Die ouwe geilerd.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:47 schreef miss_sly het volgende:
Of hij vindt ons gewoon niet interessant genoeg en gaat pas weer posten als Lupa teurg is
Dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:47 schreef miss_sly het volgende:
Of hij vindt ons gewoon niet interessant genoeg en gaat pas weer posten als Lupa teurg is
Nou, ik dacht dat het wel een beetje te begrijpen was..... de grote lijnen zijn toch wel een beetje duidelijk? Of ben ik nou echt zo kansloos?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:50 schreef Bensel het volgende:
Enne, maar weer eens een TVP.. ik snap trouwens ook niks van je topic haushofer (maar ik kan ook niet zeggen da ik me erin verdiept heb)
Je gebruikt formules, en dat is eng.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:55 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat het wel een beetje te begrijpen was..... de grote lijnen zijn toch wel een beetje duidelijk? Of ben ik nou echt zo kansloos?![]()
Dat valt me dan echter toch weer reuze mee.quote:Je krijgt dus een differentiaalvergelijking waar je je toilet mee zou kunnen behangen. Iets wat ikzelf trouwens niet gedaan heb.
Mja, E=mckwadraat is mijn steun en toeverlaat, weet je nog.quote:
Ik ben benieuwd naar de reacties die komen gaan.. Misschien wordt mij dan nog wel gaandeweg duidelijk waar het over gaat.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:02 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, E=mckwadraat is mijn steun en toeverlaat, weet je nog.
Maar zo lastig is het toch niet geformuleerd? Bovendien zijn het niet eens afleidingen. Nou ja, misschien vinden Yos of Maethor het wel een leuk topic... Moet toch ergens mn ei kwijt
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:09 schreef Alicey het volgende:
Wilde jij zo graag een naamtopic hebben dan? [afbeelding]
Kijk, da's een goeie instelling. En voor je het weet sta je iemand in de kroeg uit te leggen waarom de kosmische constante één van de grootste onopgeloste problemen in de fysica is. Echt waar.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de reacties die komen gaan.. Misschien wordt mij dan nog wel gaandeweg duidelijk waar het over gaat.
Nou, ik heb nou een klein beetje begrepen hoe het met de relativiteitstheorie zit, maar uitleggen aan een ander kan ik het nog niet hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 22:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Kijk, da's een goeie instelling. En voor je het weet sta je iemand in de kroeg uit te leggen waarom de kosmische constante één van de grootste onopgeloste problemen in de fysica is. Echt waar.![]()
Als je mij een halve fles whisky geeft geloof ik zelf wel dat ik dat uit sta te leggen ja.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Kijk, da's een goeie instelling. En voor je het weet sta je iemand in de kroeg uit te leggen waarom de kosmische constante één van de grootste onopgeloste problemen in de fysica is. Echt waar.![]()
De basis kan ik wel uitleggen, maar Haushofer gaat meteen een stukje verder.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik heb nou een klein beetje begrepen hoe het met de relativiteitstheorie zit, maar uitleggen aan een ander kan ik het nog niet hoor
Nee, dat zeg ik. Dan moet je er eerst flink wat drank ingooienquote:Op maandag 2 mei 2005 22:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik heb nou een klein beetje begrepen hoe het met de relativiteitstheorie zit, maar uitleggen aan een ander kan ik het nog niet hoor
Als ik een fles whisky op heb, dan wordt ik zo geniaal dat zelfs Einstein mij niet meer zou begrijpen.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik. Dan moet je er eerst flink wat drank ingooien
Kom maarrrrrrrrrrr met die foto'squote:Op maandag 2 mei 2005 22:16 schreef Alicey het volgende:
Op Mon, 2 May 2005 21:57:03 +0200 (CEST) schreef Lupa_Solitaria:
Vandaag aangekomen in Wroclaw, een op het prachtige historische centrum na enorm ranzige stad. Vandaag lekker geshopt; bling-bling-schoenen en een prachtige leren jas gekocht (zie foto). Groeten aan alle slowchatters van Petra!
[afbeelding]
Dat is een uitnodiging die ik niet kan afslaan. Volgende meet dan maar.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik een fles whisky op heb, dan wordt ik zo geniaal dat zelfs Einstein mij niet meer zou begrijpen.
Prima, je zorgt er dan echter persoonlijk voor dat ik thuis kom, en dat doe je niet op de Rotterdamse methode!quote:Op maandag 2 mei 2005 22:25 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat is een uitnodiging die ik niet kan afslaan. Volgende meet dan maar.![]()
Ja ej, dacht je dat ik genoeg had aan 1 foto?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
De foto die ze stuurde is toch gewoon zichtbaar?
Dat gebeurt me tegenwoordig eigenlijk veel te weinigquote:Op maandag 2 mei 2005 22:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik. Dan moet je er eerst flink wat drank ingooien
Pfff! Je wil zeker weer een heel album?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:29 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja ej, dacht je dat ik genoeg had aan 1 foto?![]()
Hoezo "te" weinig? Ik drink ook doorgaans bijna niets, maar om dat nou te weinig te noemen.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat gebeurt me tegenwoordig eigenlijk veel te weinig
Misschien helpen een scheiding en een financiele crisis wel. Ga je binnen no-time zuipenquote:Op maandag 2 mei 2005 22:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat gebeurt me tegenwoordig eigenlijk veel te weinig
Heb je die?quote:
Nee, een album versturen via MMS is niet echt efficient. Ik denk dat je Luupje maar heel lief moet aankijken wanneer ze terug is.quote:
Och, ik fladder een beetje hier en daarquote:
wie is die zwaaiende kerel op de achtergrond ?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:16 schreef Alicey het volgende:
Op Mon, 2 May 2005 21:57:03 +0200 (CEST) schreef Lupa_Solitaria:
Vandaag aangekomen in Wroclaw, een op het prachtige historische centrum na enorm ranzige stad. Vandaag lekker geshopt; bling-bling-schoenen en een prachtige leren jas gekocht (zie foto). Groeten aan alle slowchatters van Petra!
[afbeelding]
Of SC is een kloon van Lupa !quote:Op maandag 2 mei 2005 21:47 schreef miss_sly het volgende:
LOLquote:Op maandag 2 mei 2005 22:42 schreef Doffy het volgende:
[..]
Och, ik fladder een beetje hier en daar
serieus, is de titel van album dat ik nogal veel draai laatste tijd
Lupje!
En een bakkie koffie in de Francken kamerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:25 schreef Maethor het volgende:
Goedemorgen!
En wederom een mooie lenteochtend.![]()
Ik loop er nu heen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:26 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En een bakkie koffie in de Francken kamer
Hier weer regen en onweder.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:25 schreef Maethor het volgende:
Goedemorgen!
En wederom een mooie lenteochtend.![]()
Verschil moet er wezen.quote:
One word: Rotterdam!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:01 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad, waarom altijd hier van dat pokkeweer, en niet daar?
Het is gewoon discriminatie van de weermannen en weervrouwen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:18 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aan doen dat jij daar bent gaan wonen?![]()
Hoezo hypocriet? Of bedoel je de crew nu?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:39 schreef livEliveD het volgende:
GoedemorgenIk ga richting werk
Wat is Fok rustig
Wat is Fok saai
Wat is Fok hypocriet
Wat zijn julie
De crew. Users kun je weinig verwijten imho. Meeste crewleden zijn zo simplistisch in mijn ogen en klappen tegen de verkeerde mensen uit de school om maar gemogen te worden. Whehehe sukkelsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:40 schreef Alicey het volgende:
Hoezo hypocriet? Of bedoel je de crew nu?
Crewleden hebben we ook in alle soorten en maten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
De crew. Users kun je weinig verwijten imho. Meeste crewleden zijn zo simplistisch in mijn ogen en klappen tegen de verkeerde mensen uit de school om maar gemogen te worden. Whehehe sukkels
Er zijn ook hele goede crewleden heur
Nou ja, de crew krijgt wel heel erg een stigma door een paar lieden die zich soms wat twijfelachtig gedragen. Het merendeel van de crewleden is best ok, of tenminste wat je van ze zou verwachten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
De crew. Users kun je weinig verwijten imho. Meeste crewleden zijn zo simplistisch in mijn ogen en klappen tegen de verkeerde mensen uit de school om maar gemogen te worden. Whehehe sukkels
Er zijn ook hele goede crewleden heur
In het algemeen denk ik wel. Toch vind ik de Forum Crew vergeleken bij andere onderdelen erg tegenvallen soms..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, de crew krijgt wel heel erg een stigma door een paar lieden die zich soms wat twijfelachtig gedragen. Het merendeel van de crewleden is best ok, of tenminste wat je van ze zou verwachten.
Daar zeg je wel iets wat waar isquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:50 schreef Reya het volgende:
Nou ja, de crew krijgt wel heel erg een stigma door een paar lieden die zich soms wat twijfelachtig gedragen. Het merendeel van de crewleden is best ok, of tenminste wat je van ze zou verwachten.
Mijn ervaring is dat binnen de FP-crew nog wel eens een explosieve sfeer wil hangen en van horen zeggen is de forum-crew ook allesbehalve vredelievend. Binnen de subsites-crews schijnt het echter wel goed te lopenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
In het algemeen denk ik wel. Toch vind ik de Forum Crew vergeleken bij andere onderdelen erg tegenvallen soms..
De Forum-crew is soms gewoon regelrechte oorlog.. Ik heb zelf de andere subsites niet gezien, maar naar horen zeggen lijkt het er daar wel op of het volwassen mensen zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat binnen de FP-crew nog wel eens een explosieve sfeer wil hangen en van horen zeggen is de forum-crew ook allesbehalve vredelievend. Binnen de subsites-crews schijnt het echter wel goed te lopen
Je hengelt naar een compliment?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:42 schreef Alicey het volgende:
Mwoah je hebt ergens wel gelijk livEliveD, maar er zijn ook goede crewleden hoor.
*hengel*quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:51 schreef Alicey het volgende:
LOL Ik hengel er niet naar, maar complimentjes zijn natuurlijk leuk.
Jouw vind ik wel goed ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:42 schreef Alicey het volgende:
Mwoah je hebt ergens wel gelijk livEliveD, maar er zijn ook goede crewleden hoor.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:55 schreef Doffy het volgende:
[..]
*hengel*
Alicey, je bent de beste mod die WFLFok! ooit gehad heeft!![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jouw vind ik wel goed ja.Niemand is perfect nee dat niet
Vaak zijn het ook dezelfden die veel kritiek uiten trouwens.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:57 schreef Haushofer het volgende:
Mja, het is ook maar net hoe goed je tegen kritiek kunt. Ikzelf heb er niet zoveel problemen mee, maar sommigen kunnen nou eenmaal wat explosief reageren als je ze ergens op wijst. En dan kan het wel es botsen.
Jij bent ook een hele goeie mod hoor, Hausquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:57 schreef Haushofer het volgende:
Mja, het is ook maar net hoe goed je tegen kritiek kunt. Ikzelf heb er niet zoveel problemen mee, maar sommigen kunnen nou eenmaal wat explosief reageren als je ze ergens op wijst. En dan kan het wel es botsen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
Jij bent ook een hele goeie mod hoor, Haus![]()
Inderdaad.quote:
Je kunt natuurlijk altijd zelf een topic openen. Sommige topics leveren veel vragen op, en dan ontstaan er vanzelf weer meer topics of komen oude topics weer tot leven.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:13 schreef Maethor het volgende:
[..]
Inderdaad.Na een poosje voornamelijk relitopics waar ik me liever niet in meng. Houden zo!
Dat is waar. Maar op de een of andere manier heb ik nooit zoveel inspiratie om zelf een topic te openen. Maar binnenkort zal ik jullie eens vervelen met het experiment waar ik voor mijn korte stage aan meewerk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk altijd zelf een topic openen. Sommige topics leveren veel vragen op, en dan ontstaan er vanzelf weer meer topics of komen oude topics weer tot leven.
Inspiratie is ook hetgene waar het mij vaak aan ontbreekt bij W-topic. Soms kan het echter aangewakkerd worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:17 schreef Maethor het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar op de een of andere manier heb ik nooit zoveel inspiratie om zelf een topic te openen. Maar binnenkort zal ik jullie eens vervelen met het experiment waar ik voor mijn korte stage aan meewerk.
Ik ben best zacht, klein en handzaam hoor!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:48 schreef miss_sly het volgende:
Ze hebben ook zo'n hoge aaibaarheidsfactor
Gestoord?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:39 schreef Reya het volgende:
De WFL-mods doen het imo best goed. Nooit gedonder oid... Wel prettig gestoord vooral Alicey, maar dat is niet altijd een slechte eigenschap
Nou, hebben jullie je complimentjes ook weer
Ja, die hebben we hier veels te weinigquote:
Dat vond ik dus ook. Misschien een goed idee voor een centraal cross-sub-forum topic.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:19 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, die hebben we hier veels te weinig
steek hier Alicey en Haus een veer in hun reetquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook. Misschien een goed idee voor een centraal cross-sub-forum topic.
Inderdaad, en ego is ook belangrijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:22 schreef Haushofer het volgende:
[..]
steek hier Alicey en Haus een veer in hun reet
Die is wel leuk ej? Goed voor mn ego![]()
Ik was mezelf even aan het verplaatsen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:44 schreef Maethor het volgende:
Voor wie wel eens wil weten wat Maethor momenteel zoal uitvreet: Ca41-detectie.
waar is iedereen gebleven?
Bij mij thuis is het rommelig, maar niet echt gezelligquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:23 schreef Alicey het volgende:
Dat kan, maar het is juist gezellig als het hier rommelig is.
Omdat wij er allemaal niet zijn bij jou thuis natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:35 schreef Doffy het volgende:
[..]
Bij mij thuis is het rommelig, maar niet echt gezelligHoe kan dat dan?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:37 schreef Alicey het volgende:
Omdat wij er allemaal niet zijn bij jou thuis natuurlijk!
Elk voordeel heeft zijn nadeel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:40 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja maar... dan wordt het weer ongezellig als jullie weggaan
Je denkt ook niet slim na. Als je een beetje handig bent nodig je iedereen uit, en laat je de rotzooi opruimen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:40 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja maar... dan wordt het weer ongezellig als jullie weggaan
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:41 schreef Alicey het volgende:
Je denkt ook niet slim na. Als je een beetje handig bent nodig je iedereen uit, en laat je de rotzooi opruimen.
Maarja, da's heel Amsterdam.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:42 schreef Bensel het volgende:
mja.. we weteen in elk geval al dat het een zootje is
Was 't zo'n gezellig weekend?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:42 schreef Alicey het volgende:
Ik geloof dat ik morgen me maar anders moet gaan kleden.
Kreeg zojuist de vraag of ik in verwachting was.
En?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:42 schreef Alicey het volgende:
Ik geloof dat ik morgen me maar anders moet gaan kleden.
Kreeg zojuist de vraag of ik in verwachting was.
Het zou een nog groter wonder zijn dan het wonder wat zo'n 2000 jaar geleden gebeurd zou moeten zijn. Ik kan mezelf namelijk ook niet herinneren het bed gedeeld te hebben met iemand, bovendien is er een technisch probleempje.quote:
Je zei net zelf dat je het niet gezellig vindt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:46 schreef Doffy het volgende:
[..]
Daarom is het hier ook gezelliger dan in Rotterdam!
Dat eerste hoeft niet direct een zwangerschap uit te sluitenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zou een nog groter wonder zijn dan het wonder wat zo'n 2000 jaar geleden gebeurd zou moeten zijn. Ik kan mezelf namelijk ook niet herinneren het bed gedeeld te hebben met iemand, bovendien is er een technisch probleempje.
Als het inderdaad een niet herinneren is in combinatie met een algemeen gat in het geheugen dan kan dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat eerste hoeft niet direct een zwangerschap uit te sluiten
Ze mogen het denken hoor. Is het in ieder geval een legitiem excuus voor het figuur dat ik kennelijk heb.quote:Het tweede wel, dus ik zou je kleding inderdaad maar aanpassen...tenzij je het leuk vindt dat mensen zo over je denken
Ketter!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:52 schreef Alicey het volgende:
Het zou een nog groter wonder zijn dan het wonder wat zo'n 2000 jaar geleden gebeurd zou moeten zijn. Ik kan mezelf namelijk ook niet herinneren het bed gedeeld te hebben met iemand, bovendien is er een technisch probleempje.
LOL De heilige maagd Alicey!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:04 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ketter!![]()
Je bent gewoon onbevlekt ontvangen. Open eens een topic over hoe seks met de Heilige Geest nu werkelijk is!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:20 schreef Doffy het volgende:![]()
Wees gegroet Alicey,
vol van genade,
de Heer is met u,
gij zijt de gezegende onder de vrouwen,
etc.
Dat hangt ervan af hoe bloederig de bevalling wordtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:22 schreef Alicey het volgende:
Zou dit feit overigens een kerkscheuring opleveren?
Een eigen kerk oprichten is natuurlijk wel vet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:24 schreef Maethor het volgende:
Of de stichting van de Grote of St. Alicey Kerk in Rotterdam?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:26 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af hoe bloederig de bevalling wordt
Dat laatste is een idee van Doffy. De sadist!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:05 schreef Bensel het volgende:
[rembo modus] sjonge jonge jonge jonge jonge jonge...... jonge jonge jonge[/rembo modus]
Moet dat nou weer?
onbevlekte ontvangenis okee, maar uitgescheurde vaginas gaan me toch wat te ver..
Daarvan ben ik nu ook overtuigd.quote:
Dat weet ik nog niet..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:46 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Daarvan ben ik nu ook overtuigd.
Alleen blijft de vraag: op welk forum?
Of weet jij iets dat wij niet weten?![]()
Ja, Alicey stijgt weer lichtjaren in mijn achting.quote:
Nou, niet naar huisquote:
Nee, enigszins geïrriteerd.quote:
Misschien is dat wel een goed teken. Ik kan mijn kind natuurlijk altijd zo manipuleren dat hij iedereen gaat wijsmaken dat je slechts in de hemel kunt komen door in WFL te posten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:52 schreef Yosomite het volgende:
Alicey
Heilige Maagd
Geen sultana meer voor Alicey!
Konijn af.
Een metamorfose voltrekt zich hier.
Waar gaat deze wereld naar toe, als zelfs de rots in de branding, onze steun en toeverlaat
èn heilig blijkt te zijn èn maagd is geworden èn geen sultana meer hoeft.
Jahoor, van mij wel. Ik ben een hele moderne Heilige Maagd.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:32 schreef miss_sly het volgende:
OK, komtie:
Haushofer (uiteraard!)
Doffy
Lupa
Yosomite
SC
RC
qu63
Geartsjuh
Bensel
schaapje
Maethor
miss_sly
Mooie collectie toch? Van de Heilige Maagd Alicey mogen vrouwen toch ook apostel zijn, neem ik aan?
Oh, maar dat was natuurlijk wel een vergissing.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:50 schreef miss_sly het volgende:
Heel modern, want je gebruikt niet eens hoofdletters om je heiligheid te benadrukken
Klopt, maar via de omweg van Heilige Maagd is het toch makkelijker.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:57 schreef miss_sly het volgende:
Gelukkig!
Er zijn wel dingen die bij je status horen, en zonder hoofdletters kwam het op mij een beetje 'net-niet' over hoor.
Ach, de transformatie van 'mod' naar 'god' is maar 1 letter
Heilige Maagd ben je gewoon opeens.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:03 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij is Heilige Maagd worden ook vrij lastig
Niet voor uitverkorenen natuurlijk![]()
En hoe voelt dat nou?quote:
Volgens mij voel je je, paradoxaal genoeg, genaaidquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:08 schreef miss_sly het volgende:
En hoe voelt dat nou?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:10 schreef Doffy het volgende:
[..]
Volgens mij voel je je, paradoxaal genoeg, genaaid
Ow, je hebt het ook al aan de grote klok gehangen? Je gaat meteen voor een enorme menigte aanhangers, en begint niet rustig aan met een paar echte gelovigen?quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:10 schreef Doffy het volgende:
[..]
Volgens mij voel je je, paradoxaal genoeg, genaaid
Uiteraard pak ik het meteen groot aan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, je hebt het ook al aan de grote klok gehangen? Je gaat meteen voor een enorme menigte aanhangers, en begint niet rustig aan met een paar echte gelovigen?
En wat wordt de volgende stap?quote:
Als ik hier en daar een paragraafje in de evolutie-FAQ moet wijzigen omquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:33 schreef Alicey het volgende:
Even in de heilige schriften zoeken waar ik wordt aangekondigd.
Ik laat je wel weten wat er veranderd moet worden om het kloppend te maken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als ik hier en daar een paragraafje in de evolutie-FAQ moet wijzigen omJouw Verheven Komst
erin aan te kondigen, dan hoor ik 't graag hoor
![]()
Q: Heeft evolutie een doel?quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:10 schreef Alicey het volgende:
Ik laat je wel weten wat er veranderd moet worden om het kloppend te maken.
Ja, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Q: Heeft evolutie een doel?
A: Ja. Zij heeft er altijd doe gediend om de Schepping van de Heilige Alicey mogelijk maken. Dat is vooral op te maken uit de grenzeloze perfectie die Alicey is.
Als je naar de meet komt, neem dan een zakdoek mee. Misschien komt die van pas en wordt je vanzelf Miss Magdalenaquote:
Dat is een goede.. Wat trekt een Heilige eigenlijk aan voor een meet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:21 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als je naar de meet komt, neem dan een zakdoek mee. Misschien komt die van pas en wordt je vanzelf Miss Magdalena![]()
* Doffy ziet Life of Brian-achtige toestanden voor zich
Niets.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:22 schreef Alicey het volgende:
Dat is een goede.. Wat trekt een Heilige eigenlijk aan voor een meet?
Zie je! Het is een mirakel! De Heilige Alicey zorgt ervoor dat jij zonder computer kunt fokken!quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:45 schreef Reya het volgende:
Er kwam vanochtend opeens een salmiakgeur uit mijn computer zetten. Tevens een enorm gezoem en de continu neiging tot niet functioneren. Dus heden ben ik semi-computer-loos
Dus op de spaarzame momenten na dat ik achter deze bak uit '98 kruip om ergerlijk langzaam te internetten hoeft er niet veel van mij verwacht te worden de komende tijd
Dat is natuurlijk ook weer zo.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
Niets.
Immers, de Heilige Geest zal je schaamte wel bedekken.
Zo worden het nog echt interessante meets.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:37 schreef miss_sly het volgende:
De kans dat ik naar de meet kom wordt ras groter
Zo zie je maar weer!quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:49 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zie je! Het is een mirakel! De Heilige Alicey zorgt ervoor dat jij zonder computer kunt fokken!![]()
![]()
Je kunt je ook afvragen hoe effectief de bedekking van de heilige geest zal zijn, want voor zover mij bekend zijn geesten doorgaans toch tamelijk doorzichtig van aardquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:51 schreef Alicey het volgende:
Hoewel ik me afvraag of je niet flink de aandacht trekt als je bloot loopt met een heilige geest naast je die je schaamte bedekt.
Ik ben nog denkendequote:Op woensdag 4 mei 2005 10:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo worden het nog echt interessante meets.
Maar jij komt toch hoe dan ook wel?![]()
Eigenlijk een wassen neus dus.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je kunt je ook afvragen hoe effectief de bedekking van de heilige geest zal zijn, want voor zover mij bekend zijn geesten doorgaans toch tamelijk doorzichtig van aard
11 juni.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben nog denkende
Wat was ook alweer de datum?
Nouja, ik weet niet of ik de enige ben.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:57 schreef Yosomite het volgende:
Toen Jezus dood ging gaf hij De Geest en Die is nu Jouw Metgezel?
Nog geen nieuwe update van Lupa. Het zou best kunnen dat ze bezig is met paarden maar dat niet naar mij durft te sturen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:27 schreef Yosomite het volgende:
Iemand nog iets van Lupa gehoord?
Of stormt ze met haar paarden over de Poolse toendra's?
Ik heb in ieder geval voor een andere meet deze datum al als bezet doorgegeven. Waarmee ik nog steeds niet garandeer dat ik meegaquote:
We vinden het iig leuk als je komt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval voor een andere meet deze datum al als bezet doorgegeven. Waarmee ik nog steeds niet garandeer dat ik meega
Ook weer zo.. Je kunt nog wel slapen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik wist wel dattie echt was, maar ik kon het maar niet geloven. En dat ik er alsmaar niets over hoorde, maakte dat niet beter
Ik ben reuzenieuwsgierig! We hebben al van alles bedacht, maar het denkt iets gemakkelijker als je ook weet waar je over denkt
Dat zou helemaal ideaal zijn inderdaad! Ik zou er alleen niet teveel op rekenen, dan valt het iig niet tegen als het niet zo is.quote:Ik wil vooral weten wat voor ticket het is dat we hebben gewonnen. Als dat nu een ticket met zelf in te vullen begin- en einddatum is, kan het best wel eens zijn dat onze grote vakantie van dit jaar niet China wordt, maar de oostkust van de VS!Als je de tickets al gratis hebt, scheelt dat al behoorlijk op de reiskosten. En als je toch al een paar dagen in de VS bent, kun je er net zo goed een paar weken aanplakken en nog wat andere dingen bekijke!
Ik? Slapen? Als ik moe genoeg ben, slaap ik vanzelf wel weerquote:
Ow, ik droom gewoon even verder, hebben we de voorpret alvast gehadquote:Dat zou helemaal ideaal zijn inderdaad! Ik zou er alleen niet teveel op rekenen, dan valt het iig niet tegen als het niet zo is.
Haha en je kan straks ook nog eens je koffer inpakken. Voorpret genoeg dus.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik? Slapen? Als ik moe genoeg ben, slaap ik vanzelf wel weer
[..]
Ow, ik droom gewoon even verder, hebben we de voorpret alvast gehad
dat is net zoiets als je koffer al vroeg beginnen in te pakken
Echt zo'n waargebeurd RTL 4 verhaal. Er lopen van die monsters op de aarde rond. Sommige zijn goed en sommige slecht. Beetje net als X-Men zeg maar. Dan gaan ze vechten met elkaarquote:
Tijd- en/of geldgebrek? Dat was het bij mij de hele tijd. En de enkele keer dat ik dan wel voldoende tijd en/of geld had, had ik niemand om mee weg te gaan, en toen ging ik nog niet alleen. Ik zou daar nu niet lang over na hoeven denken!quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:46 schreef Alicey het volgende:
De smaak is bij mij ook het probleem niet, ik houd wat dat betreft ook wel van anders.
Vooral dat laatste.quote:
Alleen weg lijkt mij geen probleem, loopt er ook niemand in de weg. Aan de andere kant weet ik niet of ik in mijn uppie buiten Europa zou gaan.. Op een of andere manier ben je volgens mij toch best kwetsbaar in je eentje in het buitenland..quote:Dat was het bij mij de hele tijd. En de enkele keer dat ik dan wel voldoende tijd en/of geld had, had ik niemand om mee weg te gaan, en toen ging ik nog niet alleen. Ik zou daar nu niet lang over na hoeven denken!
Vriendje vindt het niet leuk?quote:Ach, vriendje moet er maar snel aan wennen. Hij weet wat de consequentie is van geen kinderen: vaak, lang en ver weg op vakantie
Niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:51 schreef miss_sly het volgende:
Euhm, liv, een film over monsters is toch doorgaans geen waargebeurd RTL4 verhaal?
Jupquote:De beschrijving van die tweede film klinkt wel cool. Kun je zoiets in de videotheek huren?
Mja, wellicht wel iets. Toch zijn er tegenwoordig heel veel plaatsen waar je alleen heen kunt. Ik zou dat nu ook zeker doen, hoor! Toen durfde ik dat nog niet zo goed, maar ik ben niet meer zo bangig, gelukkigquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vooral dat laatste.
Alleen weg lijkt mij geen probleem, loopt er ook niemand in de weg. Aan de andere kant weet ik niet of ik in mijn uppie buiten Europa zou gaan.. Op een of andere manier ben je volgens mij toch best kwetsbaar in je eentje in het buitenland..
Jawel, maar niet te vaak en niet te lang en niet overal heen.quote:Vriendje vindt het niet leuk?
Is bij mij misschien ook het onbekende. Ik ben niet bang voor het onbekende, maar wel een beetje voorzichtig.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, wellicht wel iets. Toch zijn er tegenwoordig heel veel plaatsen waar je alleen heen kunt. Ik zou dat nu ook zeker doen, hoor! Toen durfde ik dat nog niet zo goed, maar ik ben niet meer zo bangig, gelukkig
Dat is al beter te doen dan heel Mars willen zien.quote:Jawel, maar niet te vaak en niet te lang en niet overal heen.
Ik heb vrij weinig eisen, ik wil gewoon nog de hele wereld zien, op welke manier dan ook
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:27 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb vrij weinig eisen, ik wil gewoon nog de hele wereld zien, op welke manier dan ook
En nog een keer: Ik vind hem prachtig miss_slyquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:27 schreef miss_sly het volgende:
Voorzichtig zijn is niets mis mee! Zeker niet als je alleen naar het buitenland gaatquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is bij mij misschien ook het onbekende. Ik ben niet bang voor het onbekende, maar wel een beetje voorzichtig.
Dat doe ik als ik klaar ben met de wereldquote:Dat is al beter te doen dan heel Mars willen zien.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:38 schreef Yosomite het volgende:
[..]
En nog een keer: Ik vind hem prachtig miss_sly![]()
Daarom, in Nederland moet je soms al voorzichtig zijn, maar daar weet ik nog een beetje mijn weg te vinden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voorzichtig zijn is niets mis mee! Zeker niet als je alleen naar het buitenland gaat
Je meent het echt he?quote:Dat doe ik als ik klaar ben met de wereld
14^17 vierkante kilometerquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:44 schreef Alicey het volgende:
Echt WFL'erig zou nu zijn om de totale oppervlakte van de aarde te berekenen.
Nee, nee, zeker niet veeleisend.quote:
Mjaquote:
Hier ben ik het op zich mee eens. Als ik de mogelijkheden had zou ik het denk ik ook doen, en wie weet als die mogelijkheden niet komen schep ik die zelf nog eens.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:45 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Nee, nee, zeker niet veeleisend.
Stilstaan is gebrek aan ambitie.
Als het je lukt heb je de lat niet hoog genoeg gelegd.
Dat wordt een lange avond foto-albums kijken na jouw terugkeer van de hele wereld.
Hij is ergens verdomd goed.quote:
Ja, ik meen hetquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daarom, in Nederland moet je soms al voorzichtig zijn, maar daar weet ik nog een beetje mijn weg te vinden.
[..]
Je meent het echt he?
Ik weet niet of het me lukt, maar als ik nooit een kind zal hebben dat me thuis houdt en veel geld kost, is er toch een gigantische lijst die ik in de loop van mijn leven wens af te werkenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:45 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Nee, nee, zeker niet veeleisend.
Stilstaan is gebrek aan ambitie.
Als het je lukt heb je de lat niet hoog genoeg gelegd.
Dat wordt een lange avond foto-albums kijken na jouw terugkeer van de hele wereld.
Welnee, natuurlijk niet!quote:
Ik krijg wel eens het idee dat ik de enige ben, maar gelukkig is dat niet zoquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja![]()
Toch deel ik die wens ergens wel heur
Ik sluit niet uit dat ik nog eens ooit alles zomaar achterlaat en de hort op ga, de wijde wereld inquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Welnee, natuurlijk niet!Je moet gewoon leven en als het mogelijk is doen waar je geluk in vindt (En soms kan het ook geen kwaad om dat te doen wanneer het niet mogelijk is).
Poltergeist, zo heette die film toch? Met die TV en dat blonde meisje enzo?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:44 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi, ik heb hier wat poltergeist filmpjes die ik graag in de groep wil gooien om te kijken wat de rest ervan vind. Ik weet echter geen pakkende topic titel. Iemand een idee?
Absoluut. Die vind dit soort dingen ook wel tof. Nu heb ik (nog) niet al teveel geld om echt de wereld rond te kunnen reizen maar dromen op dit moment is ok. Wat dachten jullie van de volgende titel?quote:
Ja klopt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:00 schreef miss_sly het volgende:
Poltergeist, zo heette die film toch? Met die TV en dat blonde meisje enzo?
Mijn eerste echte griezelfilm en ik vond hem erg tof
"The real poltergeist?"quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Absoluut. Die vind dit soort dingen ook wel tof. Nu heb ik (nog) niet al teveel geld om echt de wereld rond te kunnen reizen maar dromen op dit moment is ok. Wat dachten jullie van de volgende titel?
"Wat vinden jullie van het volgende beeldmateriaal?" (Het staat in truth dus dat zou duidelijk moeten wezen). Hij is wel wat lang. Nu is niet al het beeldmateriaal poltergeist.
Zoiets heb ik ook.. Maar eerst wat orde..quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ik nog eens ooit alles zomaar achterlaat en de hort op ga, de wijde wereld in
"Mysterieus beeldmateriaal"quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:16 schreef livEliveD het volgende:
Mja mannen en geld is een belangrijke combo
Ik heb een titel : "Onverklaarbaar beeldmateriaal?"
"In het donkerste deel van ons leven zullen we beseffen dat de chaos de orde was en de orde bestaat uit chaos" - Lao Sun Triga Vierde O-shira tempelboekquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:18 schreef Alicey het volgende:
Zoiets heb ik ook.. Maar eerst wat orde..
Mja nog beterquote:
LOL Het zal vast wel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
"In het donkerste deel van ons leven zullen we beseffen dat de chaos de orde was en de orde bestaat uit chaos" - Lao Sun Triga Vierde O-shira tempelboek
Geen idee. Ik heb het net verzonnenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:39 schreef Alicey het volgende:
LOL Het zal vast wel.Stabiliteit is misschien een betere term.
Misschien komen we elkaar dan nog wel tegen...ergens...op de wereldquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook.. Maar eerst wat orde..
Ergens is die redenatie niet logisch, aan de andere kant weer wel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien komen we elkaar dan nog wel tegen...ergens...op de wereld
Ach, de logica van vrouwen he?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ergens is die redenatie niet logisch, aan de andere kant weer wel.
Zonder te willen stoken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
"The real poltergeist?"
Ik zou vreselijk graag met mijn vriend een maand of 3 naar Australie/NZ gaan, maar hij denkt dus dat dat voor zijn carrieremogelijkheden niet goed is
Nou, dan maakt ie toch een paar jaar later carriere?
Succes / Have Fun! (Wat van toepassing is)quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach, de logica van vrouwen he?
Vandaar dat jij hem toch nog ergens wel logisch vindt
Maar toch...je weet het niet he!
Mensen, fijne avond!
Ik ga eten met mijn beste vriendinnetje, die even een goede vriendin kan gebruiken!
Tot later!
Beiden, denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Succes / Have Fun! (Wat van toepassing is)
Dat heb ik hem ookal verteld, maar hij twijfelt daar aan...en wie ben ik dat ik hem kan overtuigenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:35 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Zonder te willen stoken.
Lange reizen getuigen van avondtuurlijk gedrag, flexibile opstelling / instelling, adaptievermogen.
Je leert over culturele en langsgrenzen heen te kijken.
Bedrijven die internationaal gericht zijn willen heel graag mensen hebben, die ook bereid zijn om een tijd in een ander land te wonen. Het kan dus zelfs een goede stap zijn voor de CV.
Ik vind carriere maken eigenlijk sowieso een vreemde ambitie.. Alsof je leeft om te werken zeg maar.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ookal verteld, maar hij twijfelt daar aan...en wie ben ik dat ik hem kan overtuigen
Tsja, als het je keuze is...quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind carriere maken eigenlijk sowieso een vreemde ambitie.. Alsof je leeft om te werken zeg maar.
Maar als je er leuke dingen voor wilt laten schieten zet ik er toch vraagtekens bij...quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Tsja, als het je keuze is...
De één wil graag zijm/haar levensweg bewandelen dmv carriere maken, de andere zoekt structuur in weer andere gebieden. Cariere maken is voor mij sowieso een term die nog ver weg ligt, maar voorlopig zoek ik liever heil in non-materiele zaken dan in materiele zaken. Dat betekent echter nog niet dat het dan totaal vreemd is dat je leeft voor je cariere - zoiets is simpelweg een manier om je leven in te vullen.
Ik ben benieuwd of het nog iets wordt..quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:30 schreef livEliveD het volgende:
Mysterieus beeldmateriaal. Wat is uw mening? 14.gif
Tuuwkquote:
Nog niet, een goede videokaart heb ik nog steeds niet binnen - Dus ik mod nu nog op 800x600.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:50 schreef Yosomite het volgende:
Geweldig!
Dus nu kun je weer op volle kracht modderen.
(Een moderator modereert, een mod moddert.?)
.
Dat schiet dan ook niet op.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:05 schreef Bensel het volgende:
Ik zou je wel willen helpen, maar heb geen modrechten..
Sorry livE, maar ik ga die filmpjes niet bekijken. Vind ik altijd veel te eng. Klinkt heel suf misschien maar ik kan er dan gewoon echt niet van slapenquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:30 schreef livEliveD het volgende:
Mysterieus beeldmateriaal. Wat is uw mening? 14.gif
Nee, dat is niet he idee. Maar hij heeft natuurlijk wel een universitaire studie gedaan en wil daar ook iets mee doen. Hij heeft niet alleen maar gestudeerd omdat dat zo leuk was en het bier zo lekkerquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind carriere maken eigenlijk sowieso een vreemde ambitie.. Alsof je leeft om te werken zeg maar.
Dat is wel waar denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:59 schreef Alicey het volgende:
Valt wel mee hoor Geartsjuh. Als je veel bezig bent met het spirituele staat het denk ik ook een stuk dichterbij..
Dat laatste zou ook kunnen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat is niet he idee. Maar hij heeft natuurlijk wel een universitaire studie gedaan en wil daar ook iets mee doen. Hij heeft niet alleen maar gestudeerd omdat dat zo leuk was en het bier zo lekker
Ik snap best dat hij carriere wil maken, heb ik ook liever dan een vriend zonder enige ambities op dat gebied, maar een pauze van 3 maanden lijkt me helemaal niet erg. Anyway, hij werkt pas 2 jaar, dus wellicht komt het nog dat hij die pauze ook wel ziet zitten
Ik heb er nooit echt last van, maar ik heb ook eigenlijk nooit zelf gekke dingen gezien, dus daar hoef ik niet bang voor te zijn.. Veel enge films vind ik slaapverwekkend omdat vaak het verhaal ontbreekt.. Zoveel enge films kijk ik dus niet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:16 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat is wel waar denk ik. Je weet van jezelf dat je dat soort dingen ook eventueel kan waarnemen of meemaken en dat idee vind ik helemaal niet fijn.
Maar ik heb het ook met enge films enzo hoor.
Ik werk al 18 jaar, dus ik zie die pauze wel nu al zittenquote:
Ik nu een jaartje of 6/7. Een pauze hoeft niet, maar afwisseling wel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik werk al 18 jaar, dus ik zie die pauze wel nu al zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |