quote:
nah, ik niet in utrecht, wel vlakbij, maarssenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Snellejelle, jij ook in Utrecht? en welke kant gaat onweer op, toch niet noordelijke richting (utrecht) op, he?
pijn in mn vinger, weer eens een velletje te ver afgebeten
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:45 schreef somegirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd jongen!!! nu ga ik weer!!!
Wie ik ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:22 schreef tijgerwillie het volgende:
mail al binnen???
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ohw, maarssen... hoe durf je dat utrecht te noemen
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:47 schreef DubzOne het volgende:
So joh... Er slaat hier echt vlakbij de onweer ergens in!! Het kantoor werd gewoon verlicht... en een enorme harde klap erachteraan!!!
Achja... je maakt zo nog eens wat mee op zo'n dagquote:
inderdaad!! hier is nog steeds niks te zien door die @#$%@# mistquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:48 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Achja... je maakt zo nog eens wat mee op zo'n dag![]()
jitzzzze at hotmail.comquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:50 schreef tijgerwillie het volgende:
adressen dan
Profielquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:50 schreef tijgerwillie het volgende:
adressen dan
Die mist is hier inmiddels weg ge-onweerd...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:49 schreef babba_ het volgende:
[..]
inderdaad!! hier is nog steeds niks te zien door die @#$%@# mist
Het gaat hard he?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:50 schreef ijsmeis het volgende:
Damn. Nog iemand met Duizend.
ik wil ook! 015056 at nhtv.nlquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:50 schreef tijgerwillie het volgende:
adressen dan
haha ik 016339 at nhtvquote:
waaromquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb werkelijkwaar mijn middelvinger ontveld en het doet echt pijn!
Wat heb je dan gedaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb werkelijkwaar mijn middelvinger ontveld en het doet echt pijn!
Ja.... creative industries! Ben jij ook aan het afstuderen dan momenteel?!quote:
auwquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik had een velletje aan mn vinger en dat wilde ik eraf bijten, maar dat ging wat verder dan verwacht. bovenste vingerkootje is nu knalrood en pijnlijk....
Ik zie het al: die moet erafquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik had een velletje aan mn vinger en dat wilde ik eraf bijten, maar dat ging wat verder dan verwacht. bovenste vingerkootje is nu knalrood en pijnlijk....
mjah ik doe een poging tot... ik doe dan wel MTquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:54 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ja.... creative industries! Ben jij ook aan het afstuderen dan momenteel?!
Valt nog wel meequote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
jaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:55 schreef tijgerwillie het volgende:
nu wel mail???
ook pijnlijk, lijkt mij!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:55 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Valt nog wel mee
Heb mn hele linker duim aan het vervellen liggen omdat ik een 1e en 2e graads brandwond heb. Allemaal nieuwe fresh skin dus zeer gevoelig.
De mijne ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jawoei, dat maakt mijn dag helemaal goed
haha... ja bij mij is het ook een poging tot ja! 18 mei gaat het niet worden denk ik...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mjah ik doe een poging tot... ik doe dan wel MT
Mjah, ik heb tot 1 juni maar ik gaat voor eind oktober:)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:57 schreef DubzOne het volgende:
[..]
haha... ja bij mij is het ook een poging tot ja! 18 mei gaat het niet worden denk ik...
Ja. Mag ik nu een kusje?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ook pijnlijk, lijkt mij!
brrr het is helemaal rood en plekkerig
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jawoei, dat maakt mijn dag helemaal goed
Ja, hij is prachtigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:59 schreef tijgerwillie het volgende:
en is ie leuk of wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |