ik doe mijn best, echt waarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:12 schreef Megter het volgende:
Hee, ik zie dat we een nieuwe hebben:
Welkom snellejelle
wel zo snel/veel posten als je nick he
Het is zelf zo nu, dat ik en een aantal andere mensen er serieus over na denken om zelf te gaan verhuizen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat iedereen zich aan haar loopt te ergeren. Van de 9 mensen, zijn er zeker 6 die zich eraan ergeren. Hier ben ik gisteravond achter gekomen.
Ze loopt op alles te zeiken, maar onderneemd zelf geen enkele actie. Als het niet naar haar zin gaat, moeten wij ons allemaal aanpassen. Ze is niet voor rede vatbaar (want dit hebben we al met haar proberen te bespreken).
Het is zelfs zo erg dat mn huisgenoten niet meer binnen op hun eigen kamer roken, gaan fluisteren op de gangen, geen enkel lawaai meer maken. Omdat zij er last van heeft.
"Kix! Whaaat?!"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:17 schreef tijgerwillie het volgende:
heb net een kix op echt grappige dingen man
vertel vertel, wat is/zijn het?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:17 schreef tijgerwillie het volgende:
heb net een kix op echt grappige dingen man
Zoiets heet werkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Aarrgghh ik word gek hier !!! allemaal pc's die het niet doen en nieuwe image moeten krijgen... ben de hele dag al op en neer aan het vliegen !!!
en wat heeft dat met stage te maken?quote:
Dat zijn die pepermuntballetjes van sportlife, die reclame met die ijsbeer (blauwe balletjesquote:
Bolletjes? Die hebben ze toch in Surinamequote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:20 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja, van Sportlife. Van die bolletjes, zijn aantal reclames van
Fok!Postings - De Dagcijfers #17quote:
idd maar uit de reclame word je niet echt wijs over wat het nou pcies is...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:20 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja, van Sportlife. Van die bolletjes, zijn aantal reclames van
Ik deed die reclame naquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:21 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Dat zijn die pepermuntballetjes van sportlife, die reclame met die ijsbeer (blauwe balletjes
ja goed he hahha, wil jij hem ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:21 schreef Megter het volgende:
[..]
Fok!Postings - De Dagcijfers #17
En willie, goed bezig met die foto's whahahahaha
Je hebt een hele fanclub nu
Daar wil ik morgen ook bij komen!!! ik ben al hard op weg, denk ik zo....!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:21 schreef Megter het volgende:
[..]
Fok!Postings - De Dagcijfers #17
En willie, goed bezig met die foto's whahahahaha
Je hebt een hele fanclub nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |