Waar? Hier niet, het is droog en lekker warmquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
klote weer!
ach we zitten toch binnenn! als het rond ene uur of twee maar droog is...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
klote weer!
Mag je dan alweer naar huis?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ach we zitten toch binnenn! als het rond ene uur of twee maar droog is...
ach dat proberen we vandaag allemaal toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:37 schreef Megter het volgende:
Tijgerwillie, je gaat echt hard vandaag! Wil je meer dan 200 posts halen op een dag?
ik weet niet wat ik hebquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:37 schreef Megter het volgende:
Tijgerwillie, je gaat echt hard vandaag! Wil je meer dan 200 posts halen op een dag?
Naar buiten? Zeg dat het niet waar is..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
neuh, pauze en wil dan mss wel ff naar buite
why? is toch lekker? beetje frisse luchtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Naar buiten? Zeg dat het niet waar is..
lekker deprimerend he?!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Als het maar om half 6 droog is. Een collega van mij begon al: maar ik heb geen paraplu. Toen heb ik haar maar ff duidelijk gemaakt dat ze nog minstens 7 uur moest....
Ja, doe het zelf ook iedere dag.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
why? is toch lekker? beetje frisse lucht
daarom, frisse lucht is lekker, natte lucht nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, doe het zelf ook iedere dag.
Lunchwandelen heet t hier
verschrikkelijk gewoon onweer het enige waar ik (bang) voor benquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:42 schreef ijsmeis het volgende:
Ben ik de enige die een hekel heeft aan onweer?.
jaaaa een stage-sleep-overquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, cool manik wou dat ik hier mocht slapen
dat wilde ik ook invoeren. kan je zien hoe stug een bedrijfscultuur kan zijn. Ik zit nu iedere middag binnen... de hele dag dusquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, doe het zelf ook iedere dag.
Lunchwandelen heet t hier
Hier is het zelfs een initiatief van de directie. Ze sponsoren ook nog eens mn lunch als ik mee doe.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat wilde ik ook invoeren. kan je zien hoe stug een bedrijfscultuur kan zijn. Ik zit nu iedere middag binnen... de hele dag dus
Woei! Altijd leuck sommige collega's zien er nu al uit of ze dat doen... die lopen altijd in hun pyjamaquote:
mag je niet eens naar buiten???quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat wilde ik ook invoeren. kan je zien hoe stug een bedrijfscultuur kan zijn. Ik zit nu iedere middag binnen... de hele dag dus
gaan jullie met z'n allen lopen? net een stel gekken danquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier is het zelfs een initiatief van de directie. Ze sponsoren ook nog eens mn lunch als ik mee doe.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:50 schreef Megter het volgende:
Slecht nieuws, hoor net dat ze m'n computer gaan inpikken. Ik kom dan op een ander netwerk waar ik geen internet meer heb ws.....
ai ai ai met hand en tand tegen verzetten! Zeg dat je internet nodig hebt voor je werkzaamheden!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:50 schreef Megter het volgende:
Slecht nieuws, hoor net dat ze m'n computer gaan inpikken. Ik kom dan op een ander netwerk waar ik geen internet meer heb ws.....
vonden ze dat je er te veel op zat?? echt rot manquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:50 schreef Megter het volgende:
idd is echt lullig! maarrreh willie, ik als voorzitter van je fanclub moet natuurlijk wel even weten hoe oud je bent?!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
vonden ze dat je er te veel op zat?? echt rot man
wat n stelletje boeren zegquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:50 schreef Megter het volgende:
Nee, dat was 't niet. Ik ben de enige die op een andere/oude server zit.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
vonden ze dat je er te veel op zat?? echt rot man
nog 20 nachtje slapen en dan 19. Jong broekie hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd is echt lullig! maarrreh willie, ik als voorzitter van je fanclub moet natuurlijk wel evne weten hoe oud je bent?!
Jeemig, 18 en dan al stage 'mogen' lopenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:54 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nog 20 nachtje slapen en dan 19. Jong broekie he
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:50 schreef Megter het volgende:
hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
soheee, wat ene jonkies hier! Ik ben zeker de opa dan hier?!
En hoe oud is opa dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
soheee, wat ene jonkies hier! Ik ben zeker de opa dan hier?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |