*hug* kom maar hoor, je bent gewoon nog jong en fit, laat de rest maar lullen (jij hebt tenminste meer levenservaring) hahahhaquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:21 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
*hug* kom maar hoor, je bent gewoon nog jong en fit, laat de rest maar lullen (jij hebt tenminste meer levenservaring) hahahha![]()
aaaaaahhh wat lief!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:21 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
*hug* kom maar hoor, je bent gewoon nog jong en fit, laat de rest maar lullen (jij hebt tenminste meer levenservaring) hahahha![]()
Doe hem de groeten maar terugquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:25 schreef tijgerwillie het volgende:
heb mailtje van mike gehad;
voor jullie;
Tja, ik heb op 't moment wel ff wat te doen gelukkig....
Nu zit ik ff op een andere computer zodat ik iig nog kan e-mailen.
Doe ze de groetjes maar van me op Fok!....
ikke is liefquote:
* namens Tijgerwillie's fanclub: de groeten. We leven met je mee...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd groetjes terug, k vind t zielug voor 'm!
Namens de starter van het stagiaire topic de groeten terugquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:25 schreef tijgerwillie het volgende:
heb mailtje van mike gehad;
voor jullie;
Tja, ik heb op 't moment wel ff wat te doen gelukkig....
Nu zit ik ff op een andere computer zodat ik iig nog kan e-mailen.
Doe ze de groetjes maar van me op Fok!....
ja ja wat ene fantastisch initiatiefquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Namens de starter van het stagiaire topic de groeten terug![]()
Wat zouden jullie zonder mij moetenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
Zeker een geweldig initiatief. Wat zouden we zonder dit topic moeten?
idd stage zou ene stuk zaaier zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
Zeker een geweldig initiatief. Wat zouden we zonder dit topic moeten?
Dat wilde ik nou ook weer niet zeggenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat zouden jullie zonder mij moeten![]()
dat is nou weer iets teveel eerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
tijgerwillie, dus ook geen foto en geen fanclubquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:38 schreef tijgerwillie het volgende:
zekers geen topic, geen....
zoveel ben je anders nog niet aanwezig geweestquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tijgerwillie, dus ook geen foto en geen fanclub
Kunst & Economie, afstudeerrichting Entertainment Management.quote:
Vandaar dat je niets zeiquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Kunst & Economie, afstudeerrichting Entertainment Management.
Directeur belde net, moest ff hard aan t werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |