Sorry, hier heb ik wél een snelle verbindingquote:Op maandag 2 mei 2005 17:58 schreef jitzzzze het volgende:
De tweede FIPO van vandaag.
Edit: k*t, net te laat
Ik bedoel dat ik op stage geen snelle proxy heb en daardoor te laat ben als ik een topic open om de FIPO te hebben.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:00 schreef jitzzzze het volgende:
Sinds wanneer is 8mb niet meer snel?
Aha, op die fietschquote:Op maandag 2 mei 2005 18:01 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik op stage geen snelle proxy heb en daardoor te laat ben als ik een topic open om de FIPO te hebben.
Thuis lukt dat wel
Ach jaquote:Op maandag 2 mei 2005 18:02 schreef jitzzzze het volgende:
Nu al? we zijn net begonnen met 14
Ik zit op 997 nu!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:03 schreef jitzzzze het volgende:
Al 965 berichtjes.
Somegirl, zullen we mijn duizendste post ook samen vieren?![]()
Tja, aanlokkelijk....quote:Op maandag 2 mei 2005 18:05 schreef jitzzzze het volgende:
Snel, stop met posten!!!
Dan kunnen we het morgen met z'n allen vieren
Werktijden zijn van 8:00 - 16:30 bij ons. Maar vanwege bus ben ik er van 8:10 - 16:15 ongeveer.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:08 schreef jitzzzze het volgende:
Dat is ook weer zo.
wat doe jij zo achterlijk vroeg op je stage?
Tja, zorginstelling.....quote:Op maandag 2 mei 2005 18:11 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een tijd, welke gladiool heeft dat verzonnen?
En alvast gefeliciteerd met je duizendste post
Gefeliciteeeeeeerd!!!!!!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:12 schreef Megter het volgende:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik moet nog, maar heb absoluut geen trek...quote:
Ik wil graag een overzicht:quote:Op maandag 2 mei 2005 18:33 schreef Houniet het volgende:
tusse de informatie waar iedereen stage loopt enzo
Fisher was er net ook eventjes...quote:Op maandag 2 mei 2005 18:33 schreef jitzzzze het volgende:
zooo, ik heb mn eten ook weer binnen. We zijn inmiddels met z'n 3en heb ik gezien
Hee, ik zie net dat jij 4 dagen jonger bent dan ik, 11 dagen eerder geregistreerd hebt en 32 33 posts minder hebt!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:37 schreef jitzzzze het volgende:
zozo, het wordt misschien nog wel druk s'avonds
Idd! Grappig zegquote:Op maandag 2 mei 2005 18:39 schreef jitzzzze het volgende:
Nou ja, hoe is het mogelijk?
Ondertussen krijg ik 't nog steeds niet voor elkaar met de OPquote:Op maandag 2 mei 2005 18:41 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, zeg dat
Goeie shit!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:42 schreef mechatronics het volgende:
vaochtend was het 9, nu al 14!
stelletje slowchatters jullie
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Ondertussen krijg ik 't nog steeds niet voor elkaar met de OP![]()
Slowchatters??quote:Op maandag 2 mei 2005 18:42 schreef mechatronics het volgende:
vaochtend was het 9, nu al 14!
stelletje slowchatters jullie
quote:
Staat er in de OP geen staigair die iets moet ontwikkelen?quote:Op maandag 2 mei 2005 18:44 schreef Megter het volgende:
[..]
Echt klote, had zo'n mooi plan, lukt het niet
Code tag is ook geen optie...
is goed, maar dan wel tot morgen wachten oke? ik heb nu geen zin meer om achter de computer te zitten..... (dit was het laatste zeg maar) en je moet er toch nog 21! da's vast genoeg voor de hele avond toch?quote:Op maandag 2 mei 2005 18:03 schreef jitzzzze het volgende:
Al 965 berichtjes.
Somegirl, zullen we mijn duizendste post ook samen vieren?![]()
Niet zoveel delen achter elkaar iig, ben benieuwd hoe lang we 't volhouden!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen, ik heb nog nooit een 'slow'chattopic zo hard zien gaan
't Is zo overzichtelijk dat ik 't niet ziequote:Op maandag 2 mei 2005 18:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Staat er in de OP geen staigair die iets moet ontwikkelen?
Nu nog 18.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:47 schreef somegirl het volgende:
[..]
is goed, maar dan wel tot morgen wachten oke? ik heb nu geen zin meer om achter de computer te zitten..... (dit was het laatste zeg maar) en je moet er toch nog 21! da's vast genoeg voor de hele avond toch?
Tot morgen!! Ik ga ook ff lekker etenquote:Op maandag 2 mei 2005 18:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nu nog 18.
Ze gaan hard vandaag. Ik ga ze voor morgenochtend bewaren. Vanaf kwart voor 9 ben ik weer present. Zie je dan![]()
En de rest; tot morgen![]()
neequote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:08 schreef Anna-bella het volgende:
En vandaag wel werken hè!
Nu je het zegt, ik denk dat ik vandaag wel het één en ander te doen heb, maar goed, dat dacht ik gister ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:08 schreef Anna-bella het volgende:
En vandaag wel werken hè!
Vrijquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:09 schreef tha_dus het volgende:
[..]
nee, echt geen zin... iedereen trouwens een lang weekend? of moeten er ook mensen gewoon vrijdagwerken?
Je moet het niet denken. Je moet het doen!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:09 schreef Megter het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik denk dat ik vandaag wel het één en ander te doen heb, maar goed, dat dacht ik gister ook
Ik kan het alleen doen als de gegevens er zijn, en dat heb ik niet in de hand....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:11 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Je moet het niet denken. Je moet het doen!
En niet te verslaafd aan dit forum raken hè.
hehe, goeiezaak ik ook:-),naja ik neem het gewoon!quote:
ik moet vrijdag werkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:09 schreef tha_dus het volgende:
[..]
nee, echt geen zin... iedereen trouwens een lang weekend? of moeten er ook mensen gewoon vrijdagwerken?
Ik ook! Heb maar 36 urige werkweek, dus het kost me maar vier vrije uren. En aangezien ik er 58 had voor 18 wekenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:12 schreef tha_dus het volgende:
[..]
hehe, goeiezaak ik ook:-),naja ik neem het gewoon!
Daar kun je dan om vragen of op aandringen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik kan het alleen doen als de gegevens er zijn, en dat heb ik niet in de hand....
En over die verslaving....![]()
Jamaar dat doe ik wel!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:14 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Daar kun je dan om vragen of op aandringen.
Zo toon je in ieder geval initiatief.
thnxquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:15 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Oké, succes ermee!
* Anna-bella vlucht weer gauw uit het stage topic.
ja ook maar met regen heb ik minder problemen dan met onweer, krijg het er echt van op mijn heupenquote:
Ga je dan dansen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:28 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ja ook maar met regen heb ik minder problemen dan met onweer, krijg het er echt van op mijn heupen
Ah, maakt niet uit. Ik heb daarna weer lekker verder geslapen!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:30 schreef tijgerwillie het volgende:
sorry dat ik je gisteren wakker maakte
pfffjou gelukkigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:31 schreef Megter het volgende:
[..]
Ah, maakt niet uit. Ik heb daarna weer lekker verder geslapen!
Ben weer lekker uitgerustquote:
hoezo dat dan, er zit toch een dak boven de sportschoolquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:33 schreef Megter het volgende:
[..]
Ben weer lekker uitgerust
Hoop dat 't vanavond wel beter weer is, anders kan ik niet sporten
Maar boven de outdoor tennisbaan nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:33 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hoezo dat dan, er zit toch een dak boven de sportschool![]()
w00t!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:37 schreef knox_ het volgende:allemaal, vandaag is mn laatste stagedag van de week
Morgen heb ik een dagje vrij genomen
![]()
vandaag ook mijn laatste dagje, maar morgen en vrijdag en zaterdag en zondag moet ik toch nog werken maar niet stage hahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:37 schreef knox_ het volgende:allemaal, vandaag is mn laatste stagedag van de week
![]()
Hee somegirlquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:40 schreef somegirl het volgende:
eeen heeeeeeeeele goeie morgen allemaal!!!!
zo goed is ie anders nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:40 schreef somegirl het volgende:
C0mpleXquote:
Waarom niet knox_ ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:41 schreef knox_ het volgende:
[..]
zo goed is ie anders niet![]()
Maar hallo somegirl
Hier ben ikquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:40 schreef knox_ het volgende:
Iemand al wat van Teardrop vernomen? ik wil kaartjes
Zo wil ik elke dag wel wakker gemaakt worden, en zeker door jou somegirlquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:40 schreef somegirl het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hier ben ik
Nog geen kaartjes binnen gehad
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo wil ik elke dag wel wakker gemaakt worden, en zeker door jou somegirl
hey hey hey, pas op he tijgerwillie is er ook nogquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo wil ik elke dag wel wakker gemaakt worden, en zeker door jou somegirl
Ik dacht dat jij al getrouwd wasquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:44 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hey hey hey, pas op he tijgerwillie is er ook nog
Idem Ditoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:37 schreef knox_ het volgende:allemaal, vandaag is mn laatste stagedag van de week
![]()
er zit een banaan in je oor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
Goeiesmorgens allemaal
jitzzzze!!!!!!!!!!1quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
Goeiesmorgens allemaal
Nog 16....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:46 schreef somegirl het volgende:
[..]
jitzzzze!!!!!!!!!!1!!! op naar de 1000 !!!!
Jewel, een beetje kort. En jij, heb jij lekker geslapen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:46 schreef tijgerwillie het volgende:
goedemorgen, lekker geslapen???
Okequote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:45 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nog niet dus de kansen zijn er nog![]()
heerlijk, heb alleen megter gister avond wakker gemaaktquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jewel, een beetje kort. En jij, heb jij lekker geslapen?
Whehe, hoezo dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:49 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heerlijk, heb alleen megter gister avond wakker gemaakt![]()
ik wist niet dat hij al lag te slapen, kan ik toch niet door de telefoon zien hahahhaquote:
Nee, dan moet ie z'n telefoon maar uitzettenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:50 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ik wist niet dat hij al lag te slapen, kan ik toch niet door de telefoon zien hahahha
Zet dan ook je telefoon uitquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik ging een keer vroeg naar bed en toen smste ze (om 23:08)
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dan moet ie z'n telefoon maar uitzetten
Dan ben ik niet meer bereikbaarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dan moet ie z'n telefoon maar uitzetten
Ja, zo is het toch?quote:
Zeur ik dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, zo is het toch?
Ik zet m nooit uit, maar ga dan ook niet zeuren als ik wakker wordt gebeld
hij deed ook niet zeuren en ik zei sorry dus toen was het weer goedquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, zo is het toch?
Ik zet m nooit uit, maar ga dan ook niet zeuren als ik wakker wordt gebeld
Vriendenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor wie dan?Wie wil jou bellen/smsen s'nachts?
Nog 7 te gaan...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:54 schreef somegirl het volgende:
ik ga even meeten met m'n supervisor, tot later jongens!
jitzzzze, niet te veel posten he... ik wil er wel bij zijn!!!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:53 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hij deed ook niet zeuren en ik zei sorry dus toen was het weer goed![]()
Speciaal voor jou zullen we het een beetje langzaam aan doenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:54 schreef somegirl het volgende:
ik ga even meeten met m'n supervisor, tot later jongens!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:54 schreef somegirl het volgende:
Ik ga linux maar weer installeren, dan gaat de tijd wat sneller.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:53 schreef Vigile het volgende:
En heeft niemand weer iets te doen vandaag of hebben we het vandaag druk?
Ik moet die SWOT maken....
Hebben jullie buiten fok! om dan ook contact ?? kennen jullie elkaar in real life ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:49 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heerlijk, heb alleen megter gister avond wakker gemaakt![]()
Ik bescherm je welquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:58 schreef tijgerwillie het volgende:
gaat iedereen nu weg
Wil niet alleen blijven vooral niet met onweer
Ik ben er nog, maar mag niet teveel posten van somegirlquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:58 schreef tijgerwillie het volgende:
gaat iedereen nu weg
ja, heb je die foto van hem gezien? in dat pak, ik zit ook bij die vereniging maar dan bij de guard (dat zijn de sexy meisjes met een vlag)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hebben jullie buiten fok! om dan ook contact ?? kennen jullie elkaar in real life ?
Ik blijf nog wel effe hangenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:58 schreef tijgerwillie het volgende:
gaat iedereen nu weg
Feauteaux!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:00 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ja, heb je die foto van hem gezien? in dat pak, ik zit ook bij die vereniging maar dan bij de guard (dat zijn de sexy meisjes met een vlag)![]()
![]()
Sexy meisjes met vlag ??? FOTO !!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:00 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ja, heb je die foto van hem gezien? in dat pak, ik zit ook bij die vereniging maar dan bij de guard (dat zijn de sexy meisjes met een vlag)![]()
![]()
deze pakken zijn niet zo leuk maar op straat hebben wij sexy truitjes aanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:04 schreef tijgerwillie het volgende:
http://www.involved.nl/fotopagina/foto.php?foto_id=180&album_id=14#
Dat ben ik met mijn vlag hahahha
Ik hoef vandaag maar tot 12 uurquote:
Close up foto, 1tje waarop jij te herkennen bentquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:05 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
deze pakken zijn niet zo leuk maar op straat hebben wij sexy truitjes aan![]()
Dat zeg je nuquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:05 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
deze pakken zijn niet zo leuk maar op straat hebben wij sexy truitjes aan![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Close up foto, 1tje waarop jij te herkennen bent![]()
ben toch op zoek naar een foto en vraag maar aan megter hoe strak die blauwe met oranje pakken van ons warenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:07 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ben toch op zoek naar een foto en vraag maar aan megter hoe strak die blauwe met oranje pakken van ons waren
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goedemorgen allemaal, wat zijn we weer druk aan het typen
Goeiemorgen, heb je lekker geslapen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Jaja de stagedag is weer begonnen! Nog 29700 tellen te gaan!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
LOLquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Jaja de stagedag is weer begonnen! Nog 29700 tellen te gaan!
Hmm beetje jammer...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:11 schreef tijgerwillie het volgende:
kan zo snel niets vinden jongens
heerlijk, was alleen gisteravond zwaar beroerd en weet niet waar het van kwam. maar slapie heeft met goed gedaan. en jij?quote:
ferdyvw@zonnet.nlquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:18 schreef tijgerwillie het volgende:
heb 1 foto alleen op mail
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
heerlijk, was alleen gisteravond zwaar beroerd en weet niet waar het van kwam. maar slapie heeft met goed gedaan. en jij?
nog maar 1 dag
vandaag mijn afstudeeronderwerpen doorsturen naar studieleider en achtergrond info zoeken (wat dat met stage te maken heeft? niets!)
Goedemorgenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ik heb vrij kort geslapen; gisteravond lange gesprekken met mn huisgenoten gevoerd, om een andere huisgenoot eruit te krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
heerlijk, was alleen gisteravond zwaar beroerd en weet niet waar het van kwam. maar slapie heeft met goed gedaan. en jij?
nog maar 1 dag
vandaag mijn afstudeeronderwerpen doorsturen naar studieleider en achtergrond info zoeken (wat dat met stage te maken heeft? niets!)
Conspiracy Theoryquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb vrij kort geslapen; gisteravond lange gesprekken met mn huisgenoten gevoerd, om een andere huisgenoot eruit te krijgen.
Dus ben best wel moe nu![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb vrij kort geslapen; gisteravond lange gesprekken met mn huisgenoten gevoerd, om een andere huisgenoot eruit te krijgen.
Ga ervoor! hihiquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nog 1 post, en dan heb ik er duizend!!!!! Somegirl, dit moeten we vieren...
Jep! Wie is dat leuke meisje op die foto ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:22 schreef tijgerwillie het volgende:
mail al binnen???
dat is tijgerwillie.. heb je dat nou nog niet doorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:24 schreef Vigile het volgende:
[..]
Jep! Wie is dat leuke meisje op die foto ?![]()
niet iedereen is zoals mij hèquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:25 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
dat is tijgerwillie.. heb je dat nou nog niet door![]()
Owhquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:25 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
dat is tijgerwillie.. heb je dat nou nog niet door![]()
heey schat jij ook hier, nee blijkt maar weer he ahhahaquote:
Welke foto? Hup op het forum plaatsenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:26 schreef Vigile het volgende:
[..]
Owh
Er staat helemaal niets in je profiel...hoe oud ben je? Vriendje? Waar kom je vandaan?
![]()
Plaatsuh! Dan hebben we vandaag wat leuks om naar te kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:24 schreef Vigile het volgende:
[..]
Jep! Wie is dat leuke meisje op die foto ?![]()
nee geloof ook dat ie best wel leeg is he ahhahhaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:26 schreef Vigile het volgende:
[..]
Owh
Er staat helemaal niets in je profiel...hoe oud ben je? Vriendje? Waar kom je vandaan?
![]()
ha lieverd, jaa ik kom ook net m'n bed uitrollen... om 12.00 uur beginnen met werken, zonder pcquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:27 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heey schat jij ook hier, nee blijkt maar weer he ahhaha![]()
ai ai ik heb medelijden!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
ha lieverd, jaa ik kom ook net m'n bed uitrollen... om 12.00 uur beginnen met werken, zonder pc
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
ha lieverd, jaa ik kom ook net m'n bed uitrollen... om 12.00 uur beginnen met werken, zonder pc
I know very sad...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:29 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]nee en hoe moet het dan met mij als het weer gaat onweren...
![]()
Ik hou je handje wel vastquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:29 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]nee en hoe moet het dan met mij als het weer gaat onweren...
![]()
waar zit je dan??? ikke in goesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
I know very sad...
Maarre dat onweren.. dan kom je toch gewoon langs?
Dan is't voor mij tijd om 'm te perenquote:
doei doei -x-iesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dan is't voor mij tijd om 'm te peren
Werkze *kuch* (Fok!ze) allemaal vandaag... en voor degene die morgen niet vrij zijn... tot dan!
begint hier nu net een beetje op te trekkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:33 schreef babba_ het volgende:
Jaah daar was ik weeris het bij jullie ook zo mistig?
ja hier eindelijk ook een beetje, als ik zonet nog uit het raam keek was gewoon alles wit, nu kan ik alweer een vliegtuigje zien staanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:35 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
begint hier nu net een beetje op te trekken
ja ook hier errug mistig... zie bijna mijn scherm niet!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:33 schreef babba_ het volgende:
Jaah daar was ik weeris het bij jullie ook zo mistig?
aaaaah ik nomineer je voor de zieligste stagiaire! Heb je wel leuke collega's dan?!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:38 schreef knox_ het volgende:
Ik heb niet eens een raamAl zou je zeggen dat het 30 graden was buiten zou ik je geloven.
Normaal wel ja, maar die zijn allemaal op vakantiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aaaaah ik nomineer je voor de zieligste stagiaire! Heb je wel leuke collega's dan?!
Hmmm... door mijn raampje zie ik op dit moment zwarte lucht met lichtflitsen en hoor ik in de verte wat gedonder...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:38 schreef knox_ het volgende:
Ik heb niet eens een raamAl zou je zeggen dat het 30 graden was buiten zou ik je geloven.
dat is rot, ben blij dat ik dat niet hebquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:de computer loopt hier steeds vast
bij jou ook al! Bij mij is ongeveer de helft op vakantie ofzo!! lekker rustigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:39 schreef knox_ het volgende:
[..]
Normaal wel ja, maar die zijn allemaal op vakantie
ah dan ben je vandaag met recht de zieligste stagiair!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:39 schreef knox_ het volgende:
[..]
Normaal wel ja, maar die zijn allemaal op vakantie
waar is dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:40 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Hmmm... door mijn raampje zie ik op dit moment zwarte lucht met lichtflitsen en hoor ik in de verte wat gedonder...
iiieh hou op onweer bah geeft me de kriebelsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:40 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Hmmm... door mijn raampje zie ik op dit moment zwarte lucht met lichtflitsen en hoor ik in de verte wat gedonder...
In Breda...quote:
En ze zijn ook nog eens aan het verbouwen hierquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ah dan ben je vandaag met recht de zieligste stagiair!
ik heb en een raam en leuke collega's!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:42 schreef somegirl het volgende:
mensen, ik ga het vandaag, en voorlopig druk krijgen! dus ben wat minder hier te vinden.....
Maar kom af en toe nog wel kijken natuurlijk!!!
Jitzzzze!!! nog 1 !!!!!!!!!!!!!
Hmmm... het lijkt wel nacht hier!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Hier in utrecht nog geen regen....... en ook nog geen onweer....
quote:
nah, ik niet in utrecht, wel vlakbij, maarssenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Snellejelle, jij ook in Utrecht? en welke kant gaat onweer op, toch niet noordelijke richting (utrecht) op, he?
pijn in mn vinger, weer eens een velletje te ver afgebeten
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:45 schreef somegirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd jongen!!! nu ga ik weer!!!
Wie ik ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:22 schreef tijgerwillie het volgende:
mail al binnen???
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ohw, maarssen... hoe durf je dat utrecht te noemen
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:47 schreef DubzOne het volgende:
So joh... Er slaat hier echt vlakbij de onweer ergens in!! Het kantoor werd gewoon verlicht... en een enorme harde klap erachteraan!!!
Achja... je maakt zo nog eens wat mee op zo'n dagquote:
inderdaad!! hier is nog steeds niks te zien door die @#$%@# mistquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:48 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Achja... je maakt zo nog eens wat mee op zo'n dag![]()
jitzzzze at hotmail.comquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:50 schreef tijgerwillie het volgende:
adressen dan
Profielquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:50 schreef tijgerwillie het volgende:
adressen dan
Die mist is hier inmiddels weg ge-onweerd...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:49 schreef babba_ het volgende:
[..]
inderdaad!! hier is nog steeds niks te zien door die @#$%@# mist
Het gaat hard he?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:50 schreef ijsmeis het volgende:
Damn. Nog iemand met Duizend.
ik wil ook! 015056 at nhtv.nlquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:50 schreef tijgerwillie het volgende:
adressen dan
haha ik 016339 at nhtvquote:
waaromquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb werkelijkwaar mijn middelvinger ontveld en het doet echt pijn!
Wat heb je dan gedaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb werkelijkwaar mijn middelvinger ontveld en het doet echt pijn!
Ja.... creative industries! Ben jij ook aan het afstuderen dan momenteel?!quote:
auwquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik had een velletje aan mn vinger en dat wilde ik eraf bijten, maar dat ging wat verder dan verwacht. bovenste vingerkootje is nu knalrood en pijnlijk....
Ik zie het al: die moet erafquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik had een velletje aan mn vinger en dat wilde ik eraf bijten, maar dat ging wat verder dan verwacht. bovenste vingerkootje is nu knalrood en pijnlijk....
mjah ik doe een poging tot... ik doe dan wel MTquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:54 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ja.... creative industries! Ben jij ook aan het afstuderen dan momenteel?!
Valt nog wel meequote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
jaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:55 schreef tijgerwillie het volgende:
nu wel mail???
ook pijnlijk, lijkt mij!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:55 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Valt nog wel mee
Heb mn hele linker duim aan het vervellen liggen omdat ik een 1e en 2e graads brandwond heb. Allemaal nieuwe fresh skin dus zeer gevoelig.
De mijne ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jawoei, dat maakt mijn dag helemaal goed
haha... ja bij mij is het ook een poging tot ja! 18 mei gaat het niet worden denk ik...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mjah ik doe een poging tot... ik doe dan wel MT
Mjah, ik heb tot 1 juni maar ik gaat voor eind oktober:)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:57 schreef DubzOne het volgende:
[..]
haha... ja bij mij is het ook een poging tot ja! 18 mei gaat het niet worden denk ik...
Ja. Mag ik nu een kusje?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ook pijnlijk, lijkt mij!
brrr het is helemaal rood en plekkerig
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jawoei, dat maakt mijn dag helemaal goed
Ja, hij is prachtigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:59 schreef tijgerwillie het volgende:
en is ie leuk of wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |