Ja ik dus wel hč.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:25 schreef beefcake het volgende:
Hier ook onweer, gezellig juist. Ik hoef er toch nog niet uit![]()
Op vakantie in Polen zitten we in houten blokhutten met elk een eigen wc en eigen douche en dat vind ik al primitiefquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:01 schreef moussy het volgende:
Ik heb er nog steeds een heel erg gemengd gevoel bij.. Peet is de campeerder onder ons en ik de hoteller...
Als we bij center parcs of een ander, geen luxe huisje kunnen krijgen gaan ik we nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:03 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Op vakantie in Polen zitten we in houten blokhutten met elk een eigen wc en eigen douche en dat vind ik al primitiefBen ook niet zo'n kampeerder.
Hoop ik voor je dat Peet een superkampeerder is (die de tent ook netjes houdt enzo)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:04 schreef moussy het volgende:
[..]
Als we bij center parcs of een ander, geen luxe huisje kunnen krijgen gaan ik we niet![]()
Ach gos... Cas wil dat ook altijd zo graag, die poetst het hele huis met billendoeken.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:07 schreef bixister het volgende:
piet helpt tegenwoordig graag bij het schoonmaken.hij moest zelfs huilen vanochtend toen de ramen klaar waren.. dus zijn we ook nog maar even de keuken gaan poetsen.
Agossiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:07 schreef bixister het volgende:
piet helpt tegenwoordig graag bij het schoonmaken.hij moest zelfs huilen vanochtend toen de ramen klaar waren.. dus zijn we ook nog maar even de keuken gaan poetsen.
Misschien past dat beter in: Autostoeltjesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:12 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit met mn vraag, maar anders hoor ik het wel!
We hebben een autostoeltje van mijn oom en tante gehad met keurmerk E3 0354200/0370297 ECE R44/03. Nu weet ik niet of dat nou goed is, of niet. Het enige wat ik kan vinden is dat E3 staat voor Italie, dat het daar is getest. Weet iemand of deze nog goed is, of niet? Of waar je het kan vinden. Ik kan iig niet op de consumentenbond site komen. Ik weet dat je een autostoeltje nog niet meteen gebruikt.
We gaan iig een maxicosi nieuw kopen. Voor de zekerheid.
alsof jij, als het je eerste keer is, een leuke kampeerervaring krijgt van elke dag regen, Nederlandse camping, zeer smerige WC's waar 50% van de tijd nog pis of poep van een ander in ligtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |