ik moet nu alicia wegbrengen enzo maar heb er nog wel wat ergens in mijn favorieten, zal straks (lees: vanaaf wel zoeken)quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:20 schreef Sugar het volgende:
Knor, nee! Nu wel! Leuk!!!!!
Heb zelf ff zitten zoeken, maar nog niet kunnen vinden, straks verder. maar tnx voor de tip.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:06 schreef Luchtbel het volgende:
Knor er is laatst bij een tv-programma ook wat over geweest. Ik dacht dat het programma Autowereld heet. Weet niet of ze het ook over dat stoeltje hebben gehad maar je kan wellicht even kijken. Heb geen tijd om voor je te zoeken. Succes!
Ga ik ook nog ff uitzoekenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:00 schreef moussy het volgende:
Is er geen test-centrum van autostoeltjes die je kan bellen om na te vragen óf het mogelijk is, gebrokken ribbetjes door de gordel? Via de anwb misschien? Die zetten ook altijd alles graag op papier en in dat blad van ze.
Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat de gordeltjes niet strak genoeg hebben gezeten en dat het dan de klap is geweest op de rug, als ze daar gebroken zijn. En aan de voorkant zou je denken dat het toch echt door de gordels komt![]()
Als je lid moet zijn om de anwb te bellen met een vraag en je bent niet lid wil ik wel even bellen voor je!
en deze ook.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:22 schreef Mariposa het volgende:
[N.a.v. vraag van knorretje]
Misschien bij TNO in Delft navragen. Ik weet dat ze daar ook botsproeven doen met auto's. Misschien hebben ze dit al eerder mee gemaakt. Verder zou je kunnen kijken of dit stoeltje ook ergens anders in Europa aangeboden wordt. Ik geloof namelijk dat in Duitsland wel wel van dit soort proeven en testen gedaan worden.
Heel veel sterkte voor moeder en kind, triest dat dit zo moet gebeuren
Ja zou je wel denken hèquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:18 schreef Spindizzy het volgende:
Je zou toch denken dat een huisarts er voor jou is en dus wel wat moeite zal doen![]()
tijd voor een echte katquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:46 schreef coolbabe het volgende:
Gelukkig kan je over naar de nieuwe huisarts Moussy
En René beterschap
Ik heb een duif gevondenTis nog een jonkie
Ik breng hem vanmiddag naar m`n moeder die heeft het geduld en de tijd ervoor om dat beest te voeren enzo
En ik heb bij Xenos een nepkat gekocht. Tom loopt er al de hele ochtend mee te zeulen en hem kusjes te geven en te aaien enzo
en de rest van nederland stond voor me bij de dirk van de broekquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:41 schreef Rewimo het volgende:
Ben je al wat wijzer geworden, Knor?
En Spin, van harte! Wij zijn vandaag naar het zuiden afgezakt. Wij en 100.000 anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |