieuw kopen. Voor de zekerheid.
alsof jij, als het je eerste keer is, een leuke kampeerervaring krijgt van elke dag regen, Nederlandse camping, zeer smerige WC's waar 50% van de tijd nog pis of poep van een ander in ligtquote:
Het is een caravan, er is geen bediening...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:43 schreef jessie het volgende:
Dat klinkt niet meer als kamperen hoor Swets
wat een luxequote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij is kamperen overerfelijk.
Mijn ouders kampeerden..., ik wil alleen in hotels en bij voorkeur een all-in resort.
Anyway, dit jaar gaan we dus.... kamperen. Wel van vacance soleil, in zo'n volledig ingerichte caravan, met airco, magnetron en eigen douche enzo, maar toch
Hier niet hoor!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij is kamperen overerfelijk.
De campings waar ik de laatste jaren op visite ben geweest slapen deed ik thuis in mn bedquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:42 schreef Brighteyes het volgende:
Hotels zijn voor mij alleen maar goed voor zakenreizen (en die heb ik al heel wat gehad) maar op vakantie moet ik het niet hebben dat ik tussen bepaalde tijden moet ontbijten of wat dan ook. Ik wil gewoon lekker in mijn pyama brood halen vooraan de camping en dan nog even heerlijk bijkomen, ochtendzonnetje etc. etc. Niks moet, alles mag...
quote:
Mous! Je weet toch wel dat je voor die dingen minstens 4 kinderen nodig hebt hč!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:37 schreef moussy het volgende:
Onze luxe is een eigen kluisje die in de vouwwagen gebakken zit en het brandblussertjedonderdag gaan we dat ding eens opzetten (iemand die klaar wil zitten met echtscheidingspapieren?) en eens kijken wat ze nog meer hebben laten zitten.
Never, never, never nooit met een bus op vakantie...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:48 schreef beefcake het volgende:
BE als je zelf rijdt, zal het best leuk zijn op de heenweg, maar ik heb een trauma opgelopen van de busreis met Gogo tours naar SalouHet liefst ga ik dus lekker vliegen
Jaaaaaaaa!!!! Hoge hakken aan en gaan!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:50 schreef moussy het volgende:
De campings waar ik de laatste jaren op visite ben geweest slapen deed ik thuis in mn beddaar liep alles al zwaar opgemaakt om 8:30 met de pleerol in een tasje naar het toiletgebouw.
Je medepassagiers zijn dronken voordat je Nederland uit bent, de buschauffeurs rijden veel te lang aan een stuk en op de terugweg kom je langs eenzelfde bus als waar jij in zit, alleen is de ander verongeluktquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
Never, never, never nooit met een bus op vakantie...Met van die zeikerds in een bus zitten 8 uur lang. Ik dacht het dus niet.
![]()
Vooral dat dus... Ik heb een pesthekel aan dronken mensen... Dus dan houdt het al snel op. En ik wil gewoon lekker leuke CD'tjes draaien en sigaretjes roken.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:00 schreef beefcake het volgende:
Je medepassagiers zijn dronken voordat je Nederland uit bent.
Als wij gaan vliegen dan heeft Rick alles ver van te voren uit gezocht want hij weet wat voor een ramp het is om met mij op een vliegveld te zittenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:00 schreef beefcake het volgende:
[..]
Je medepassagiers zijn dronken voordat je Nederland uit bent, de buschauffeurs rijden veel te lang aan een stuk en op de terugweg kom je langs eenzelfde bus als waar jij in zit, alleen is de ander verongeluktEcht een gevalletje een keer en nooit weer
Anitra ik word juist helemaal blij als ik richting Schiphol gaWe zijn er ook altijd veel vroeger dan dat we er moeten zijn
Op bepaalde tijden ontbijten?!!?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
op vakantie moet ik het niet hebben dat ik tussen bepaalde tijden moet ontbijten of wat dan ook.
Vreselijk, wij zaten vroeger ruim 24 uur in de bus naar Joegoslavië.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
Never, never, never nooit met een bus op vakantie...Met van die zeikerds in een bus zitten 8 uur lang. Ik dacht het dus niet.
![]()
True, true... Maar lees even verder... dat all inclusive geval beviel me ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Op bepaalde tijden ontbijten?!!?
Welnee, een resort aan de caribische zee.
Je komt uit je airconditioned kamer rollen, in je korte broekkie slenter je naar 1 van de 5 restaurants.
Tussen 7 en 12 loop je in en uit. ff een broodje met een bakkie koffie, welke je lekker opeet met je voetjes in het blauwe water en een boekkie op schoot.
ff later trek in een bakkie koffie... terug het restauant in, of bij de poolbar.
Vanaf 12 uur kan je over op lunch, na 17.00 kan je ala cart gaan eten. Alle drank wat je op kan...
DAT is een hotel. Niet zo'n golden tulip geval
Ik moet je zeggen dat ik dat eigenlijk nog niet tegen gekomen ben.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
True, true... Maar lees even verder... dat all inclusive geval beviel me ook niet.
Iedereen die daar als varkens zich vol laadt de hele dag... Neh... het is gewoon niet zo aan mij besteed.
Mjah, in IJsland sliepen we in scholen, met de douche op de gang. Alleen logies en ontbijt en die vakantie was ongeveer twee maal zo duur als een resort in Mexicoquote:Kan er niks aan doen... Laar mij m'n eigen dingetje maar doen... (Dat en ik vertik het gewoon zo gruwelijk veel geld uit te geven aan een vakantie, als ik het ook op een andere manier heel erg naar mijn zin kan hebben.)
Ieder z'n meug zullen we maar zeggen he!
Dat klinkt als het nieuwe Sheraton op Tenerife, waar ik afgelopen maand een weekje vertoefde. Tja, ik hou nou eenmaal van comfort op vakantie. Kamperenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Op bepaalde tijden ontbijten?!!?
Welnee, een resort aan de caribische zee.
Je komt uit je airconditioned kamer rollen, in je korte broekkie slenter je naar 1 van de 5 restaurants.
Tussen 7 en 12 loop je in en uit. ff een broodje met een bakkie koffie, welke je lekker opeet met je voetjes in het blauwe water en een boekkie op schoot.
ff later trek in een bakkie koffie... terug het restauant in, of bij de poolbar.
Vanaf 12 uur kan je over op lunch, na 17.00 kan je ala cart gaan eten. Alle drank wat je op kan...
DAT is een hotel. Niet zo'n golden tulip geval
Ik ook! Ik hoop dat ze zich rot schrikken, want helemaal normaal is dit dus nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:26 schreef Karin het volgende:
We hebben net een mailtje gestuurd. Ben benieuwd naar de reactie.
Tis een gewone spijkerbroekquote:
meppelquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:56 schreef Rottdog het volgende:
Meppel het mooiste plekkie op aardeLekker goedkoop wonen voor weinig geld veel huis, wij hebben ons eigen primitieve dorp aan de rand wel te verstaan het durrep Staphorst als je ooit is naar back to basic wilt gaan.
Komt allen naar ons Meppel met zijn mooie donderdag Meppel dagen (6 dagen per jaar)
Giethoorn, daar ben ik ooit heengeweest met schoolreisje. Ik liep vanmiddag over de jaarmarkt in Gieterveen (nu we het over Giet hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:52 schreef Rottdog het volgende:
Had helemaal over Zabb heen gelezenMeis gecondoleerd
Ga dan creperen in Giethoorn Mouss dat is veeeeeeeeeel leuker![]()
In de Zuiderzeewijk staat mijn oude basisschool en ik heb er tot mijn vierde gewoondquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:34 schreef poemojn het volgende:
Alleen de Zuiderzeewijk staat daar erg slecht bekend geloof ik (orienteer via internet).
Ja weet je wat het is, het is vaak een klein deel die het verpest voor een hele wijk. Oosterparkwijk is best een leuke wijk, op een paar straten na, en die komen altijd in het nieuws.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:36 schreef poemojn het volgende:
Is dat zo? Ik vond nl een overheidsrapport over slechte wijken, en daar werd de Zuiderzeewijk vergeleken met de Oosterparkwijk in Groningen (en die is pas nog op SBS6 geweest).
da's beter dan die verantwoorde zoute stokkies die ik hier hebquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:07 schreef jessie het volgende:
Ja hoor ik wil wel wat zakken chips open trekken![]()
Bleh, ik krijg altijd dorst van de stokjesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:10 schreef E.T. het volgende:
[..]
da's beter dan die verantwoorde zoute stokkies die ik hier heb
Biertje erbij doet wonderen daarvoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bleh, ik krijg altijd dorst van de stokjes
Verdomd het is weer zo'n amsterdams virusjequote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:09 schreef snoopy het volgende:
Lois, ik heb al een week zo'n keelpijnHet is een hardnekkig virus
![]()
Ja hij is erg leukquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:18 schreef E.T. het volgende:
Is ie leuk Karin?
Heb 'm nog niet geprobeerd... (en dus ook nog geen crack)
quote:
Als jij dat ding hebt geef je mij dan ff een seintjequote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:13 schreef Karin het volgende:
*kijkt om het hoekje*
Hangen de slingers al? Ja, mooi! Kan ik rustig binnenkomen.
Ik heb een nieuw spelletje ontdekt, Big Kahuna Reef. Erg leuk!! Maar waarom zijn al die spelletjes toch maar 1 uur gratis proberen en moet je daarna dokken
oftewel heeft iemand al een ding? met simpele uitleg
mwha kan beter veel maagpijn enzo ben blij dat ik maandag naar het ziekenhuis kanquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:46 schreef jessie het volgende:
He Babyfeet hoe is het met jou?
Naar de supermarkt voor rust? Dan issie nog nooit in onze supermarkt geweestquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:20 schreef coolbabe het volgende:
Waar bemoeien mensen zich af en toe mee?? Ik was vanmiddag in de supermarkt en Tom was het zat, die zat maar te gillen in de buggy toen er een man langs kwam lopen, die keek naar Tom en deed "shhhht" Ik hou daar helemaal niet van en zei tegen Tom dat hij nog harder moest gaan gillen.
Toen zei die man "kan het niet wat zachter, ik kom hier voor m`n rust?!" waarop ik hem op mijn minst vriendelijke toon vertelde dat hij dan maar op zondagochtend boodschappen moest gaan doen
Het is dat ik het ook zat was, anders had ik dat wel gedaan ja. Met Tom dan, niet met Casquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:34 schreef moussy het volgende:
Ik zou hem gaan stalken met een gillend Casje
Of inbreken na sluitingstijdquote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:54 schreef daniman het volgende:
Als je rust wilt hebben in een supermarkt, kun je beter niet naar een supermarkt gaan![]()
Die takkeherrie ookquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:03 schreef daniman het volgende:
[..]
Ook niet echt, want geheid gaat er een inbrekersalarm af!
Ja man, en al dat haar dat ze daarbij verliezenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:05 schreef daniman het volgende:
Wat ik irritant vind in supermarkten zijn mensen in de rui die echt superlangzaam hun boodschappen in hun tassen gaan stoppen,
Dan komen lange armen nou goed van pasquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:05 schreef daniman het volgende:
Wat ik irritant vind in supermarkten zijn mensen in de rui die echt superlangzaam hun boodschappen in hun tassen gaan stoppen, zodat de kassiere jou spullen gaat scannen en die bij de spullen van de ander zet. En dat je er dan niet bij kan om je eigen spullen weer in de kar te gaan laden.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:06 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ja man, en al dat haar dat ze daarbij verliezen
Waarom verschuift de cassiere dat zwarte ding dan niet ff zodat jouw boodschappen op de andere helft van de band komenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:05 schreef daniman het volgende:
Wat ik irritant vind in supermarkten zijn mensen in de rui die echt superlangzaam hun boodschappen in hun tassen gaan stoppen, zodat de kassiere jou spullen gaat scannen en die bij de spullen van de ander zet. En dat je er dan niet bij kan om je eigen spullen weer in de kar te gaan laden.
dat doen ze hier dus lang niet altijd...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom verschuift de cassiere dat zwarte ding dan niet ff zodat jouw boodschappen op de andere helft van de band komenOverigens zegt mister_d dan altijd: geef maar even aan, omdat wij ook weleens hebben gehad dat iemand stiekempjes onze spullen mee wilde pakken. Uiteraard niet gelukt
, maar wel een goede waarschuwing
Hetgeen ook handig is voor als je een keer je geld vergeten bent en niet kunt betalenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:22 schreef daniman het volgende:
Kan ik daarna meteen doorsjezen naar de uitgang,
niet voor mijquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hetgeen ook handig is voor als je een keer je geld vergeten bent en niet kunt betalen
En je hebt ook ALTIJD voldoende saldo. Wat een levenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:27 schreef daniman het volgende:
[..]
niet voor mijIk heb ALTIJD mijn portemonnee bij me en daar zit mijn pinpas in! Dat proleem heb ik dus niet
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:10 schreef lady-wrb het volgende:
hebben ze ook nog eens een aantal produkten gedelete
Veel plezierquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En je hebt ook ALTIJD voldoende saldo. Wat een leven
En nou ga ik zelf lekker naar de supermarkt, tussen alle chagrijnige mensen, heerlijk
ja, ze vond er echt geen hol aanquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:28 schreef lady-wrb het volgende:
is dat zo? luca heeft hem in de bios gezien en die was razend enthousiast destijds.
je zit nou wel te lachen maar rewimo zou "wat knex" voor me ophalenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:33 schreef daniman het volgende:
LOL
Ik wist niet eens dat Rewimo ergens heen was![]()
Je hebt 'm toch niet gekocht he? Dat zou dan helemaal erg zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:21 schreef moussy het volgende:
Wij hebben net de Pluk van de petteflat dvd zitten kijken, wat een tegenvaller, René vond hem gewoon sááááááááái zei ze![]()
kan je weer lekker bouwenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je zit nou wel te lachen maar rewimo zou "wat knex" voor me ophalen
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:28 schreef lady-wrb het volgende:
dat kan ik toch wel hoor daniman.
vandaag kwam mijn splinternieuwe ripping rocket binnen uit amerika
Psies. Ik zie dat vogeltje nog wel eens stampvoeten als het water van haar spetterbadje niet op tijd ververst is!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:28 schreef Luchtbel het volgende:
Het is echt een Bea hoor.
Die hooghartige blik, d'r maagdelijke witte veren en d'r rustige gedrag verhullen toch niet helemaal dat het een kittig ding is achter de schermen.
Bea.
Gouden ideequote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:10 schreef Luchtbel het volgende:
Spuuglokje misschien moeten we hiermee op de markt gaan staan. Dat mensen hun huisdier meebrengen en wij voor laten we zeggen 10,00 euro per beest een profiel over het beest maken?
trouwens, als je MSN't naar dvd@versteegt.com, zou je het me alsnog kunnen laten zienquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:33 schreef moussy het volgende:
ja maar ja, jij hebt me er uit gegooid, dus ik kan het je niet laten zien
quote:Op zondag 8 mei 2005 10:50 schreef lady-wrb het volgende:
gelukkig is het maar een keer per jaar moederdag
Ik ga vanavond wel vertellen, we gaan Christan zo ophalen bij opa en oma en dan naar Haarlem (met een auto vol knexquote:Op zondag 8 mei 2005 11:08 schreef jessie het volgende:
Rewimooooooooooooo welkom terug.
Hoe was de vakantie?
Vertel vertel
Oef... goede vraag. Kan me eigenlijk niet meer herinneren.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:08 schreef Neva het volgende:
jeutje luchtbelwel netjes van het personeel
![]()
zeg brighteyes had jij nou nog op getreden op bevrijdingsdag? meen me te herinenren dat er toen plannen waren dat je dat ooit eens hier gepost had![]()
Zijn bij jouw de winkels open?quote:Op zondag 8 mei 2005 17:43 schreef moussy het volgende:
Ik heb vandaag toegegeven aan de schoenen-keuze van mijn dochter, een paar (lompe) sportschoenen van O'neil die volgens mij meer voor jongens zijn. Maar volgens mij zijn ze ook wel weer kjoet onder een spijkerrokje van de zomer. Foto volgt nog ze is buiten spelen.
Tweede paar was trouwens 1 eurodus mama heeft ook een paar O'neil kinderschoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |