Een maak een mooie onweersfeauteauxquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:37 schreef Bupatih het volgende:
Kruip onder je bureau.
Daar gaan de knallen niet zachter van worden!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:37 schreef Bupatih het volgende:
Kruip onder je bureau.
Gisteren kon ik de film niet eens horen vanwege het harde regen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:37 schreef TrenTs het volgende:
Gisteren zeurde je ook en toen viel het achteraf best mee.
Dan neem ik aan dat je in Zuid-Limburg woont.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik merk (nog) niks van onweer in Limboland hoor
Ik zei nog dat het hagel was maar neee hoor ik had geen gelijk want daar was het te warm voor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gisteren kon ik de film niet eens horen vanwege het harde regen.
Dát was ENG oke!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:39 schreef rwbrink het volgende:
wat is er eng aan onweer. oke het is niet leuk want je kan niet lekker buiten zitten, maar verder is er niets mis mee
Elke keer schrik ik me dood hoorquote:Het raam staat open dus die knallen gaan ongelofelijk hard.
Jááá Trut. Het was hagel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:40 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik zei nog dat het hagel was maar neee hoor ik had geen gelijk want daar was het te warm voor.
En wie had er weer gelijk...![]()
Idd zuid-limburgquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je in Zuid-Limburg woont.
Pas maar op, het komt nu jullie kant op!.
Ik kroop vroeger altijd bij mijn ouders of broer in bed.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:41 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben er ook niet dol op. Mijn moeder was heel erg bang van onweer en ik heb al kind heel wat nachten met haar opgezeten als het weer eens los was gebarsten. Haar angst is een beetje op mij overgegaan. Heb sowieso een pesthekel aan harde geluiden.
Hier is het ook de hele ochtend al aan het onweren maar ik moest echt naar buiten. De honden moeten nu eenmaal toch uit, heIk vind het buiten minder erg dan als ik binnen zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |