Hoezo hypocriet? Of bedoel je de crew nu?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:39 schreef livEliveD het volgende:
GoedemorgenIk ga richting werk
Wat is Fok rustig
Wat is Fok saai
Wat is Fok hypocriet
Wat zijn julie
De crew. Users kun je weinig verwijten imho. Meeste crewleden zijn zo simplistisch in mijn ogen en klappen tegen de verkeerde mensen uit de school om maar gemogen te worden. Whehehe sukkelsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:40 schreef Alicey het volgende:
Hoezo hypocriet? Of bedoel je de crew nu?
Crewleden hebben we ook in alle soorten en maten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
De crew. Users kun je weinig verwijten imho. Meeste crewleden zijn zo simplistisch in mijn ogen en klappen tegen de verkeerde mensen uit de school om maar gemogen te worden. Whehehe sukkels
Er zijn ook hele goede crewleden heur
Nou ja, de crew krijgt wel heel erg een stigma door een paar lieden die zich soms wat twijfelachtig gedragen. Het merendeel van de crewleden is best ok, of tenminste wat je van ze zou verwachten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
De crew. Users kun je weinig verwijten imho. Meeste crewleden zijn zo simplistisch in mijn ogen en klappen tegen de verkeerde mensen uit de school om maar gemogen te worden. Whehehe sukkels
Er zijn ook hele goede crewleden heur
In het algemeen denk ik wel. Toch vind ik de Forum Crew vergeleken bij andere onderdelen erg tegenvallen soms..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, de crew krijgt wel heel erg een stigma door een paar lieden die zich soms wat twijfelachtig gedragen. Het merendeel van de crewleden is best ok, of tenminste wat je van ze zou verwachten.
Daar zeg je wel iets wat waar isquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:50 schreef Reya het volgende:
Nou ja, de crew krijgt wel heel erg een stigma door een paar lieden die zich soms wat twijfelachtig gedragen. Het merendeel van de crewleden is best ok, of tenminste wat je van ze zou verwachten.
Mijn ervaring is dat binnen de FP-crew nog wel eens een explosieve sfeer wil hangen en van horen zeggen is de forum-crew ook allesbehalve vredelievend. Binnen de subsites-crews schijnt het echter wel goed te lopenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
In het algemeen denk ik wel. Toch vind ik de Forum Crew vergeleken bij andere onderdelen erg tegenvallen soms..
De Forum-crew is soms gewoon regelrechte oorlog.. Ik heb zelf de andere subsites niet gezien, maar naar horen zeggen lijkt het er daar wel op of het volwassen mensen zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat binnen de FP-crew nog wel eens een explosieve sfeer wil hangen en van horen zeggen is de forum-crew ook allesbehalve vredelievend. Binnen de subsites-crews schijnt het echter wel goed te lopen
Je hengelt naar een compliment?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:42 schreef Alicey het volgende:
Mwoah je hebt ergens wel gelijk livEliveD, maar er zijn ook goede crewleden hoor.
*hengel*quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:51 schreef Alicey het volgende:
LOL Ik hengel er niet naar, maar complimentjes zijn natuurlijk leuk.
Jouw vind ik wel goed ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:42 schreef Alicey het volgende:
Mwoah je hebt ergens wel gelijk livEliveD, maar er zijn ook goede crewleden hoor.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:55 schreef Doffy het volgende:
[..]
*hengel*
Alicey, je bent de beste mod die WFLFok! ooit gehad heeft!![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jouw vind ik wel goed ja.Niemand is perfect nee dat niet
Vaak zijn het ook dezelfden die veel kritiek uiten trouwens.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:57 schreef Haushofer het volgende:
Mja, het is ook maar net hoe goed je tegen kritiek kunt. Ikzelf heb er niet zoveel problemen mee, maar sommigen kunnen nou eenmaal wat explosief reageren als je ze ergens op wijst. En dan kan het wel es botsen.
Jij bent ook een hele goeie mod hoor, Hausquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:57 schreef Haushofer het volgende:
Mja, het is ook maar net hoe goed je tegen kritiek kunt. Ikzelf heb er niet zoveel problemen mee, maar sommigen kunnen nou eenmaal wat explosief reageren als je ze ergens op wijst. En dan kan het wel es botsen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
Jij bent ook een hele goeie mod hoor, Haus![]()
Inderdaad.quote:
Je kunt natuurlijk altijd zelf een topic openen. Sommige topics leveren veel vragen op, en dan ontstaan er vanzelf weer meer topics of komen oude topics weer tot leven.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:13 schreef Maethor het volgende:
[..]
Inderdaad.Na een poosje voornamelijk relitopics waar ik me liever niet in meng. Houden zo!
Dat is waar. Maar op de een of andere manier heb ik nooit zoveel inspiratie om zelf een topic te openen. Maar binnenkort zal ik jullie eens vervelen met het experiment waar ik voor mijn korte stage aan meewerk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk altijd zelf een topic openen. Sommige topics leveren veel vragen op, en dan ontstaan er vanzelf weer meer topics of komen oude topics weer tot leven.
Inspiratie is ook hetgene waar het mij vaak aan ontbreekt bij W-topic. Soms kan het echter aangewakkerd worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:17 schreef Maethor het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar op de een of andere manier heb ik nooit zoveel inspiratie om zelf een topic te openen. Maar binnenkort zal ik jullie eens vervelen met het experiment waar ik voor mijn korte stage aan meewerk.
Ik ben best zacht, klein en handzaam hoor!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:48 schreef miss_sly het volgende:
Ze hebben ook zo'n hoge aaibaarheidsfactor
Gestoord?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:39 schreef Reya het volgende:
De WFL-mods doen het imo best goed. Nooit gedonder oid... Wel prettig gestoord vooral Alicey, maar dat is niet altijd een slechte eigenschap
Nou, hebben jullie je complimentjes ook weer
Ja, die hebben we hier veels te weinigquote:
Dat vond ik dus ook. Misschien een goed idee voor een centraal cross-sub-forum topic.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:19 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, die hebben we hier veels te weinig
steek hier Alicey en Haus een veer in hun reetquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook. Misschien een goed idee voor een centraal cross-sub-forum topic.
Inderdaad, en ego is ook belangrijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:22 schreef Haushofer het volgende:
[..]
steek hier Alicey en Haus een veer in hun reet
Die is wel leuk ej? Goed voor mn ego![]()
Ik was mezelf even aan het verplaatsen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:44 schreef Maethor het volgende:
Voor wie wel eens wil weten wat Maethor momenteel zoal uitvreet: Ca41-detectie.
waar is iedereen gebleven?
Bij mij thuis is het rommelig, maar niet echt gezelligquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:23 schreef Alicey het volgende:
Dat kan, maar het is juist gezellig als het hier rommelig is.
Omdat wij er allemaal niet zijn bij jou thuis natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:35 schreef Doffy het volgende:
[..]
Bij mij thuis is het rommelig, maar niet echt gezelligHoe kan dat dan?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:37 schreef Alicey het volgende:
Omdat wij er allemaal niet zijn bij jou thuis natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |