gelukkigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:02 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Dankjewel voor de kus goddes-in-heaven
Gaat alweer heel stuk beter nu
heb hem alleen op mail en krijg hem niet goed op de sitequote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:02 schreef knox_ het volgende:
Post die foto eens zodat iedereen hem kan zien
Gefixtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:03 schreef snellejelle het volgende:
Ik wil ook in de openingspost!!!!loop stage bij touroperator op de afdeling inkoop
genote nog welquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, hé.
Het wordt echt onwijs lastig om mn huisgenote eruit te krijgen
hoezo willen jullie die eruit hebben?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, hé.
Het wordt echt onwijs lastig om mn huisgenote eruit te krijgen
Omdat iedereen zich aan haar loopt te ergeren. Van de 9 mensen, zijn er zeker 6 die zich eraan ergeren. Hier ben ik gisteravond achter gekomen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoezo willen jullie die eruit hebben?
Aardig tegen haar zijn heb ik al lang geleden opgegeven.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:07 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
HET is vrouwelijk komt heel aardig over hahahha
ik doe mijn best, echt waarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:12 schreef Megter het volgende:
Hee, ik zie dat we een nieuwe hebben:
Welkom snellejelle
wel zo snel/veel posten als je nick he
Het is zelf zo nu, dat ik en een aantal andere mensen er serieus over na denken om zelf te gaan verhuizen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat iedereen zich aan haar loopt te ergeren. Van de 9 mensen, zijn er zeker 6 die zich eraan ergeren. Hier ben ik gisteravond achter gekomen.
Ze loopt op alles te zeiken, maar onderneemd zelf geen enkele actie. Als het niet naar haar zin gaat, moeten wij ons allemaal aanpassen. Ze is niet voor rede vatbaar (want dit hebben we al met haar proberen te bespreken).
Het is zelfs zo erg dat mn huisgenoten niet meer binnen op hun eigen kamer roken, gaan fluisteren op de gangen, geen enkel lawaai meer maken. Omdat zij er last van heeft.
"Kix! Whaaat?!"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:17 schreef tijgerwillie het volgende:
heb net een kix op echt grappige dingen man
vertel vertel, wat is/zijn het?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:17 schreef tijgerwillie het volgende:
heb net een kix op echt grappige dingen man
Zoiets heet werkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Aarrgghh ik word gek hier !!! allemaal pc's die het niet doen en nieuwe image moeten krijgen... ben de hele dag al op en neer aan het vliegen !!!
en wat heeft dat met stage te maken?quote:
Dat zijn die pepermuntballetjes van sportlife, die reclame met die ijsbeer (blauwe balletjesquote:
Bolletjes? Die hebben ze toch in Surinamequote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:20 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja, van Sportlife. Van die bolletjes, zijn aantal reclames van
Fok!Postings - De Dagcijfers #17quote:
idd maar uit de reclame word je niet echt wijs over wat het nou pcies is...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:20 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik deed die reclame naquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:21 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Dat zijn die pepermuntballetjes van sportlife, die reclame met die ijsbeer (blauwe balletjes
ja goed he hahha, wil jij hem ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:21 schreef Megter het volgende:
[..]
Fok!Postings - De Dagcijfers #17
En willie, goed bezig met die foto's whahahahaha
Je hebt een hele fanclub nu
Daar wil ik morgen ook bij komen!!! ik ben al hard op weg, denk ik zo....!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:21 schreef Megter het volgende:
[..]
10equote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:21 schreef Megter het volgende:
[..]
het zijn kleine blauwe balletjes (zoals je misschien al gezien hebt op de reclame) zijn best zacht wat buitenkant betreft maar na een paar seconden klapt ie open en heb je pepermunt smaak (frisse adem)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd maar uit de reclame word je niet echt wijs over wat het nou pcies is...![]()
![]()
iedereen die de foto ziet wordt automatisch lid!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
10e
Oh ja, Willie, ik hoor ook bij de fanclub![]()
Hee, jij bent 14 januari jarig! Ik de 12e, jitzzzze de 16equote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
iedereen die de foto ziet wordt automatisch lid!
Januari is duidelijk een top-maandquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:25 schreef Megter het volgende:
[..]
Hee, jij bent 14 januari jarig! Ik de 12e, jitzzzze de 16e
dat heb ik nu al een aantal keer proberen uit te leggen, krijg hem niet op deze sitequote:
Ik kreeg ze nog gratis van die verzinner ervanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:20 schreef Megter het volgende:
[..]
jeejquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:25 schreef Megter het volgende:
[..]
Hee, jij bent 14 januari jarig! Ik de 12e, jitzzzze de 16e
veel plezierquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:26 schreef Ballicious het volgende:
Seaudeju mensen, deel 15 alweer. Tja... ik heb vakantie hoor. Lekker een week niksen en neuqen.
Het ga jullie goed. Salutez en de kost.
Hij heeft gewoon vakantiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:26 schreef Ballicious het volgende:
Seaudeju mensen, deel 15 alweer. Tja... ik heb vakantie hoor. Lekker een week niksen en neuqen.
Het ga jullie goed. Salutez en de kost.
Ow wat ga je trakteren? Nog meer foteau's???quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:27 schreef tijgerwillie het volgende:
de mei maand is veel beter, nog 20 nachtjes slapen
Juliquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:27 schreef tijgerwillie het volgende:
de mei maand is veel beter, nog 20 nachtjes slapen
wie weet voor mij een weet voor jou een vraagquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ow wat ga je trakteren? Nog meer foteau's???
ik hoop 't ! wil dan wel op je mailingslist he! hihiquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:31 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
wie weet voor mij een weet voor jou een vraag![]()
de 23e ook!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
februari rulezzzz. Vooral 17 februari
Ja, eeuuhhquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:32 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hoe weet je dat als je het niet gedaan hebt
Dit is bizar!quote:
Sta je al bijquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik hoop 't ! wil dan wel op je mailingslist he! hihi
Woeiquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:35 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Jij ook maar niet tegen snelle jelle zeggen hoor![]()
Waar? Hier niet, het is droog en lekker warmquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
klote weer!
ach we zitten toch binnenn! als het rond ene uur of twee maar droog is...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
klote weer!
Mag je dan alweer naar huis?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ach we zitten toch binnenn! als het rond ene uur of twee maar droog is...
ach dat proberen we vandaag allemaal toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:37 schreef Megter het volgende:
Tijgerwillie, je gaat echt hard vandaag! Wil je meer dan 200 posts halen op een dag?
ik weet niet wat ik hebquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:37 schreef Megter het volgende:
Tijgerwillie, je gaat echt hard vandaag! Wil je meer dan 200 posts halen op een dag?
Naar buiten? Zeg dat het niet waar is..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
neuh, pauze en wil dan mss wel ff naar buite
why? is toch lekker? beetje frisse luchtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Naar buiten? Zeg dat het niet waar is..
lekker deprimerend he?!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Als het maar om half 6 droog is. Een collega van mij begon al: maar ik heb geen paraplu. Toen heb ik haar maar ff duidelijk gemaakt dat ze nog minstens 7 uur moest....
Ja, doe het zelf ook iedere dag.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
why? is toch lekker? beetje frisse lucht
daarom, frisse lucht is lekker, natte lucht nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, doe het zelf ook iedere dag.
Lunchwandelen heet t hier
verschrikkelijk gewoon onweer het enige waar ik (bang) voor benquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:42 schreef ijsmeis het volgende:
Ben ik de enige die een hekel heeft aan onweer?.
jaaaa een stage-sleep-overquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, cool manik wou dat ik hier mocht slapen
dat wilde ik ook invoeren. kan je zien hoe stug een bedrijfscultuur kan zijn. Ik zit nu iedere middag binnen... de hele dag dusquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, doe het zelf ook iedere dag.
Lunchwandelen heet t hier
Hier is het zelfs een initiatief van de directie. Ze sponsoren ook nog eens mn lunch als ik mee doe.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat wilde ik ook invoeren. kan je zien hoe stug een bedrijfscultuur kan zijn. Ik zit nu iedere middag binnen... de hele dag dus
Woei! Altijd leuck sommige collega's zien er nu al uit of ze dat doen... die lopen altijd in hun pyjamaquote:
mag je niet eens naar buiten???quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat wilde ik ook invoeren. kan je zien hoe stug een bedrijfscultuur kan zijn. Ik zit nu iedere middag binnen... de hele dag dus
gaan jullie met z'n allen lopen? net een stel gekken danquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier is het zelfs een initiatief van de directie. Ze sponsoren ook nog eens mn lunch als ik mee doe.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:50 schreef Megter het volgende:
Slecht nieuws, hoor net dat ze m'n computer gaan inpikken. Ik kom dan op een ander netwerk waar ik geen internet meer heb ws.....
ai ai ai met hand en tand tegen verzetten! Zeg dat je internet nodig hebt voor je werkzaamheden!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:50 schreef Megter het volgende:
Slecht nieuws, hoor net dat ze m'n computer gaan inpikken. Ik kom dan op een ander netwerk waar ik geen internet meer heb ws.....
vonden ze dat je er te veel op zat?? echt rot manquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:50 schreef Megter het volgende:
idd is echt lullig! maarrreh willie, ik als voorzitter van je fanclub moet natuurlijk wel even weten hoe oud je bent?!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
vonden ze dat je er te veel op zat?? echt rot man
wat n stelletje boeren zegquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:50 schreef Megter het volgende:
Nee, dat was 't niet. Ik ben de enige die op een andere/oude server zit.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
vonden ze dat je er te veel op zat?? echt rot man
nog 20 nachtje slapen en dan 19. Jong broekie hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd is echt lullig! maarrreh willie, ik als voorzitter van je fanclub moet natuurlijk wel evne weten hoe oud je bent?!
Jeemig, 18 en dan al stage 'mogen' lopenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:54 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nog 20 nachtje slapen en dan 19. Jong broekie he
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:50 schreef Megter het volgende:
hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
soheee, wat ene jonkies hier! Ik ben zeker de opa dan hier?!
En hoe oud is opa dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hoe jong ben jij dan wel niet als ik vragen magquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan? ikke 23quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
is wel liefjuhs van jequote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zou vandaag eigenlijk om 12 uur weggaan, maar omdat het vandaag zo fucking druk is heb ik gezegd dat ik wel tot 17.00 zal blijven.... LEKKER STOM VAN MEZELF WEER !
Ach nou vind mn stagebegeleider me vast weer wat aardiger want zelf gaat hij om 14.30 naar huis toe en anders zou er hier niemand meer op de helpdesk zitten
gelukkig maar! die erefunctie wil ik natuurlijk niet kwijtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:00 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
net jong genoeg om voorzitter te kunnen zijn
Wie?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:04 schreef tijgerwillie het volgende:
heey joh zit de voorzitter niet zo te pesten
BLONTquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zou vandaag eigenlijk om 12 uur weggaan, maar omdat het vandaag zo ------- druk is heb ik gezegd dat ik wel tot 17.00 zal blijven.... LEKKER STOM VAN MEZELF WEER !
Ach nou vind mn stagebegeleider me vast weer wat aardiger want zelf gaat hij om 14.30 naar huis toe en anders zou er hier niemand meer op de helpdesk zitten
jeejquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zo, mijn afstudeeronderwerp ligt bij de studieleider
Nu maar hopen dat hij het goedkeurtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zo, mijn afstudeeronderwerp ligt bij de studieleider
Gewoon wat slap ouwehoeren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:08 schreef Andrew1985 het volgende:
Ik moet een voortgangs gesprek houden deze week met me studie opleider maar daar moet ik zelf een agenda voor maken
iemand een idee? of wat dan ook? nooit gedaan nog
dank jequote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gewoon wat slap ouwehoeren.
En in die agenda puntjes zetten als voortgang, hoe nu verder, etc
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hij keurt het maar goed, want dat onderwerp wil ik doen. Ik wil het wel een beetje omvormen naar zijn wensen. Mijn zus dr onderwerp werd ook niet echt goedgekeurd, maar ze heeft het wel gedaan. Dus door haar ervaring, weet ik hoe ik het aan meot pakken
rondleiding in plannen enzo, mooie "dag"indeling maken gewoon leuke dingen laten zien, dan zijn ze bij ons altijd wel blij en tevredenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:08 schreef Andrew1985 het volgende:
Ik moet een voortgangs gesprek houden deze week met me studie opleider maar daar moet ik zelf een agenda voor maken
iemand een idee? of wat dan ook? nooit gedaan nog
ja, ik word mn hele opleiding al een kant opgeduwd die ik niet wil (zakelijke evenementen) dus ik ga nu doen wat ik zelf wil. En de studieleider weet al dat ik een andere kant op wilquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heel goed, zo heb ik het ook aangepakt hier.
same thoughtsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En vergeet de standaard dingen niet zoals: opening, rondvraag, notulen vorige vergadering
maar dat is wel erg veel willen ze dat allemaal zien dan :Squote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Andrew1985, als je ook dingen uitgewerkt hebt op de pc: uitprinten en meenemen. Hoe groot de bestanden ook zijn!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, ik word mn hele opleiding al een kant opgeduwd die ik niet wil (zakelijke evenementen) dus ik ga nu doen wat ik zelf wil. En de studieleider weet al dat ik een andere kant op wil
ja ik wil de kant op van de publieke dance-events. Dacht ook dat de opleiding daar op gericht was (stond ook gewoon in de studie-omschrijving) nu ga ik het dus doen ook!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook zo. Werd de hele tijd richting allemaal technische onzin gedouwd (zoals programmeren enzo). Maar wilde zelf heel graag richting de bedrijfskundige kant, en heb dat ook voor elkaar gekregen
![]()
Je kan ook een selectie maken van de belangrijkste documenten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:13 schreef Andrew1985 het volgende:
[..]
maar dat is wel erg veel willen ze dat allemaal zien dan :S
welke opleiding doet ge dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja ik wil de kant op van de publieke dance-events. Dacht ook dat de opleiding daar op gericht was (stond ook gewoon in de studie-omschrijving) nu ga ik het dus doen ook!!
dat klinkt al minderquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je kan ook een selectie maken van de belangrijkste documenten.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja ik wil de kant op van de publieke dance-events. Dacht ook dat de opleiding daar op gericht was (stond ook gewoon in de studie-omschrijving) nu ga ik het dus doen ook!!
*hug* kom maar hoor, je bent gewoon nog jong en fit, laat de rest maar lullen (jij hebt tenminste meer levenservaring) hahahhaquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:21 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
*hug* kom maar hoor, je bent gewoon nog jong en fit, laat de rest maar lullen (jij hebt tenminste meer levenservaring) hahahha![]()
aaaaaahhh wat lief!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:21 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
*hug* kom maar hoor, je bent gewoon nog jong en fit, laat de rest maar lullen (jij hebt tenminste meer levenservaring) hahahha![]()
Doe hem de groeten maar terugquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:25 schreef tijgerwillie het volgende:
heb mailtje van mike gehad;
voor jullie;
Tja, ik heb op 't moment wel ff wat te doen gelukkig....
Nu zit ik ff op een andere computer zodat ik iig nog kan e-mailen.
Doe ze de groetjes maar van me op Fok!....
ikke is liefquote:
* namens Tijgerwillie's fanclub: de groeten. We leven met je mee...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd groetjes terug, k vind t zielug voor 'm!
Namens de starter van het stagiaire topic de groeten terugquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:25 schreef tijgerwillie het volgende:
heb mailtje van mike gehad;
voor jullie;
Tja, ik heb op 't moment wel ff wat te doen gelukkig....
Nu zit ik ff op een andere computer zodat ik iig nog kan e-mailen.
Doe ze de groetjes maar van me op Fok!....
ja ja wat ene fantastisch initiatiefquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Namens de starter van het stagiaire topic de groeten terug![]()
Wat zouden jullie zonder mij moetenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
Zeker een geweldig initiatief. Wat zouden we zonder dit topic moeten?
idd stage zou ene stuk zaaier zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
Zeker een geweldig initiatief. Wat zouden we zonder dit topic moeten?
Dat wilde ik nou ook weer niet zeggenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat zouden jullie zonder mij moeten![]()
dat is nou weer iets teveel eerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
tijgerwillie, dus ook geen foto en geen fanclubquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:38 schreef tijgerwillie het volgende:
zekers geen topic, geen....
zoveel ben je anders nog niet aanwezig geweestquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tijgerwillie, dus ook geen foto en geen fanclub
Kunst & Economie, afstudeerrichting Entertainment Management.quote:
Vandaar dat je niets zeiquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Kunst & Economie, afstudeerrichting Entertainment Management.
Directeur belde net, moest ff hard aan t werk
idd fijne fotoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:43 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
toch maar een geluk dat het er wel is he
Ja, zeg dat..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:43 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
toch maar een geluk dat het er wel is he
aha sielug!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Kunst & Economie, afstudeerrichting Entertainment Management.
Directeur belde net, moest ff hard aan t werk
t smaakt naar meer is t niet?quote:
Aah, zei die dat je teveel aan het internetten was?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
er werd mij de mond gesnoerd door de directeur!
keb niet foto hierquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:46 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heb jij ook foto, ikke wil ook foto's zien
nee, hij had kritiek op mn begrotingenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aah, zei die dat je teveel aan het internetten was?
Owh, dat is niet zo mooi.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, hij had kritiek op mn begrotingen
oei, gaf je te weinig uit?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, hij had kritiek op mn begrotingen
nee, paar dingtejes aanpassen (hoezo kunnen mensen nooit zeggen: ziet er goed uit, maar meot er altijd wat aan veranderd worden?) volgens mij vindt ie mij een beetje te brutaal. Ik had hem namelijk gebeld met de vraag of hij het vandaag na wilde kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Owh, dat is niet zo mooi.
Die mag je nu zeker opnieuw maken van hem?
Hij heeft wel mooi geluisterdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, paar dingtejes aanpassen (hoezo kunnen mensen nooit zeggen: ziet er goed uit, maar meot er altijd wat aan veranderd worden?) volgens mij vindt ie mij een beetje te brutaal. Ik had hem namelijk gebeld met de vraag of hij het vandaag na wilde kijken
Ik weet ook niet waarom dat niet kan. Ik heb mijzelf dat ook wel eens afgevraagd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, paar dingtejes aanpassen (hoezo kunnen mensen nooit zeggen: ziet er goed uit, maar meot er altijd wat aan veranderd worden?) volgens mij vindt ie mij een beetje te brutaal. Ik had hem namelijk gebeld met de vraag of hij het vandaag na wilde kijken
en ik heb hier niet meer foto'squote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
t smaakt naar meer is t niet?
dus tijgerwillie, ik als voorzitter zou graga meer feauteau's ontvangen
had een week geleden het voor de tweede keer opgestuurd. Daarvoor ook al gedaan, maar toen was ie het kwijt in zn mailboxquote:
Kwijt in z'n mailboxquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
had een week geleden het voor de tweede keer opgestuurd. Daarvoor ook al gedaan, maar toen was ie het kwijt in zn mailbox
Ik als 'gewoon lid' wil ook graag meer foto's ontvangen. Het vervelende is alleen dat Tijgerwillie niet meer foto's heeftquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
t smaakt naar meer is t niet?
dus tijgerwillie, ik als voorzitter zou graga meer feauteau's ontvangen
Deze week nog niet echt nee omdat het fucking druk is hierzo, maar de weken daarvoor was ik toch wel het meeste aanwezigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:41 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
zoveel ben je anders nog niet aanwezig geweest
dan heeftie niet geluisterdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
had een week geleden het voor de tweede keer opgestuurd. Daarvoor ook al gedaan, maar toen was ie het kwijt in zn mailbox
de vz gaat natuurlijk wel voor he!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik als 'gewoon lid' wil ook graag meer foto's ontvangen. Het vervelende is alleen dat Tijgerwillie niet meer foto's heeft
toen was ik nog geen lidquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Deze week nog niet echt nee omdat het fucking druk is hierzo, maar de weken daarvoor was ik toch wel het meeste aanwezig
teardrop wat ben je aan het klagen. wees blij dat je iets te doen hebt!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Deze week nog niet echt nee omdat het fucking druk is hierzo, maar de weken daarvoor was ik toch wel het meeste aanwezig
eetsequote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:56 schreef tijgerwillie het volgende:
Tijgerwillie gaat nog even werken en dan met pauze, spreek jullie staks weer Doei doei en eet smakelijk iedereen. -x-ies
Ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
Bah morgen moet ik ook nog een hele dag werken
namens de fanclub: eet smakelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:56 schreef tijgerwillie het volgende:
Tijgerwillie gaat nog even werken en dan met pauze, spreek jullie staks weer Doei doei en eet smakelijk iedereen. -x-ies
teardrop, niet zo klagen!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ben blij dat ik dan niet alleen zitquote:
'k ook!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
Doe ik ook niet ik zeur meerquote:
dat was trouwens wel snel voorbij. een flits en harde knal... dat was t. Thank god. Niemand begreep alleen mijn grap: "waren jullie wel aan het lachen? we staan namelijk op de foto"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:58 schreef Remzerrr het volgende:
Dat onweer waar ijsmeis het over had mag hier wel heen komen, gebeurt er tenminste nog iets.
Je moest stoppen omdat je nederlands niet zo goed was ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef Boschjesman het volgende:
Ik doe echter geen stage dit jaar omdat ik ben moeten stoppen met de opleiding.
kom volgend jaar dan maar weer terugquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef Boschjesman het volgende:
Best veel ICT'erts hier.
Máár volgend jaar wel weer stage..
dan is het topic niet meer, dan zijn wij allemaal al klaar..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef Boschjesman het volgende:
Best veel ICT'erts hier.
Máár volgend jaar wel weer stage..
Onweer is coolquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat was trouwens wel snel voorbij. een flits en harde knal... dat was t. Thank god. Niemand begreep alleen mijn grap: "waren jullie wel aan het lachen? we staan namelijk op de foto"sneu
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef _nWo_ het volgende:
Gelukkig loop ik stage op een basisschool waar ze nu allemaal vrij hebben![]()
Jij vervangt megter met het maken van de OPquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat was trouwens wel snel voorbij. een flits en harde knal... dat was t. Thank god. Niemand begreep alleen mijn grap: "waren jullie wel aan het lachen? we staan namelijk op de foto"sneu
geen humor bij jouw collega's!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Geniet maar lekker van je banaantje met oorsmeer smaakquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:05 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga lunchen, tot zo
eetsmakelijk! ik moet nog 20 lange minuten wachten op de lunch.....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:05 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga lunchen, tot zo
ik mag t zelf wetenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:06 schreef babba_ het volgende:
[..]
eetsmakelijk! ik moet nog 20 lange minuten wachten op de lunch.....
eindelijk ben je weer terug!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:08 schreef tijgerwillie het volgende:
en ben ik al gemist???? heb geen zin meer om te werken
we missen je altijdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:08 schreef tijgerwillie het volgende:
Ik miste je wel hoor, het was echt heel stil, je kunt merken wanneer het lunchpauze isquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:08 schreef tijgerwillie het volgende:
vanaf het moment dat ik binnen kwam lopen had ik al geen zin meer! Vanmiddag maar wat eerder weg, moet toch nog langs fysio!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:08 schreef tijgerwillie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |