vandaag ook mijn laatste dagje, maar morgen en vrijdag en zaterdag en zondag moet ik toch nog werken maar niet stage hahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:37 schreef knox_ het volgende:allemaal, vandaag is mn laatste stagedag van de week
Morgen heb ik een dagje vrij genomen
![]()
Hee somegirlquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:40 schreef somegirl het volgende:
eeen heeeeeeeeele goeie morgen allemaal!!!!
zo goed is ie anders nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:40 schreef somegirl het volgende:
C0mpleXquote:
Waarom niet knox_ ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:41 schreef knox_ het volgende:
[..]
zo goed is ie anders niet![]()
Maar hallo somegirl
Hier ben ikquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:40 schreef knox_ het volgende:
Iemand al wat van Teardrop vernomen? ik wil kaartjes
Zo wil ik elke dag wel wakker gemaakt worden, en zeker door jou somegirlquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:40 schreef somegirl het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hier ben ik
Nog geen kaartjes binnen gehad
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo wil ik elke dag wel wakker gemaakt worden, en zeker door jou somegirl
hey hey hey, pas op he tijgerwillie is er ook nogquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo wil ik elke dag wel wakker gemaakt worden, en zeker door jou somegirl
Ik dacht dat jij al getrouwd wasquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:44 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hey hey hey, pas op he tijgerwillie is er ook nog
Idem Ditoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:37 schreef knox_ het volgende:allemaal, vandaag is mn laatste stagedag van de week
Morgen heb ik een dagje vrij genomen
![]()
er zit een banaan in je oor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
Goeiesmorgens allemaal
jitzzzze!!!!!!!!!!1quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
Goeiesmorgens allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |