Is bij mij misschien ook het onbekende. Ik ben niet bang voor het onbekende, maar wel een beetje voorzichtig.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, wellicht wel iets. Toch zijn er tegenwoordig heel veel plaatsen waar je alleen heen kunt. Ik zou dat nu ook zeker doen, hoor! Toen durfde ik dat nog niet zo goed, maar ik ben niet meer zo bangig, gelukkig
Dat is al beter te doen dan heel Mars willen zien.quote:Jawel, maar niet te vaak en niet te lang en niet overal heen.
Ik heb vrij weinig eisen, ik wil gewoon nog de hele wereld zien, op welke manier dan ook
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:27 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb vrij weinig eisen, ik wil gewoon nog de hele wereld zien, op welke manier dan ook
En nog een keer: Ik vind hem prachtig miss_slyquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:27 schreef miss_sly het volgende:
Voorzichtig zijn is niets mis mee! Zeker niet als je alleen naar het buitenland gaatquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is bij mij misschien ook het onbekende. Ik ben niet bang voor het onbekende, maar wel een beetje voorzichtig.
Dat doe ik als ik klaar ben met de wereldquote:Dat is al beter te doen dan heel Mars willen zien.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:38 schreef Yosomite het volgende:
[..]
En nog een keer: Ik vind hem prachtig miss_sly![]()
Daarom, in Nederland moet je soms al voorzichtig zijn, maar daar weet ik nog een beetje mijn weg te vinden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voorzichtig zijn is niets mis mee! Zeker niet als je alleen naar het buitenland gaat
Je meent het echt he?quote:Dat doe ik als ik klaar ben met de wereld
14^17 vierkante kilometerquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:44 schreef Alicey het volgende:
Echt WFL'erig zou nu zijn om de totale oppervlakte van de aarde te berekenen.
Nee, nee, zeker niet veeleisend.quote:
Mjaquote:
Hier ben ik het op zich mee eens. Als ik de mogelijkheden had zou ik het denk ik ook doen, en wie weet als die mogelijkheden niet komen schep ik die zelf nog eens.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:45 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Nee, nee, zeker niet veeleisend.
Stilstaan is gebrek aan ambitie.
Als het je lukt heb je de lat niet hoog genoeg gelegd.
Dat wordt een lange avond foto-albums kijken na jouw terugkeer van de hele wereld.
Hij is ergens verdomd goed.quote:
Ja, ik meen hetquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daarom, in Nederland moet je soms al voorzichtig zijn, maar daar weet ik nog een beetje mijn weg te vinden.
[..]
Je meent het echt he?
Ik weet niet of het me lukt, maar als ik nooit een kind zal hebben dat me thuis houdt en veel geld kost, is er toch een gigantische lijst die ik in de loop van mijn leven wens af te werkenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:45 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Nee, nee, zeker niet veeleisend.
Stilstaan is gebrek aan ambitie.
Als het je lukt heb je de lat niet hoog genoeg gelegd.
Dat wordt een lange avond foto-albums kijken na jouw terugkeer van de hele wereld.
Welnee, natuurlijk niet!quote:
Ik krijg wel eens het idee dat ik de enige ben, maar gelukkig is dat niet zoquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja![]()
Toch deel ik die wens ergens wel heur
Ik sluit niet uit dat ik nog eens ooit alles zomaar achterlaat en de hort op ga, de wijde wereld inquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Welnee, natuurlijk niet!Je moet gewoon leven en als het mogelijk is doen waar je geluk in vindt (En soms kan het ook geen kwaad om dat te doen wanneer het niet mogelijk is).
Poltergeist, zo heette die film toch? Met die TV en dat blonde meisje enzo?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:44 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi, ik heb hier wat poltergeist filmpjes die ik graag in de groep wil gooien om te kijken wat de rest ervan vind. Ik weet echter geen pakkende topic titel. Iemand een idee?
Absoluut. Die vind dit soort dingen ook wel tof. Nu heb ik (nog) niet al teveel geld om echt de wereld rond te kunnen reizen maar dromen op dit moment is ok. Wat dachten jullie van de volgende titel?quote:
Ja klopt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:00 schreef miss_sly het volgende:
Poltergeist, zo heette die film toch? Met die TV en dat blonde meisje enzo?
Mijn eerste echte griezelfilm en ik vond hem erg tof
"The real poltergeist?"quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Absoluut. Die vind dit soort dingen ook wel tof. Nu heb ik (nog) niet al teveel geld om echt de wereld rond te kunnen reizen maar dromen op dit moment is ok. Wat dachten jullie van de volgende titel?
"Wat vinden jullie van het volgende beeldmateriaal?" (Het staat in truth dus dat zou duidelijk moeten wezen). Hij is wel wat lang. Nu is niet al het beeldmateriaal poltergeist.
Zoiets heb ik ook.. Maar eerst wat orde..quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ik nog eens ooit alles zomaar achterlaat en de hort op ga, de wijde wereld in
"Mysterieus beeldmateriaal"quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:16 schreef livEliveD het volgende:
Mja mannen en geld is een belangrijke combo
Ik heb een titel : "Onverklaarbaar beeldmateriaal?"
"In het donkerste deel van ons leven zullen we beseffen dat de chaos de orde was en de orde bestaat uit chaos" - Lao Sun Triga Vierde O-shira tempelboekquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:18 schreef Alicey het volgende:
Zoiets heb ik ook.. Maar eerst wat orde..
Mja nog beterquote:
LOL Het zal vast wel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
"In het donkerste deel van ons leven zullen we beseffen dat de chaos de orde was en de orde bestaat uit chaos" - Lao Sun Triga Vierde O-shira tempelboek
Geen idee. Ik heb het net verzonnenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:39 schreef Alicey het volgende:
LOL Het zal vast wel.Stabiliteit is misschien een betere term.
Misschien komen we elkaar dan nog wel tegen...ergens...op de wereldquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook.. Maar eerst wat orde..
Ergens is die redenatie niet logisch, aan de andere kant weer wel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien komen we elkaar dan nog wel tegen...ergens...op de wereld
Ach, de logica van vrouwen he?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ergens is die redenatie niet logisch, aan de andere kant weer wel.
Zonder te willen stoken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
"The real poltergeist?"
Ik zou vreselijk graag met mijn vriend een maand of 3 naar Australie/NZ gaan, maar hij denkt dus dat dat voor zijn carrieremogelijkheden niet goed is
Nou, dan maakt ie toch een paar jaar later carriere?
Succes / Have Fun! (Wat van toepassing is)quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach, de logica van vrouwen he?
Vandaar dat jij hem toch nog ergens wel logisch vindt
Maar toch...je weet het niet he!
Mensen, fijne avond!
Ik ga eten met mijn beste vriendinnetje, die even een goede vriendin kan gebruiken!
Tot later!
Beiden, denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Succes / Have Fun! (Wat van toepassing is)
Dat heb ik hem ookal verteld, maar hij twijfelt daar aan...en wie ben ik dat ik hem kan overtuigenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:35 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Zonder te willen stoken.
Lange reizen getuigen van avondtuurlijk gedrag, flexibile opstelling / instelling, adaptievermogen.
Je leert over culturele en langsgrenzen heen te kijken.
Bedrijven die internationaal gericht zijn willen heel graag mensen hebben, die ook bereid zijn om een tijd in een ander land te wonen. Het kan dus zelfs een goede stap zijn voor de CV.
Ik vind carriere maken eigenlijk sowieso een vreemde ambitie.. Alsof je leeft om te werken zeg maar.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ookal verteld, maar hij twijfelt daar aan...en wie ben ik dat ik hem kan overtuigen
Tsja, als het je keuze is...quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind carriere maken eigenlijk sowieso een vreemde ambitie.. Alsof je leeft om te werken zeg maar.
Maar als je er leuke dingen voor wilt laten schieten zet ik er toch vraagtekens bij...quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Tsja, als het je keuze is...
De één wil graag zijm/haar levensweg bewandelen dmv carriere maken, de andere zoekt structuur in weer andere gebieden. Cariere maken is voor mij sowieso een term die nog ver weg ligt, maar voorlopig zoek ik liever heil in non-materiele zaken dan in materiele zaken. Dat betekent echter nog niet dat het dan totaal vreemd is dat je leeft voor je cariere - zoiets is simpelweg een manier om je leven in te vullen.
Ik ben benieuwd of het nog iets wordt..quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:30 schreef livEliveD het volgende:
Mysterieus beeldmateriaal. Wat is uw mening? 14.gif
Tuuwkquote:
Nog niet, een goede videokaart heb ik nog steeds niet binnen - Dus ik mod nu nog op 800x600.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:50 schreef Yosomite het volgende:
Geweldig!
Dus nu kun je weer op volle kracht modderen.
(Een moderator modereert, een mod moddert.?)
.
Dat schiet dan ook niet op.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:05 schreef Bensel het volgende:
Ik zou je wel willen helpen, maar heb geen modrechten..
Sorry livE, maar ik ga die filmpjes niet bekijken. Vind ik altijd veel te eng. Klinkt heel suf misschien maar ik kan er dan gewoon echt niet van slapenquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:30 schreef livEliveD het volgende:
Mysterieus beeldmateriaal. Wat is uw mening? 14.gif
Nee, dat is niet he idee. Maar hij heeft natuurlijk wel een universitaire studie gedaan en wil daar ook iets mee doen. Hij heeft niet alleen maar gestudeerd omdat dat zo leuk was en het bier zo lekkerquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind carriere maken eigenlijk sowieso een vreemde ambitie.. Alsof je leeft om te werken zeg maar.
Dat is wel waar denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:59 schreef Alicey het volgende:
Valt wel mee hoor Geartsjuh. Als je veel bezig bent met het spirituele staat het denk ik ook een stuk dichterbij..
Dat laatste zou ook kunnen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat is niet he idee. Maar hij heeft natuurlijk wel een universitaire studie gedaan en wil daar ook iets mee doen. Hij heeft niet alleen maar gestudeerd omdat dat zo leuk was en het bier zo lekker
Ik snap best dat hij carriere wil maken, heb ik ook liever dan een vriend zonder enige ambities op dat gebied, maar een pauze van 3 maanden lijkt me helemaal niet erg. Anyway, hij werkt pas 2 jaar, dus wellicht komt het nog dat hij die pauze ook wel ziet zitten
Ik heb er nooit echt last van, maar ik heb ook eigenlijk nooit zelf gekke dingen gezien, dus daar hoef ik niet bang voor te zijn.. Veel enge films vind ik slaapverwekkend omdat vaak het verhaal ontbreekt.. Zoveel enge films kijk ik dus niet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:16 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat is wel waar denk ik. Je weet van jezelf dat je dat soort dingen ook eventueel kan waarnemen of meemaken en dat idee vind ik helemaal niet fijn.
Maar ik heb het ook met enge films enzo hoor.
Ik werk al 18 jaar, dus ik zie die pauze wel nu al zittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |