In de Zuiderzeewijk staat mijn oude basisschool en ik heb er tot mijn vierde gewoondquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:34 schreef poemojn het volgende:
Alleen de Zuiderzeewijk staat daar erg slecht bekend geloof ik (orienteer via internet).
Ja weet je wat het is, het is vaak een klein deel die het verpest voor een hele wijk. Oosterparkwijk is best een leuke wijk, op een paar straten na, en die komen altijd in het nieuws.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:36 schreef poemojn het volgende:
Is dat zo? Ik vond nl een overheidsrapport over slechte wijken, en daar werd de Zuiderzeewijk vergeleken met de Oosterparkwijk in Groningen (en die is pas nog op SBS6 geweest).
da's beter dan die verantwoorde zoute stokkies die ik hier hebquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:07 schreef jessie het volgende:
Ja hoor ik wil wel wat zakken chips open trekken![]()
Bleh, ik krijg altijd dorst van de stokjesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:10 schreef E.T. het volgende:
[..]
da's beter dan die verantwoorde zoute stokkies die ik hier heb
Biertje erbij doet wonderen daarvoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bleh, ik krijg altijd dorst van de stokjes
Verdomd het is weer zo'n amsterdams virusjequote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:09 schreef snoopy het volgende:
Lois, ik heb al een week zo'n keelpijnHet is een hardnekkig virus
![]()
Ja hij is erg leukquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:18 schreef E.T. het volgende:
Is ie leuk Karin?
Heb 'm nog niet geprobeerd... (en dus ook nog geen crack)
quote:
Als jij dat ding hebt geef je mij dan ff een seintjequote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:13 schreef Karin het volgende:
*kijkt om het hoekje*
Hangen de slingers al? Ja, mooi! Kan ik rustig binnenkomen.
Ik heb een nieuw spelletje ontdekt, Big Kahuna Reef. Erg leuk!! Maar waarom zijn al die spelletjes toch maar 1 uur gratis proberen en moet je daarna dokken
oftewel heeft iemand al een ding? met simpele uitleg
mwha kan beter veel maagpijn enzo ben blij dat ik maandag naar het ziekenhuis kanquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:46 schreef jessie het volgende:
He Babyfeet hoe is het met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |