Ik moet nog, maar heb absoluut geen trek...quote:
Ik wil graag een overzicht:quote:Op maandag 2 mei 2005 18:33 schreef Houniet het volgende:
tusse de informatie waar iedereen stage loopt enzo
Fisher was er net ook eventjes...quote:Op maandag 2 mei 2005 18:33 schreef jitzzzze het volgende:
zooo, ik heb mn eten ook weer binnen. We zijn inmiddels met z'n 3en heb ik gezien
Hee, ik zie net dat jij 4 dagen jonger bent dan ik, 11 dagen eerder geregistreerd hebt en 32 33 posts minder hebt!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:37 schreef jitzzzze het volgende:
zozo, het wordt misschien nog wel druk s'avonds
Idd! Grappig zegquote:Op maandag 2 mei 2005 18:39 schreef jitzzzze het volgende:
Nou ja, hoe is het mogelijk?
Ondertussen krijg ik 't nog steeds niet voor elkaar met de OPquote:Op maandag 2 mei 2005 18:41 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, zeg dat
Goeie shit!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:42 schreef mechatronics het volgende:
vaochtend was het 9, nu al 14!
stelletje slowchatters jullie
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Ondertussen krijg ik 't nog steeds niet voor elkaar met de OP![]()
Slowchatters??quote:Op maandag 2 mei 2005 18:42 schreef mechatronics het volgende:
vaochtend was het 9, nu al 14!
stelletje slowchatters jullie
quote:
Staat er in de OP geen staigair die iets moet ontwikkelen?quote:Op maandag 2 mei 2005 18:44 schreef Megter het volgende:
[..]
Echt klote, had zo'n mooi plan, lukt het niet
Code tag is ook geen optie...
is goed, maar dan wel tot morgen wachten oke? ik heb nu geen zin meer om achter de computer te zitten..... (dit was het laatste zeg maar) en je moet er toch nog 21! da's vast genoeg voor de hele avond toch?quote:Op maandag 2 mei 2005 18:03 schreef jitzzzze het volgende:
Al 965 berichtjes.
Somegirl, zullen we mijn duizendste post ook samen vieren?![]()
Niet zoveel delen achter elkaar iig, ben benieuwd hoe lang we 't volhouden!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen, ik heb nog nooit een 'slow'chattopic zo hard zien gaan
't Is zo overzichtelijk dat ik 't niet ziequote:Op maandag 2 mei 2005 18:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Staat er in de OP geen staigair die iets moet ontwikkelen?
Nu nog 18.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:47 schreef somegirl het volgende:
[..]
is goed, maar dan wel tot morgen wachten oke? ik heb nu geen zin meer om achter de computer te zitten..... (dit was het laatste zeg maar) en je moet er toch nog 21! da's vast genoeg voor de hele avond toch?
Tot morgen!! Ik ga ook ff lekker etenquote:Op maandag 2 mei 2005 18:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nu nog 18.
Ze gaan hard vandaag. Ik ga ze voor morgenochtend bewaren. Vanaf kwart voor 9 ben ik weer present. Zie je dan![]()
En de rest; tot morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |