Naar de supermarkt voor rust? Dan issie nog nooit in onze supermarkt geweestquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:20 schreef coolbabe het volgende:
Waar bemoeien mensen zich af en toe mee?? Ik was vanmiddag in de supermarkt en Tom was het zat, die zat maar te gillen in de buggy toen er een man langs kwam lopen, die keek naar Tom en deed "shhhht" Ik hou daar helemaal niet van en zei tegen Tom dat hij nog harder moest gaan gillen.
Toen zei die man "kan het niet wat zachter, ik kom hier voor m`n rust?!" waarop ik hem op mijn minst vriendelijke toon vertelde dat hij dan maar op zondagochtend boodschappen moest gaan doen
Het is dat ik het ook zat was, anders had ik dat wel gedaan ja. Met Tom dan, niet met Casquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:34 schreef moussy het volgende:
Ik zou hem gaan stalken met een gillend Casje
Of inbreken na sluitingstijdquote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:54 schreef daniman het volgende:
Als je rust wilt hebben in een supermarkt, kun je beter niet naar een supermarkt gaan![]()
Die takkeherrie ookquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:03 schreef daniman het volgende:
[..]
Ook niet echt, want geheid gaat er een inbrekersalarm af!
Ja man, en al dat haar dat ze daarbij verliezenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:05 schreef daniman het volgende:
Wat ik irritant vind in supermarkten zijn mensen in de rui die echt superlangzaam hun boodschappen in hun tassen gaan stoppen,
Dan komen lange armen nou goed van pasquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:05 schreef daniman het volgende:
Wat ik irritant vind in supermarkten zijn mensen in de rui die echt superlangzaam hun boodschappen in hun tassen gaan stoppen, zodat de kassiere jou spullen gaat scannen en die bij de spullen van de ander zet. En dat je er dan niet bij kan om je eigen spullen weer in de kar te gaan laden.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:06 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ja man, en al dat haar dat ze daarbij verliezen
Waarom verschuift de cassiere dat zwarte ding dan niet ff zodat jouw boodschappen op de andere helft van de band komenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:05 schreef daniman het volgende:
Wat ik irritant vind in supermarkten zijn mensen in de rui die echt superlangzaam hun boodschappen in hun tassen gaan stoppen, zodat de kassiere jou spullen gaat scannen en die bij de spullen van de ander zet. En dat je er dan niet bij kan om je eigen spullen weer in de kar te gaan laden.
dat doen ze hier dus lang niet altijd...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom verschuift de cassiere dat zwarte ding dan niet ff zodat jouw boodschappen op de andere helft van de band komenOverigens zegt mister_d dan altijd: geef maar even aan, omdat wij ook weleens hebben gehad dat iemand stiekempjes onze spullen mee wilde pakken. Uiteraard niet gelukt
, maar wel een goede waarschuwing
Hetgeen ook handig is voor als je een keer je geld vergeten bent en niet kunt betalenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:22 schreef daniman het volgende:
Kan ik daarna meteen doorsjezen naar de uitgang,
niet voor mijquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hetgeen ook handig is voor als je een keer je geld vergeten bent en niet kunt betalen
En je hebt ook ALTIJD voldoende saldo. Wat een levenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:27 schreef daniman het volgende:
[..]
niet voor mijIk heb ALTIJD mijn portemonnee bij me en daar zit mijn pinpas in! Dat proleem heb ik dus niet
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:10 schreef lady-wrb het volgende:
hebben ze ook nog eens een aantal produkten gedelete
Veel plezierquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En je hebt ook ALTIJD voldoende saldo. Wat een leven
En nou ga ik zelf lekker naar de supermarkt, tussen alle chagrijnige mensen, heerlijk
ja, ze vond er echt geen hol aanquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:28 schreef lady-wrb het volgende:
is dat zo? luca heeft hem in de bios gezien en die was razend enthousiast destijds.
je zit nou wel te lachen maar rewimo zou "wat knex" voor me ophalenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:33 schreef daniman het volgende:
LOL
Ik wist niet eens dat Rewimo ergens heen was![]()
Je hebt 'm toch niet gekocht he? Dat zou dan helemaal erg zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:21 schreef moussy het volgende:
Wij hebben net de Pluk van de petteflat dvd zitten kijken, wat een tegenvaller, René vond hem gewoon sááááááááái zei ze![]()
kan je weer lekker bouwenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je zit nou wel te lachen maar rewimo zou "wat knex" voor me ophalen
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:28 schreef lady-wrb het volgende:
dat kan ik toch wel hoor daniman.
vandaag kwam mijn splinternieuwe ripping rocket binnen uit amerika
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |