Daarvan ben ik nu ook overtuigd.quote:
Dat weet ik nog niet..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:46 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Daarvan ben ik nu ook overtuigd.
Alleen blijft de vraag: op welk forum?
Of weet jij iets dat wij niet weten?![]()
Ja, Alicey stijgt weer lichtjaren in mijn achting.quote:
Nou, niet naar huisquote:
Nee, enigszins geïrriteerd.quote:
Misschien is dat wel een goed teken. Ik kan mijn kind natuurlijk altijd zo manipuleren dat hij iedereen gaat wijsmaken dat je slechts in de hemel kunt komen door in WFL te posten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:52 schreef Yosomite het volgende:
Alicey
Heilige Maagd
Geen sultana meer voor Alicey!
Konijn af.
Een metamorfose voltrekt zich hier.
Waar gaat deze wereld naar toe, als zelfs de rots in de branding, onze steun en toeverlaat
èn heilig blijkt te zijn èn maagd is geworden èn geen sultana meer hoeft.
Jahoor, van mij wel. Ik ben een hele moderne Heilige Maagd.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:32 schreef miss_sly het volgende:
OK, komtie:
Haushofer (uiteraard!)
Doffy
Lupa
Yosomite
SC
RC
qu63
Geartsjuh
Bensel
schaapje
Maethor
miss_sly
Mooie collectie toch? Van de Heilige Maagd Alicey mogen vrouwen toch ook apostel zijn, neem ik aan?
Oh, maar dat was natuurlijk wel een vergissing.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:50 schreef miss_sly het volgende:
Heel modern, want je gebruikt niet eens hoofdletters om je heiligheid te benadrukken
Klopt, maar via de omweg van Heilige Maagd is het toch makkelijker.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:57 schreef miss_sly het volgende:
Gelukkig!
Er zijn wel dingen die bij je status horen, en zonder hoofdletters kwam het op mij een beetje 'net-niet' over hoor.
Ach, de transformatie van 'mod' naar 'god' is maar 1 letter
Heilige Maagd ben je gewoon opeens.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:03 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij is Heilige Maagd worden ook vrij lastig
Niet voor uitverkorenen natuurlijk![]()
En hoe voelt dat nou?quote:
Volgens mij voel je je, paradoxaal genoeg, genaaidquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:08 schreef miss_sly het volgende:
En hoe voelt dat nou?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:10 schreef Doffy het volgende:
[..]
Volgens mij voel je je, paradoxaal genoeg, genaaid
Ow, je hebt het ook al aan de grote klok gehangen? Je gaat meteen voor een enorme menigte aanhangers, en begint niet rustig aan met een paar echte gelovigen?quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:10 schreef Doffy het volgende:
[..]
Volgens mij voel je je, paradoxaal genoeg, genaaid
Uiteraard pak ik het meteen groot aan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, je hebt het ook al aan de grote klok gehangen? Je gaat meteen voor een enorme menigte aanhangers, en begint niet rustig aan met een paar echte gelovigen?
En wat wordt de volgende stap?quote:
Als ik hier en daar een paragraafje in de evolutie-FAQ moet wijzigen omquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:33 schreef Alicey het volgende:
Even in de heilige schriften zoeken waar ik wordt aangekondigd.
Ik laat je wel weten wat er veranderd moet worden om het kloppend te maken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als ik hier en daar een paragraafje in de evolutie-FAQ moet wijzigen omJouw Verheven Komst
erin aan te kondigen, dan hoor ik 't graag hoor
![]()
Q: Heeft evolutie een doel?quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:10 schreef Alicey het volgende:
Ik laat je wel weten wat er veranderd moet worden om het kloppend te maken.
Ja, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Q: Heeft evolutie een doel?
A: Ja. Zij heeft er altijd doe gediend om de Schepping van de Heilige Alicey mogelijk maken. Dat is vooral op te maken uit de grenzeloze perfectie die Alicey is.
Als je naar de meet komt, neem dan een zakdoek mee. Misschien komt die van pas en wordt je vanzelf Miss Magdalenaquote:
Dat is een goede.. Wat trekt een Heilige eigenlijk aan voor een meet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:21 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als je naar de meet komt, neem dan een zakdoek mee. Misschien komt die van pas en wordt je vanzelf Miss Magdalena![]()
* Doffy ziet Life of Brian-achtige toestanden voor zich
Niets.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:22 schreef Alicey het volgende:
Dat is een goede.. Wat trekt een Heilige eigenlijk aan voor een meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |