neequote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:08 schreef Anna-bella het volgende:
En vandaag wel werken hè!
Nu je het zegt, ik denk dat ik vandaag wel het één en ander te doen heb, maar goed, dat dacht ik gister ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:08 schreef Anna-bella het volgende:
En vandaag wel werken hè!
Vrijquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:09 schreef tha_dus het volgende:
[..]
nee, echt geen zin... iedereen trouwens een lang weekend? of moeten er ook mensen gewoon vrijdagwerken?
Je moet het niet denken. Je moet het doen!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:09 schreef Megter het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik denk dat ik vandaag wel het één en ander te doen heb, maar goed, dat dacht ik gister ook
Ik kan het alleen doen als de gegevens er zijn, en dat heb ik niet in de hand....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:11 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Je moet het niet denken. Je moet het doen!
En niet te verslaafd aan dit forum raken hè.
hehe, goeiezaak ik ook:-),naja ik neem het gewoon!quote:
ik moet vrijdag werkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:09 schreef tha_dus het volgende:
[..]
nee, echt geen zin... iedereen trouwens een lang weekend? of moeten er ook mensen gewoon vrijdagwerken?
Ik ook! Heb maar 36 urige werkweek, dus het kost me maar vier vrije uren. En aangezien ik er 58 had voor 18 wekenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:12 schreef tha_dus het volgende:
[..]
hehe, goeiezaak ik ook:-),naja ik neem het gewoon!
Daar kun je dan om vragen of op aandringen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik kan het alleen doen als de gegevens er zijn, en dat heb ik niet in de hand....
En over die verslaving....![]()
Jamaar dat doe ik wel!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:14 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Daar kun je dan om vragen of op aandringen.
Zo toon je in ieder geval initiatief.
thnxquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:15 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Oké, succes ermee!
* Anna-bella vlucht weer gauw uit het stage topic.
ja ook maar met regen heb ik minder problemen dan met onweer, krijg het er echt van op mijn heupenquote:
Ga je dan dansen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:28 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ja ook maar met regen heb ik minder problemen dan met onweer, krijg het er echt van op mijn heupen
Ah, maakt niet uit. Ik heb daarna weer lekker verder geslapen!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:30 schreef tijgerwillie het volgende:
sorry dat ik je gisteren wakker maakte
pfffjou gelukkigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:31 schreef Megter het volgende:
[..]
Ah, maakt niet uit. Ik heb daarna weer lekker verder geslapen!
Ben weer lekker uitgerustquote:
hoezo dat dan, er zit toch een dak boven de sportschoolquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:33 schreef Megter het volgende:
[..]
Ben weer lekker uitgerust
Hoop dat 't vanavond wel beter weer is, anders kan ik niet sporten
Maar boven de outdoor tennisbaan nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:33 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hoezo dat dan, er zit toch een dak boven de sportschool![]()
w00t!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:37 schreef knox_ het volgende:allemaal, vandaag is mn laatste stagedag van de week
Morgen heb ik een dagje vrij genomen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |