Dat vond ik dus ook. Misschien een goed idee voor een centraal cross-sub-forum topic.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:19 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, die hebben we hier veels te weinig
steek hier Alicey en Haus een veer in hun reetquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook. Misschien een goed idee voor een centraal cross-sub-forum topic.
Inderdaad, en ego is ook belangrijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:22 schreef Haushofer het volgende:
[..]
steek hier Alicey en Haus een veer in hun reet
Die is wel leuk ej? Goed voor mn ego![]()
Ik was mezelf even aan het verplaatsen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:44 schreef Maethor het volgende:
Voor wie wel eens wil weten wat Maethor momenteel zoal uitvreet: Ca41-detectie.
waar is iedereen gebleven?
Bij mij thuis is het rommelig, maar niet echt gezelligquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:23 schreef Alicey het volgende:
Dat kan, maar het is juist gezellig als het hier rommelig is.
Omdat wij er allemaal niet zijn bij jou thuis natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:35 schreef Doffy het volgende:
[..]
Bij mij thuis is het rommelig, maar niet echt gezelligHoe kan dat dan?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:37 schreef Alicey het volgende:
Omdat wij er allemaal niet zijn bij jou thuis natuurlijk!
Elk voordeel heeft zijn nadeel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:40 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja maar... dan wordt het weer ongezellig als jullie weggaan
Je denkt ook niet slim na. Als je een beetje handig bent nodig je iedereen uit, en laat je de rotzooi opruimen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:40 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja maar... dan wordt het weer ongezellig als jullie weggaan
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:41 schreef Alicey het volgende:
Je denkt ook niet slim na. Als je een beetje handig bent nodig je iedereen uit, en laat je de rotzooi opruimen.
Maarja, da's heel Amsterdam.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:42 schreef Bensel het volgende:
mja.. we weteen in elk geval al dat het een zootje is
Was 't zo'n gezellig weekend?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:42 schreef Alicey het volgende:
Ik geloof dat ik morgen me maar anders moet gaan kleden.
Kreeg zojuist de vraag of ik in verwachting was.
En?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:42 schreef Alicey het volgende:
Ik geloof dat ik morgen me maar anders moet gaan kleden.
Kreeg zojuist de vraag of ik in verwachting was.
Het zou een nog groter wonder zijn dan het wonder wat zo'n 2000 jaar geleden gebeurd zou moeten zijn. Ik kan mezelf namelijk ook niet herinneren het bed gedeeld te hebben met iemand, bovendien is er een technisch probleempje.quote:
Je zei net zelf dat je het niet gezellig vindt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:46 schreef Doffy het volgende:
[..]
Daarom is het hier ook gezelliger dan in Rotterdam!
Dat eerste hoeft niet direct een zwangerschap uit te sluitenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zou een nog groter wonder zijn dan het wonder wat zo'n 2000 jaar geleden gebeurd zou moeten zijn. Ik kan mezelf namelijk ook niet herinneren het bed gedeeld te hebben met iemand, bovendien is er een technisch probleempje.
Als het inderdaad een niet herinneren is in combinatie met een algemeen gat in het geheugen dan kan dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat eerste hoeft niet direct een zwangerschap uit te sluiten
Ze mogen het denken hoor. Is het in ieder geval een legitiem excuus voor het figuur dat ik kennelijk heb.quote:Het tweede wel, dus ik zou je kleding inderdaad maar aanpassen...tenzij je het leuk vindt dat mensen zo over je denken
Ketter!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:52 schreef Alicey het volgende:
Het zou een nog groter wonder zijn dan het wonder wat zo'n 2000 jaar geleden gebeurd zou moeten zijn. Ik kan mezelf namelijk ook niet herinneren het bed gedeeld te hebben met iemand, bovendien is er een technisch probleempje.
LOL De heilige maagd Alicey!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:04 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ketter!![]()
Je bent gewoon onbevlekt ontvangen. Open eens een topic over hoe seks met de Heilige Geest nu werkelijk is!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:20 schreef Doffy het volgende:![]()
Wees gegroet Alicey,
vol van genade,
de Heer is met u,
gij zijt de gezegende onder de vrouwen,
etc.
Dat hangt ervan af hoe bloederig de bevalling wordtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:22 schreef Alicey het volgende:
Zou dit feit overigens een kerkscheuring opleveren?
Een eigen kerk oprichten is natuurlijk wel vet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:24 schreef Maethor het volgende:
Of de stichting van de Grote of St. Alicey Kerk in Rotterdam?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:26 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af hoe bloederig de bevalling wordt
Dat laatste is een idee van Doffy. De sadist!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:05 schreef Bensel het volgende:
[rembo modus] sjonge jonge jonge jonge jonge jonge...... jonge jonge jonge[/rembo modus]
Moet dat nou weer?
onbevlekte ontvangenis okee, maar uitgescheurde vaginas gaan me toch wat te ver..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |