Ja ik dus wel hč.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:25 schreef beefcake het volgende:
Hier ook onweer, gezellig juist. Ik hoef er toch nog niet uit![]()
Op vakantie in Polen zitten we in houten blokhutten met elk een eigen wc en eigen douche en dat vind ik al primitiefquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:01 schreef moussy het volgende:
Ik heb er nog steeds een heel erg gemengd gevoel bij.. Peet is de campeerder onder ons en ik de hoteller...
Als we bij center parcs of een ander, geen luxe huisje kunnen krijgen gaan ik we nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:03 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Op vakantie in Polen zitten we in houten blokhutten met elk een eigen wc en eigen douche en dat vind ik al primitiefBen ook niet zo'n kampeerder.
Hoop ik voor je dat Peet een superkampeerder is (die de tent ook netjes houdt enzo)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:04 schreef moussy het volgende:
[..]
Als we bij center parcs of een ander, geen luxe huisje kunnen krijgen gaan ik we niet![]()
Ach gos... Cas wil dat ook altijd zo graag, die poetst het hele huis met billendoeken.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:07 schreef bixister het volgende:
piet helpt tegenwoordig graag bij het schoonmaken.hij moest zelfs huilen vanochtend toen de ramen klaar waren.. dus zijn we ook nog maar even de keuken gaan poetsen.
Agossiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:07 schreef bixister het volgende:
piet helpt tegenwoordig graag bij het schoonmaken.hij moest zelfs huilen vanochtend toen de ramen klaar waren.. dus zijn we ook nog maar even de keuken gaan poetsen.
Misschien past dat beter in: Autostoeltjesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:12 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit met mn vraag, maar anders hoor ik het wel!
We hebben een autostoeltje van mijn oom en tante gehad met keurmerk E3 0354200/0370297 ECE R44/03. Nu weet ik niet of dat nou goed is, of niet. Het enige wat ik kan vinden is dat E3 staat voor Italie, dat het daar is getest. Weet iemand of deze nog goed is, of niet? Of waar je het kan vinden. Ik kan iig niet op de consumentenbond site komen. Ik weet dat je een autostoeltje nog niet meteen gebruikt.
We gaan iig een maxicosi nieuw kopen. Voor de zekerheid.
alsof jij, als het je eerste keer is, een leuke kampeerervaring krijgt van elke dag regen, Nederlandse camping, zeer smerige WC's waar 50% van de tijd nog pis of poep van een ander in ligtquote:
Het is een caravan, er is geen bediening...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:43 schreef jessie het volgende:
Dat klinkt niet meer als kamperen hoor Swets
wat een luxequote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij is kamperen overerfelijk.
Mijn ouders kampeerden..., ik wil alleen in hotels en bij voorkeur een all-in resort.
Anyway, dit jaar gaan we dus.... kamperen. Wel van vacance soleil, in zo'n volledig ingerichte caravan, met airco, magnetron en eigen douche enzo, maar toch
Hier niet hoor!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij is kamperen overerfelijk.
De campings waar ik de laatste jaren op visite ben geweest slapen deed ik thuis in mn bedquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:42 schreef Brighteyes het volgende:
Hotels zijn voor mij alleen maar goed voor zakenreizen (en die heb ik al heel wat gehad) maar op vakantie moet ik het niet hebben dat ik tussen bepaalde tijden moet ontbijten of wat dan ook. Ik wil gewoon lekker in mijn pyama brood halen vooraan de camping en dan nog even heerlijk bijkomen, ochtendzonnetje etc. etc. Niks moet, alles mag...
quote:
Mous! Je weet toch wel dat je voor die dingen minstens 4 kinderen nodig hebt hč!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:37 schreef moussy het volgende:
Onze luxe is een eigen kluisje die in de vouwwagen gebakken zit en het brandblussertjedonderdag gaan we dat ding eens opzetten (iemand die klaar wil zitten met echtscheidingspapieren?) en eens kijken wat ze nog meer hebben laten zitten.
Never, never, never nooit met een bus op vakantie...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:48 schreef beefcake het volgende:
BE als je zelf rijdt, zal het best leuk zijn op de heenweg, maar ik heb een trauma opgelopen van de busreis met Gogo tours naar SalouHet liefst ga ik dus lekker vliegen
Jaaaaaaaa!!!! Hoge hakken aan en gaan!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:50 schreef moussy het volgende:
De campings waar ik de laatste jaren op visite ben geweest slapen deed ik thuis in mn beddaar liep alles al zwaar opgemaakt om 8:30 met de pleerol in een tasje naar het toiletgebouw.
Je medepassagiers zijn dronken voordat je Nederland uit bent, de buschauffeurs rijden veel te lang aan een stuk en op de terugweg kom je langs eenzelfde bus als waar jij in zit, alleen is de ander verongeluktquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
Never, never, never nooit met een bus op vakantie...Met van die zeikerds in een bus zitten 8 uur lang. Ik dacht het dus niet.
![]()
Vooral dat dus... Ik heb een pesthekel aan dronken mensen... Dus dan houdt het al snel op. En ik wil gewoon lekker leuke CD'tjes draaien en sigaretjes roken.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:00 schreef beefcake het volgende:
Je medepassagiers zijn dronken voordat je Nederland uit bent.
Als wij gaan vliegen dan heeft Rick alles ver van te voren uit gezocht want hij weet wat voor een ramp het is om met mij op een vliegveld te zittenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:00 schreef beefcake het volgende:
[..]
Je medepassagiers zijn dronken voordat je Nederland uit bent, de buschauffeurs rijden veel te lang aan een stuk en op de terugweg kom je langs eenzelfde bus als waar jij in zit, alleen is de ander verongeluktEcht een gevalletje een keer en nooit weer
Anitra ik word juist helemaal blij als ik richting Schiphol gaWe zijn er ook altijd veel vroeger dan dat we er moeten zijn
Op bepaalde tijden ontbijten?!!?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
op vakantie moet ik het niet hebben dat ik tussen bepaalde tijden moet ontbijten of wat dan ook.
Vreselijk, wij zaten vroeger ruim 24 uur in de bus naar Joegoslavië.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
Never, never, never nooit met een bus op vakantie...Met van die zeikerds in een bus zitten 8 uur lang. Ik dacht het dus niet.
![]()
True, true... Maar lees even verder... dat all inclusive geval beviel me ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Op bepaalde tijden ontbijten?!!?
Welnee, een resort aan de caribische zee.
Je komt uit je airconditioned kamer rollen, in je korte broekkie slenter je naar 1 van de 5 restaurants.
Tussen 7 en 12 loop je in en uit. ff een broodje met een bakkie koffie, welke je lekker opeet met je voetjes in het blauwe water en een boekkie op schoot.
ff later trek in een bakkie koffie... terug het restauant in, of bij de poolbar.
Vanaf 12 uur kan je over op lunch, na 17.00 kan je ala cart gaan eten. Alle drank wat je op kan...
DAT is een hotel. Niet zo'n golden tulip geval
Ik moet je zeggen dat ik dat eigenlijk nog niet tegen gekomen ben.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
True, true... Maar lees even verder... dat all inclusive geval beviel me ook niet.
Iedereen die daar als varkens zich vol laadt de hele dag... Neh... het is gewoon niet zo aan mij besteed.
Mjah, in IJsland sliepen we in scholen, met de douche op de gang. Alleen logies en ontbijt en die vakantie was ongeveer twee maal zo duur als een resort in Mexicoquote:Kan er niks aan doen... Laar mij m'n eigen dingetje maar doen... (Dat en ik vertik het gewoon zo gruwelijk veel geld uit te geven aan een vakantie, als ik het ook op een andere manier heel erg naar mijn zin kan hebben.)
Ieder z'n meug zullen we maar zeggen he!
Dat klinkt als het nieuwe Sheraton op Tenerife, waar ik afgelopen maand een weekje vertoefde. Tja, ik hou nou eenmaal van comfort op vakantie. Kamperenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Op bepaalde tijden ontbijten?!!?
Welnee, een resort aan de caribische zee.
Je komt uit je airconditioned kamer rollen, in je korte broekkie slenter je naar 1 van de 5 restaurants.
Tussen 7 en 12 loop je in en uit. ff een broodje met een bakkie koffie, welke je lekker opeet met je voetjes in het blauwe water en een boekkie op schoot.
ff later trek in een bakkie koffie... terug het restauant in, of bij de poolbar.
Vanaf 12 uur kan je over op lunch, na 17.00 kan je ala cart gaan eten. Alle drank wat je op kan...
DAT is een hotel. Niet zo'n golden tulip geval
Ik ook! Ik hoop dat ze zich rot schrikken, want helemaal normaal is dit dus nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:26 schreef Karin het volgende:
We hebben net een mailtje gestuurd. Ben benieuwd naar de reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |