abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 april 2005 @ 12:38:19 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26594431
En verder...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26594562
en ik zat in een gesloten topic gezellig door te posten
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:20 schreef Sugar het volgende:
Knor, nee! Nu wel! Leuk!!!!!
ik moet nu alicia wegbrengen enzo maar heb er nog wel wat ergens in mijn favorieten, zal straks (lees: vanaaf wel zoeken)
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 09:06 schreef Luchtbel het volgende:
Knor er is laatst bij een tv-programma ook wat over geweest. Ik dacht dat het programma Autowereld heet. Weet niet of ze het ook over dat stoeltje hebben gehad maar je kan wellicht even kijken. Heb geen tijd om voor je te zoeken. Succes!
Heb zelf ff zitten zoeken, maar nog niet kunnen vinden, straks verder. maar tnx voor de tip.
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 10:00 schreef moussy het volgende:
Is er geen test-centrum van autostoeltjes die je kan bellen om na te vragen óf het mogelijk is, gebrokken ribbetjes door de gordel? Via de anwb misschien? Die zetten ook altijd alles graag op papier en in dat blad van ze.

Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat de gordeltjes niet strak genoeg hebben gezeten en dat het dan de klap is geweest op de rug, als ze daar gebroken zijn. En aan de voorkant zou je denken dat het toch echt door de gordels komt

Als je lid moet zijn om de anwb te bellen met een vraag en je bent niet lid wil ik wel even bellen voor je!
Ga ik ook nog ff uitzoeken
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 10:22 schreef Mariposa het volgende:
[N.a.v. vraag van knorretje]

Misschien bij TNO in Delft navragen. Ik weet dat ze daar ook botsproeven doen met auto's. Misschien hebben ze dit al eerder mee gemaakt. Verder zou je kunnen kijken of dit stoeltje ook ergens anders in Europa aangeboden wordt. Ik geloof namelijk dat in Duitsland wel wel van dit soort proeven en testen gedaan worden.

Heel veel sterkte voor moeder en kind , triest dat dit zo moet gebeuren
en deze ook.

In elk geval iedereen enorm bedankt voor het meezoeken enzo.
pi_26594591
Hé, leuke TT!

Knor je zat nog in de vorige die eigenlijk al dicht was edit: juist ja, je had het zelf ook al door
Maarre zeker een rotsituatie zeg, kan me voorstellen dat je wilt helpen!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 29 april 2005 @ 12:58:35 #4
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_26594974
En allemaal nog even stevig doorstemmen op jolly vandaag hoor.
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 13:02:10 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_26595070
Waar is een huisarts tegenwoordig nog voor?

Net wéér gebeld voor de uitslagen van René, waren er weer niet. Dan moest ik er zelf maar achter aan Ik hing de foon op en begon tegen Peet te klagen, dus hij pakt de foon weer en belt de ha maar weer terug nu kunnen ze er op eens wél achter aan Voor de zekerheid ga ik nu zelf rond bellen, en meteen maar de nieuwe ha...

Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 13:12:43 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_26595347
in 2 minuten tijd had ik het lab in Alkmaar aan de foon, staat nog steeds op kweek.
Ondertussen heeft Peet de nieuwe ha gebeld, dus das ook geregeld. Zo ff inschrijfformulieren halen en onze dossiers volgende week bij de oude ha halen.
pi_26595391
Groot gelijk Mous!
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:18:10 #8
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26595488
Je zou toch denken dat een huisarts er voor jou is en dus wel wat moeite zal doen
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_26595566
Fijn dat het geregeld is moussy, van deze ha word je toch niet echt bepaald vrolijk . Hoe is het nu met René?
pi_26595590
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:18 schreef Spindizzy het volgende:
Je zou toch denken dat een huisarts er voor jou is en dus wel wat moeite zal doen
Ja zou je wel denken hè
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:46:59 #11
30488 coolbabe
My little pwny
pi_26596226
Gelukkig kan je over naar de nieuwe huisarts Moussy
En René beterschap

Ik heb een duif gevonden Tis nog een jonkie Ik breng hem vanmiddag naar m`n moeder die heeft het geduld en de tijd ervoor om dat beest te voeren enzo
En ik heb bij Xenos een nepkat gekocht. Tom loopt er al de hele ochtend mee te zeulen en hem kusjes te geven en te aaien enzo
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 13:47:16 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_26596234
René was net geboren, Peet had pijn in zn rug neem maar paracetamol. Meerdere keren teuggegaan, paracetamol. Bij onderzoeken voor de openruggetjes bleek peet ene hernia, 3 jaar later... Bij de operatie bleken er 2 hernia's te zitten, 1 was verklalkt dus die zat er al ruim 3 jaar

René had een bult bij dr oog ik naar de ha, was gelul. Weer terug, na tig x uiteindelijk kreeg ik een brief mee voor de oogarts waar in stond dat ik een overbezorgde moeder was. Binnen een week was René geopereerd. De bult moest uit haar ooglid gehaald worden, omdat die op de oogbol drukte en dus het oog vervormde. Was ik geen "overbezorgde moeder" was René nu aan 1 oog blind (volgens de oogarts)

Cas zn hoofd, zal nooit meer rond worden, omdat ik te laat doorgestuurd ben.

Nou ja mijn verhaal kennen jullie wel en zo zijn er nog een aantal.... Dus hóóg tijd voor een andere huisarts!!

Peet heeft net weer naar de HA gebeld dat er nú iets met René gedaan moet worden. We kunnen een jeukstillend zalfje krijgen tegen vaginale schimmel en ze moest een wormenkuur
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 13:48:09 #13
7074 moussy
kuttekop
pi_26596259
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:46 schreef coolbabe het volgende:
Gelukkig kan je over naar de nieuwe huisarts Moussy
En René beterschap

Ik heb een duif gevonden Tis nog een jonkie Ik breng hem vanmiddag naar m`n moeder die heeft het geduld en de tijd ervoor om dat beest te voeren enzo
En ik heb bij Xenos een nepkat gekocht. Tom loopt er al de hele ochtend mee te zeulen en hem kusjes te geven en te aaien enzo
tijd voor een echte kat
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:49:42 #14
30488 coolbabe
My little pwny
pi_26596300
Hoog tijd om die huisarts maar weer eens aan zijn stropdas over het bureau te trekken dus

Een echte kat komt hier niet in huis, geen plek voor jammergenoeg
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:50:30 #15
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26596323
Kun je niet een klacht tegen hem indienen, Moussy?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_26596430
Een mega late reactie maar ik sta voor groep 7 (kinderen van ongeveer 11 jaar), Luchtbel, en het woord 'berucht' kun je zeker gebruiken in een schoolboek voor die leeftijdsgroep. Mochten ze het niet kennen, dan kunnen ze het altijd vragen of opzoeken.
Ben je boeken voor kinderen aan het redigeren?
  vrijdag 29 april 2005 @ 15:25:13 #17
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26598737
Bah Mous goed dat jullie dadelijk een andere krijgen

Sombie kleine opdracht voor educatieve uitgeverij. Erg leuk. Het was aardrijkskunde en ging hier over beruchte vulkanen. Ik wist niet of ze dat al zouden begrijpen maar heb het maar zo gelaten.
Er schijnen lijsten te bestaan waarop de woorden die ze rond een bepaalde leeftijd zouden moeten kennen, juist om begrijpelijke boeken te maken. Misschien dat ik daar eens naar op zoek ga want ik geloof dat dit wel iets is waar ik mee verder wil gaan.
pi_26601628
Leuk zeg, Luchtbel! Ik heb ook een aantal jaar boeken geredigeerd (of herschreven) voor educatieve uitgeverijen, maar dan voor het voortgezet en beroepsonderwijs. Basisonderwijs lijkt me leuker, daarom ben ik er maar gaan werken . Nee hoor, ik wilde eigenlijk leservaring opdoen om aan de ontwikkeling van lesmateriaal te kunnen werken i.p.v. de redactie. Het onderwijs is echter zo leuk dat ik ben blijven hangen.
Maar goed, lang verhaal op niets af. Het komt erop neer dat ik het leuk vond om je vraag te lezen. Als je nog eens ergens over twijfelt, gooi het weer in de groep ajb. Ik denk graag mee.
  vrijdag 29 april 2005 @ 18:31:08 #19
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26603785
Leuk zal het zeker doen.
Grappig wat je schrijft. Ik twijfel zelf soms aan m'n studiekeuze en wilde graag iets anders gaan doen maar er is sinds deze opdracht echt een wereld voor me opengegaan. Ik vind dit echt heel leuk en kan er ook een beetje m'n andere gevoel in kwijt!
pi_26603980
Oe klinkt heel leuk Luchtbel!
pi_26605180
Mooi zo, Luchtbel! Het lijkt erop dat alles langzaam op zijn pootjes begint te komen bij je. Fijn voor je hoor.
En wie weet waar dit werk bij jou naar leidt. Misschien ook wel naar het onderwijs? (Het is wel echt een heerlijk vak hoor, zwaar, maar ook zwaar genieten!)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 april 2005 @ 19:41:14 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_26605499
Ben je al wat wijzer geworden, Knor?

En Spin, van harte! Wij zijn vandaag naar het zuiden afgezakt. Wij en 100.000 anderen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_26605605
Spin van harte met jullie 12e huwelijksjaar dag
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 19:47:48 #24
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26605646
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 19:41 schreef Rewimo het volgende:
Ben je al wat wijzer geworden, Knor?

En Spin, van harte! Wij zijn vandaag naar het zuiden afgezakt. Wij en 100.000 anderen
en de rest van nederland stond voor me bij de dirk van de broek
  Jubileum moderator vrijdag 29 april 2005 @ 19:51:39 #25
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26605721
Spindizzy van harte met jullie jubileum

Mous, geweldig een nieuwe huisarts goeie zet als ik het zo lees.

Rewimo was het zo druk op de weg dan?

Ik heb vanmorgen vol bewondering gekeken hoe er tientallen emmers prachtige rode rozen op het podium op de dam werden gehesen, er staat daar echt een enorm podium voor het concert voor de koningin. Toen ik om 4 uur naar huis (eigenlijk naar het station) liep waren ze nog steeds niet klaar met bouwen e.d. en de koningin was ook nog niet gearriveerd.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')