Speciaal voor jou zullen we het een beetje langzaam aan doenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:54 schreef somegirl het volgende:
ik ga even meeten met m'n supervisor, tot later jongens!
jitzzzze, niet te veel posten he... ik wil er wel bij zijn!!!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:54 schreef somegirl het volgende:
jitzzzze, niet te veel posten he... ik wil er wel bij zijn!!!
Ik ga linux maar weer installeren, dan gaat de tijd wat sneller.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:53 schreef Vigile het volgende:
En heeft niemand weer iets te doen vandaag of hebben we het vandaag druk?
Ik moet die SWOT maken....
Hebben jullie buiten fok! om dan ook contact ?? kennen jullie elkaar in real life ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:49 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heerlijk, heb alleen megter gister avond wakker gemaakt![]()
Ik bescherm je welquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:58 schreef tijgerwillie het volgende:
gaat iedereen nu weg
Wil niet alleen blijven vooral niet met onweer
Ik ben er nog, maar mag niet teveel posten van somegirlquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:58 schreef tijgerwillie het volgende:
gaat iedereen nu weg
ja, heb je die foto van hem gezien? in dat pak, ik zit ook bij die vereniging maar dan bij de guard (dat zijn de sexy meisjes met een vlag)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hebben jullie buiten fok! om dan ook contact ?? kennen jullie elkaar in real life ?
Ik blijf nog wel effe hangenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:58 schreef tijgerwillie het volgende:
gaat iedereen nu weg
Feauteaux!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:00 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ja, heb je die foto van hem gezien? in dat pak, ik zit ook bij die vereniging maar dan bij de guard (dat zijn de sexy meisjes met een vlag)![]()
![]()
Sexy meisjes met vlag ??? FOTO !!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:00 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ja, heb je die foto van hem gezien? in dat pak, ik zit ook bij die vereniging maar dan bij de guard (dat zijn de sexy meisjes met een vlag)![]()
![]()
deze pakken zijn niet zo leuk maar op straat hebben wij sexy truitjes aanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:04 schreef tijgerwillie het volgende:
http://www.involved.nl/fotopagina/foto.php?foto_id=180&album_id=14#
Dat ben ik met mijn vlag hahahha
Ik hoef vandaag maar tot 12 uurquote:
Close up foto, 1tje waarop jij te herkennen bentquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:05 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
deze pakken zijn niet zo leuk maar op straat hebben wij sexy truitjes aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |