quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb vrij kort geslapen; gisteravond lange gesprekken met mn huisgenoten gevoerd, om een andere huisgenoot eruit te krijgen.
Dus ben best wel moe nu![]()
Ga ervoor! hihiquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb vrij kort geslapen; gisteravond lange gesprekken met mn huisgenoten gevoerd, om een andere huisgenoot eruit te krijgen.
Dus ben best wel moe nu![]()
nog 1 post, en dan heb ik er duizend!!!!! Somegirl, dit moeten we vieren...
Jep! Wie is dat leuke meisje op die foto ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:22 schreef tijgerwillie het volgende:
mail al binnen???
dat is tijgerwillie.. heb je dat nou nog niet doorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:24 schreef Vigile het volgende:
[..]
Jep! Wie is dat leuke meisje op die foto ?![]()
niet iedereen is zoals mij hèquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:25 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
dat is tijgerwillie.. heb je dat nou nog niet door![]()
Owhquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:25 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
dat is tijgerwillie.. heb je dat nou nog niet door![]()
heey schat jij ook hier, nee blijkt maar weer he ahhahaquote:
Welke foto? Hup op het forum plaatsenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:26 schreef Vigile het volgende:
[..]
Owh
Er staat helemaal niets in je profiel...hoe oud ben je? Vriendje? Waar kom je vandaan?
![]()
Plaatsuh! Dan hebben we vandaag wat leuks om naar te kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:24 schreef Vigile het volgende:
[..]
Jep! Wie is dat leuke meisje op die foto ?![]()
nee geloof ook dat ie best wel leeg is he ahhahhaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:26 schreef Vigile het volgende:
[..]
Owh
Er staat helemaal niets in je profiel...hoe oud ben je? Vriendje? Waar kom je vandaan?
![]()
ha lieverd, jaa ik kom ook net m'n bed uitrollen... om 12.00 uur beginnen met werken, zonder pcquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:27 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heey schat jij ook hier, nee blijkt maar weer he ahhaha![]()
ai ai ik heb medelijden!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
ha lieverd, jaa ik kom ook net m'n bed uitrollen... om 12.00 uur beginnen met werken, zonder pc
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
ha lieverd, jaa ik kom ook net m'n bed uitrollen... om 12.00 uur beginnen met werken, zonder pc
I know very sad...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:29 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]nee en hoe moet het dan met mij als het weer gaat onweren...
![]()
Ik hou je handje wel vastquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:29 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]nee en hoe moet het dan met mij als het weer gaat onweren...
![]()
waar zit je dan??? ikke in goesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
I know very sad...
Maarre dat onweren.. dan kom je toch gewoon langs?
Dan is't voor mij tijd om 'm te perenquote:
doei doei -x-iesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dan is't voor mij tijd om 'm te peren
Werkze *kuch* (Fok!ze) allemaal vandaag... en voor degene die morgen niet vrij zijn... tot dan!
begint hier nu net een beetje op te trekkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:33 schreef babba_ het volgende:
Jaah daar was ik weeris het bij jullie ook zo mistig?
ja hier eindelijk ook een beetje, als ik zonet nog uit het raam keek was gewoon alles wit, nu kan ik alweer een vliegtuigje zien staanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:35 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
begint hier nu net een beetje op te trekken
ja ook hier errug mistig... zie bijna mijn scherm niet!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:33 schreef babba_ het volgende:
Jaah daar was ik weeris het bij jullie ook zo mistig?
aaaaah ik nomineer je voor de zieligste stagiaire! Heb je wel leuke collega's dan?!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:38 schreef knox_ het volgende:
Ik heb niet eens een raamAl zou je zeggen dat het 30 graden was buiten zou ik je geloven.
Normaal wel ja, maar die zijn allemaal op vakantiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aaaaah ik nomineer je voor de zieligste stagiaire! Heb je wel leuke collega's dan?!
Hmmm... door mijn raampje zie ik op dit moment zwarte lucht met lichtflitsen en hoor ik in de verte wat gedonder...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:38 schreef knox_ het volgende:
Ik heb niet eens een raamAl zou je zeggen dat het 30 graden was buiten zou ik je geloven.
dat is rot, ben blij dat ik dat niet hebquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:de computer loopt hier steeds vast
bij jou ook al! Bij mij is ongeveer de helft op vakantie ofzo!! lekker rustigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:39 schreef knox_ het volgende:
[..]
Normaal wel ja, maar die zijn allemaal op vakantie
ah dan ben je vandaag met recht de zieligste stagiair!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:39 schreef knox_ het volgende:
[..]
Normaal wel ja, maar die zijn allemaal op vakantie
waar is dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:40 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Hmmm... door mijn raampje zie ik op dit moment zwarte lucht met lichtflitsen en hoor ik in de verte wat gedonder...
iiieh hou op onweer bah geeft me de kriebelsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:40 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Hmmm... door mijn raampje zie ik op dit moment zwarte lucht met lichtflitsen en hoor ik in de verte wat gedonder...
In Breda...quote:
En ze zijn ook nog eens aan het verbouwen hierquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ah dan ben je vandaag met recht de zieligste stagiair!
ik heb en een raam en leuke collega's!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:42 schreef somegirl het volgende:
mensen, ik ga het vandaag, en voorlopig druk krijgen! dus ben wat minder hier te vinden.....
Maar kom af en toe nog wel kijken natuurlijk!!!
Jitzzzze!!! nog 1 !!!!!!!!!!!!!
Hmmm... het lijkt wel nacht hier!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Hier in utrecht nog geen regen....... en ook nog geen onweer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |