Psies. Ik zie dat vogeltje nog wel eens stampvoeten als het water van haar spetterbadje niet op tijd ververst is!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:28 schreef Luchtbel het volgende:
Het is echt een Bea hoor.
Die hooghartige blik, d'r maagdelijke witte veren en d'r rustige gedrag verhullen toch niet helemaal dat het een kittig ding is achter de schermen.
Bea.
Gouden ideequote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:10 schreef Luchtbel het volgende:
Spuuglokje misschien moeten we hiermee op de markt gaan staan. Dat mensen hun huisdier meebrengen en wij voor laten we zeggen 10,00 euro per beest een profiel over het beest maken?
trouwens, als je MSN't naar dvd@versteegt.com, zou je het me alsnog kunnen laten zienquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:33 schreef moussy het volgende:
ja maar ja, jij hebt me er uit gegooid, dus ik kan het je niet laten zien
quote:Op zondag 8 mei 2005 10:50 schreef lady-wrb het volgende:
gelukkig is het maar een keer per jaar moederdag
Ik ga vanavond wel vertellen, we gaan Christan zo ophalen bij opa en oma en dan naar Haarlem (met een auto vol knexquote:Op zondag 8 mei 2005 11:08 schreef jessie het volgende:
Rewimooooooooooooo welkom terug.
Hoe was de vakantie?
Vertel vertel
Oef... goede vraag. Kan me eigenlijk niet meer herinneren.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:08 schreef Neva het volgende:
jeutje luchtbelwel netjes van het personeel
![]()
zeg brighteyes had jij nou nog op getreden op bevrijdingsdag? meen me te herinenren dat er toen plannen waren dat je dat ooit eens hier gepost had![]()
Zijn bij jouw de winkels open?quote:Op zondag 8 mei 2005 17:43 schreef moussy het volgende:
Ik heb vandaag toegegeven aan de schoenen-keuze van mijn dochter, een paar (lompe) sportschoenen van O'neil die volgens mij meer voor jongens zijn. Maar volgens mij zijn ze ook wel weer kjoet onder een spijkerrokje van de zomer. Foto volgt nog ze is buiten spelen.
Tweede paar was trouwens 1 eurodus mama heeft ook een paar O'neil kinderschoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |