hoe jong ben jij dan wel niet als ik vragen magquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
soheee, wat ene jonkies hier! Ik ben zeker de opa dan hier?!
hoe oud ben je dan? ikke 23quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
soheee, wat ene jonkies hier! Ik ben zeker de opa dan hier?!
is wel liefjuhs van jequote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zou vandaag eigenlijk om 12 uur weggaan, maar omdat het vandaag zo fucking druk is heb ik gezegd dat ik wel tot 17.00 zal blijven.... LEKKER STOM VAN MEZELF WEER !
Ach nou vind mn stagebegeleider me vast weer wat aardiger want zelf gaat hij om 14.30 naar huis toe en anders zou er hier niemand meer op de helpdesk zitten
gelukkig maar! die erefunctie wil ik natuurlijk niet kwijtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:00 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
net jong genoeg om voorzitter te kunnen zijn
Wie?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:04 schreef tijgerwillie het volgende:
heey joh zit de voorzitter niet zo te pesten
BLONTquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zou vandaag eigenlijk om 12 uur weggaan, maar omdat het vandaag zo ------- druk is heb ik gezegd dat ik wel tot 17.00 zal blijven.... LEKKER STOM VAN MEZELF WEER !
Ach nou vind mn stagebegeleider me vast weer wat aardiger want zelf gaat hij om 14.30 naar huis toe en anders zou er hier niemand meer op de helpdesk zitten
jeejquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zo, mijn afstudeeronderwerp ligt bij de studieleider
Nu maar hopen dat hij het goedkeurtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zo, mijn afstudeeronderwerp ligt bij de studieleider
Gewoon wat slap ouwehoeren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:08 schreef Andrew1985 het volgende:
Ik moet een voortgangs gesprek houden deze week met me studie opleider maar daar moet ik zelf een agenda voor maken
iemand een idee? of wat dan ook? nooit gedaan nog
dank jequote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gewoon wat slap ouwehoeren.
En in die agenda puntjes zetten als voortgang, hoe nu verder, etc
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hij keurt het maar goed, want dat onderwerp wil ik doen. Ik wil het wel een beetje omvormen naar zijn wensen. Mijn zus dr onderwerp werd ook niet echt goedgekeurd, maar ze heeft het wel gedaan. Dus door haar ervaring, weet ik hoe ik het aan meot pakken
rondleiding in plannen enzo, mooie "dag"indeling maken gewoon leuke dingen laten zien, dan zijn ze bij ons altijd wel blij en tevredenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:08 schreef Andrew1985 het volgende:
Ik moet een voortgangs gesprek houden deze week met me studie opleider maar daar moet ik zelf een agenda voor maken
iemand een idee? of wat dan ook? nooit gedaan nog
ja, ik word mn hele opleiding al een kant opgeduwd die ik niet wil (zakelijke evenementen) dus ik ga nu doen wat ik zelf wil. En de studieleider weet al dat ik een andere kant op wilquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heel goed, zo heb ik het ook aangepakt hier.
same thoughtsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En vergeet de standaard dingen niet zoals: opening, rondvraag, notulen vorige vergadering
maar dat is wel erg veel willen ze dat allemaal zien dan :Squote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Andrew1985, als je ook dingen uitgewerkt hebt op de pc: uitprinten en meenemen. Hoe groot de bestanden ook zijn!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, ik word mn hele opleiding al een kant opgeduwd die ik niet wil (zakelijke evenementen) dus ik ga nu doen wat ik zelf wil. En de studieleider weet al dat ik een andere kant op wil
ja ik wil de kant op van de publieke dance-events. Dacht ook dat de opleiding daar op gericht was (stond ook gewoon in de studie-omschrijving) nu ga ik het dus doen ook!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook zo. Werd de hele tijd richting allemaal technische onzin gedouwd (zoals programmeren enzo). Maar wilde zelf heel graag richting de bedrijfskundige kant, en heb dat ook voor elkaar gekregen
![]()
Je kan ook een selectie maken van de belangrijkste documenten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:13 schreef Andrew1985 het volgende:
[..]
maar dat is wel erg veel willen ze dat allemaal zien dan :S
welke opleiding doet ge dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja ik wil de kant op van de publieke dance-events. Dacht ook dat de opleiding daar op gericht was (stond ook gewoon in de studie-omschrijving) nu ga ik het dus doen ook!!
dat klinkt al minderquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je kan ook een selectie maken van de belangrijkste documenten.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja ik wil de kant op van de publieke dance-events. Dacht ook dat de opleiding daar op gericht was (stond ook gewoon in de studie-omschrijving) nu ga ik het dus doen ook!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |