hoe jong ben jij dan wel niet als ik vragen magquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
soheee, wat ene jonkies hier! Ik ben zeker de opa dan hier?!
hoe oud ben je dan? ikke 23quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
soheee, wat ene jonkies hier! Ik ben zeker de opa dan hier?!
is wel liefjuhs van jequote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zou vandaag eigenlijk om 12 uur weggaan, maar omdat het vandaag zo fucking druk is heb ik gezegd dat ik wel tot 17.00 zal blijven.... LEKKER STOM VAN MEZELF WEER !
Ach nou vind mn stagebegeleider me vast weer wat aardiger want zelf gaat hij om 14.30 naar huis toe en anders zou er hier niemand meer op de helpdesk zitten
gelukkig maar! die erefunctie wil ik natuurlijk niet kwijtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:00 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
net jong genoeg om voorzitter te kunnen zijn
Wie?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:04 schreef tijgerwillie het volgende:
heey joh zit de voorzitter niet zo te pesten
BLONTquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zou vandaag eigenlijk om 12 uur weggaan, maar omdat het vandaag zo ------- druk is heb ik gezegd dat ik wel tot 17.00 zal blijven.... LEKKER STOM VAN MEZELF WEER !
Ach nou vind mn stagebegeleider me vast weer wat aardiger want zelf gaat hij om 14.30 naar huis toe en anders zou er hier niemand meer op de helpdesk zitten
jeejquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zo, mijn afstudeeronderwerp ligt bij de studieleider
Nu maar hopen dat hij het goedkeurtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zo, mijn afstudeeronderwerp ligt bij de studieleider
Gewoon wat slap ouwehoeren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:08 schreef Andrew1985 het volgende:
Ik moet een voortgangs gesprek houden deze week met me studie opleider maar daar moet ik zelf een agenda voor maken
iemand een idee? of wat dan ook? nooit gedaan nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |