1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | JPM01 DESZ4 Zwartsluis -Vaduz Excelsior'31 11 Rijssen zijle Flevo Boys B2 Emmeloord MasterMido Fc Wolvega3 Wolvega Dos37 Dos '37 6 Vriezenveen SJ Transvalia Rotterdam TLK OVCS Sittard Pekel Emmen C3 Emmen Stame W.S.C. B1 Waalwijk Jpzegthallo ASV Dronten Dronten Da_sandman GPC Vlissingen3 Vlissingen TradeMarkie SC Spirit '30 8 hoogkarspel Topmaat VV Clinge Clinge |
Ik ben blij.quote:Zo, ben weer terug van een middagje WKE. Leuk 2-2 toernooitje.
Uitslagen waren ook allen in ons voordeel, alle wedstrijden zeer ruim gewonnen. Met als uitschieter een 22-4 tegen vv WKE. De 6 andere wedstrijden steeds met minstens 6 doelpunten verschil gewonnen. Nu spelen we 9 juni in Emmen de finale 2 tegen 2. Wie weet pakken we daar ook iedereen in. .
Selectiewedstrijden.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:38 schreef stame het volgende:
Ons seizoen zit er ook weer op... alleen nog een paar toernooitjes
We zijn al weer bezig met volgend seizoen... selectiewedstrijden enzo
Bij ons zit het wel anders... bij ons wordt je vrijwel heel het seizoen bekeken door iemand voor het volgende jaar. Selectiewedstrijden zijn niet van heel groot belang, maar ze zijn er toch... ook met name om te kijken hoe je met de teamgenoten om gaat.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:45 schreef pekel het volgende:
[..]
Selectiewedstrijden.. Gelukkig dat wij dat niet hebben, mensen die je totaal niet kennen beoordelen je dan op 1 potje.
.
Wij moeten donderdag en zaterdag 2 keer voor de competitie tegen Bargeres, en dan nog 2 wedstrijden. Eerst komt er nog een toernooi in Almere tussen, met dus o.a. FC Groningen C1 en AZ C1..
quote:Op maandag 2 mei 2005 17:30 schreef MasterMido het volgende:
Ik ben weer van de partij![]()
Zaterdag laatste wedstrijd van seizoen![]()
Ik hoop dat ik bij het 4e nog een paar keer kan invallen. Best leuk heleboel makkelijke tegenstanders.
veel overzichtelijker geworden officieel spelen wij speelronde 12 morgen....quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad zeg, nieuwsgierig als ik ben ben ik gelijk maar even gaan kijken. Ziet er fris uit!
ja ziet er fris uitquote:RROR
The requested URL could not be retrieved
While trying to retrieve the URL: http://127.0.0.1:8080/
The following error was encountered:
* Zero Sized Reply
Squid did not receive any data for this request.
Your cache administrator is webmaster.
Generated Thu, 05 May 2005 09:32:41 GMT by knvbsq02.knvb.nl (squid/2.5.STABLE6)
dat heb je met losersquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:35 schreef MasterMido het volgende:
[..]
ja ziet er fris uit
Altijd wanneer ik iets wil kijken doet het het niet![]()
Een keer niet trainen is niet voetballen, zo gaat dat bij die clubs. Ik ken een hoop gasten (van het zaalvoetbal) die ook 4e/5e-klasse spelen. Die doen gvd net alsof ze profs zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben nog steeds in dubio wat ik volgend seizoen ga doen. Ik sta op de lijst voor de selectie en een plek in het eerste elftal ligt in principe voor het oprapen, maar ondanks dat het 4e klasse is neemt men het allemaal wel erg serieus, terwijl ik vooral voor de lol voetbal en weinig zin heb rare toeren uit te gaan halen voor een basisplek bij een cluppie in de 4e klasse.
Een selectieteam vertegenwoordigd ook de club.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Een keer niet trainen is niet voetballen, zo gaat dat bij die clubs. Ik ken een hoop gasten (van het zaalvoetbal) die ook 4e/5e-klasse spelen. Die doen gvd net alsof ze profs zijn.
ja 15:00 wegquote:
Die kan toch gewoon om half 7 beginnen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:54 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja 15:00 wegmissen we dus compleet de 3e helft
![]()
we moeten ook nog een dik uur rijdenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die kan toch gewoon om half 7 beginnen?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dan ben je dus te laat als je om 15:00 uur aanrijdt.
Noh en dan moet ik nog wel naar excelsior toequote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Vandaag geen voetbal voor mij, ik ben zieker dan ziek.![]()
FC Wolvegaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:23 schreef MasterMido het volgende:
waar is de verekte zoek knop zodat ik mijn competitie kan vindenIk speel bij FC Wolvega Zaterdag 3. Ik heb geen idee hoe onze poul heet :S
THNXquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:46 schreef JPM01 het volgende:
[..]
FC Wolvega
alleen het 3e kan niet gevonden worden
![]()
Ja, dat staat me dus een beetje tegen. Men doet alsof het een profselectie is, maar we hebben het over een niveautje 4e klasse. Zaalvoetballen wordt ook al niet echt gewaardeerd, in aanloop van het seizoen moet er ook op zaterdag getraind worden en dergelijke. Dat soort dingen staan me toch wel tegen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Een keer niet trainen is niet voetballen, zo gaat dat bij die clubs. Ik ken een hoop gasten (van het zaalvoetbal) die ook 4e/5e-klasse spelen. Die doen gvd net alsof ze profs zijn.
nee ik ben thuis, zoveel was er ook niet eens.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je nu wel genieten van de derde helft.
ook genoten bij de invalbeurten van jullie 4equote:Op zondag 8 mei 2005 00:30 schreef MasterMido het volgende:
Wedstrijden zijn geweest. Seizoen voorbij. We staan nu nog 1e maar we worden vast door VVI ingehaald. Mooi seizoen 46 punten voor een 2e plek is mooi.
Misschien nog een paar keer bij het 4e invallen.
Ik kreeg ook te horen dat ik voor de B selectie ben geselecteerd. Dat betekent dat ik mij volgende jaar kan bewijzen voor het 2e team(ik zit nu in het 3e). Ik zie wel. Maar zo'n leuk seizoen als dit heb ik niet vaak meegemaakt.
misschien 2de pinksterdagquote:Op maandag 9 mei 2005 11:49 schreef JPM01 het volgende:
de KNVB heeft ons er nog niet tussen gezet wanneer we die afgelaste wedstrijd van zaterdag moeten spelen![]()
Vertel!quote:Op maandag 9 mei 2005 17:20 schreef zijle het volgende:
Wij hebben drie punten in mindering om een niet nader te noemen reden
een beetje creatief omgegaan met wedstrijdformulieren zodat drie spelers van ons een schorsing ontliepen, stom achterafquote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 19:16 schreef zijle het volgende:
[..]
een beetje creatief omgegaan met wedstrijdformulieren zodat drie spelers van ons een schorsing ontliepen, stom achteraf. Ik heb trouwens geen idee hoe ze erachter zijn gekomen aangezien het in overleg was gegaan met de trainer van de tegenpartij (trainers zijn oude vrienden)
Ohja daar heb ik toen een topic over geopendquote:Op maandag 9 mei 2005 18:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik wil het ook wel weten. Waar ik ook wel benieuwd naar ben is hoe het is afgelopen met die jongen die dat smsje kreeg van Yeahinho...
pas op ga niet tegen de scheids van hun lullen want je hebt zo een kaart te pakkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:56 schreef MasterMido het volgende:
WoeiiII Wij zijn met het 3e al klaar met de competitie maar nu mag ik met het 4e mee tegen de koploper Lemmer Bentex. Het 4e van ons is laatste.
hehe ik zal er aan denkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:27 schreef JPM01 het volgende:
[..]
pas op ga niet tegen de scheids van hun lullen want je hebt zo een kaart te pakken
en die kleur is rood![]()
nog kaartenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:41 schreef MasterMido het volgende:met 2-0 verloren. Wij waren veel beter. 9 keer heeft een speler alleen voor de keeper gestaan en steeds mist iemand
![]()
De coach had een bloemtje meegenomen voor de kampioen. Kregen wij van hun een biertje na de wedstrijd. Het was een heel sportieve wedstrijd het ging toch nergens meer om.
In m'n hamstring, verdomme dat doet pijn. Lig ik hier echt te rollen over de grond totdat het eruit gaatquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:17 schreef JPM01 het volgende:
bij wie schiet het nog wel eens meer in het bovenbeen of kramp in de kuit?
das geen pretje![]()
![]()
![]()
Ik heb echt te vaak kramp in mijn kuit...maar dat komt voor een gedeelte dat ik nog groei *zegt de dokter* En mijn beenderen groeien dan sneller dan mijn spieren ofsoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:17 schreef JPM01 het volgende:
bij wie schiet het nog wel eens meer in het bovenbeen of kramp in de kuit?
das geen pretje![]()
![]()
![]()
ik had het gisteravond toen ik mijn been ff verkeerd neer zettequote:Op zondag 15 mei 2005 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Kramp in de kuiten heb ik soms na een wedstrijd thuis in bed. In een wedstrijd heb ik er gelukkig nog nooit last van gehad.
agh ja iedereen wou scoren ze gunnen mekaar de kans niet.quote:
een dikke achterlijke bierbuik is hetquote:Op zondag 15 mei 2005 13:19 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Nee geen kaartenwas wel goeie scheids. (gebeurde toch geen rare dingen die wedstrijd)
Speelt de A1 bij jullie ook een internationaal toernooi... toevallig in Waalwijk?quote:[b]Op zondag 15 mei 2005 22:20
....
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
Hardinxveld,AZ,sv Almere,Groningen,Quintus en Blauw-Wit.
Behoorlijk internationaal idd
Dat is niet mijn club.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:24 schreef stame het volgende:
[..]
Speelt de A1 bij jullie ook een internationaal toernooi... toevallig in Waalwijk?
Ja die ja... die gasten kunnen een aardig balletje trappen. Hoef zelf niet tegen ze te spelen maar onze A1 moet morgen tegen hen. Ik zal eens gaan kijken.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:26 schreef pekel het volgende:
[..]
Dat is niet mijn club.. Maar ik weet wel dat ze er spelen.
Dat zijn de buren, de BVO.. Wij zijn de amateurvereniging. Volgend seizoen pas officieel een aparte vereniging.
.
7de, 1 plek onder ons.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:27 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel is Quintus uiteindelijk geworden?
De Emmen D2 speelde vorig seizoen op dat toernooi, waar ze 2de werden. Aangezien de trainer en 6 spelers uit onze selectie van de D2 van vorig seizoen komen, spelen we er nu weer.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:07 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe komt de Emmen C3 op een toernooi terecht met allemaal (hoog-spelende) C1-teams.
Ah op die manier.... ik dacht dat jullie gewoon de C3 van de amateurs waren, das niet al te hoogquote:Op zondag 15 mei 2005 23:51 schreef pekel het volgende:
[..]
De Emmen D2 speelde vorig seizoen op dat toernooi, waar ze 2de werden. Aangezien de trainer en 6 spelers uit onze selectie van de D2 van vorig seizoen komen, spelen we er nu weer..
En men schrikt van de naam: Emmen C3. Als het ware zijn we gewoon vv Emmen C1, maar we hebben 2 BVO-teams voor ons. Met ingang van volgend seizoen heet de C3 vv Emmen C1.
Ach jah... ze werden in ieder geval wel door onze A1 met 2-1 verslagen. Wij zelf zijn 5e geworden. 4 gewonnen 1 gelijk en 1 verloren...quote:Op zondag 15 mei 2005 22:26 schreef pekel het volgende:
[..]
Dat is niet mijn club.. Maar ik weet wel dat ze er spelen.
Dat zijn de buren, de BVO.. Wij zijn de amateurvereniging. Volgend seizoen pas officieel een aparte vereniging.
.
Stopt daar toevallig de 20/23/29?quote:Op maandag 16 mei 2005 17:30 schreef Erasmusch het volgende:
superjoden, hoe lang doe je dr met ov over van jullie complex naar de Kuip? Dat weet jij vast wel
1 2 3 | Deurne A3 gespeeld: 8 ptn: 6 Mifano A2 gespeeld: 9 ptn: 6 Boekel Sport A2 gespeeld: 9 ptn: 4 |
1 2 3 | Boekel Sport A2 gespeeld: 10 ptn: 7 Deurne A3 gespeeld: 9 ptn: 6 Mifano A2 gespeeld: 9 ptn: 6 |
Als ik het mij goed herinder. Hadden ze toen teweinig spelers op de voetbaldag zelf. De helft kwam niet opdagen. Dus de tegenstander was al onderweg. En de tegenstander wou niet mee doen met een 3-0 nederlaag voor Wolvega zonder te voetballen. Dus dan komt dat bij de KNVB terecht. Team te weinig spelers.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:18 schreef JPM01 het volgende:
masterMido waarom heeft wolvega 1 punt aftrek gekregen?
willen ze niet een klasse lager spelen volgend jaar moeten ze winnenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:28 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herinder. Hadden ze toen teweinig spelers op de voetbaldag zelf. De helft kwam niet opdagen. Dus de tegenstander was al onderweg. En de tegenstander wou niet mee doen met een 3-0 nederlaag voor Wolvega zonder te voetballen. Dus dan komt dat bij de KNVB terecht. Team te weinig spelers.
Ik moet trouwens zaterdag weer mee doen met het 4e.![]()
een seizoens samenvattingquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben uitgekletst voor dit seizoen.
in welke regio zit jij??quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:27 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben al wekene uitgekletst.
Hoe kan dat toch?!
vreemd danquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:41 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zit in Zuid I, maar hier zijn ook heel wat speelrondes afgelast hoor.....
ach 1-4 is nog niksquote:
zal vast het 4e wel zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:34 schreef MasterMido het volgende:
[..]
welk team heeft tegen emmen gespeeld ???![]()
www.fcwolvega.nlquote:einde nacompetitie zondag 1
Nadat de heenwedstrijd in Emmen met 1-0 werd verloren, werd de return op Molenwiek met 1-4 verloren, zodat de nacompetitie voor zondag 1 er op zit.
Spelen jullie in Klazienaveen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:50 schreef JPM01 het volgende:
ik heb gister ook de beker gezien waar we 28 mei voor strijdending is een meer als een meter hoog
![]()
![]()
Blijven jullie volgend seizoen in de Hoofdklasse? Ik speel volgend seizoen namelijk 3de divisiequote:Op zondag 22 mei 2005 00:08 schreef zijle het volgende:
Laatste wedstrijd van het seizoen verloren van Alcides 2-3. Echt ongelovelijk veel kansen gemist, en ikzelf speelde ook niet al te best, een fout van mij leidde de verliezende goal in
Jep onze B2 speelt volgend jaar gewoon hoofdklasse, alleen ga ik over naar de A'squote:Op zondag 22 mei 2005 00:24 schreef pekel het volgende:
[..]
Blijven jullie volgend seizoen in de Hoofdklasse? Ik speel volgend seizoen namelijk 3de divisie...misschien tegen elkaar dan?
Trouwens...hoorde dat SC Erica en Zwartemeer bij jullie gedegradeerd zijn. Dus de 1ste klasse wordt een Zuid-Oost Drentse klasse....alleen maar derby's..
Emmen B2, SVBO, Erica, Zwartemeer en nog wat.
pompidomquote:Op maandag 16 mei 2005 17:30 schreef Erasmusch het volgende:
superjoden, hoe lang doe je dr met ov over van jullie complex naar de Kuip? Dat weet jij vast wel
nee gewoon thuis op ons eigen complexquote:
30 graden is mij ook iets TE maar goed ik kan normaal wel goed tegen warmte, al was het zaterdag toch wel erg benauwdquote:Op maandag 23 mei 2005 15:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet hoef te voetballen zeg, ik ben echt een koud weer voetballer. Als het erg warm is ben ik niet vooruit te branden.
Bij mij is het net omgekeerd... ik ben een mooi-weer-voetballer...hoewel het gras wel een beetje nat moet zijn... om heerlijk te kunnen kaatsenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet hoef te voetballen zeg, ik ben echt een koud weer voetballer. Als het erg warm is ben ik niet vooruit te branden.
Juist.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het heerlijk om met warm weer te spelen. Het enige irritant is dat de rest van het elftal vaak niet vooruit te branden is als het zonnetje schijnt.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:39 schreef -Vaduz- het volgende:
dat is wel iets te hoor, dikke plassen op het veld, waar de bal in blijft liggenquote:
Vind ik juist niet lekker weer is heerlijk met die koude blijven je spieren zo koudquote:Op maandag 23 mei 2005 15:39 schreef -Vaduz- het volgende:
ik loop vaak 1 of 2 runs en nog een sprintje en wat kleine strek oefeningen dan ben ik warm. donderdag en zaterdag helemaal geen warmingup nodig met die tempsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
vandaag met 5-0 gewonnen en woensdag ook nog een wedstrijd
Ik heb vandaag geen warming-up gedaan ben gewoon in het gras gaan liggen
Ik was de hele wedstrijd super fit en niet kapot te krijgen
Dus geen warming - up meer voor mij
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:30 schreef Erasmusch het volgende:
wij doen dat niet, de mensen die willen rennen mogen dat doen, ik trap meestal voor de wedstrijd liever een bal op doelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Wij moeten altijd zo'n super fanatieke warming - up doen
Als de wedstrijd begint ben je gewoon moe en nu zonder warming-up blijf je de hele wedstrijd fit
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Zoiets doe ik liever ook maar dat mogen we niet
Ik lag gister wel lekker in het grasen de trainers boos
![]()
Maar maakte dat goed met een goede wedstrijd
hehehquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:01 schreef JPM01 het volgende:
[..]
bij lekker weer lig ik meestal ook in het gras, of ik moet het te warm krijgen dan zoek ik de schaduw op en de leider vertrekt toch aan het eind van het seizoen![]()
Die houd ik dan wel warm. Het verschil in prestaties van mij bij warm en koud weer is altijd erg groot. Ik sta in m'n elftal ook al bekend als een koud weer voetballer. Ik kan er niet veel aan doen, het is wel vreemd.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Vind ik juist niet lekker weer is heerlijk met die koude blijven je spieren zo koud
wat dacht je van mij dan, alleen draait het hier wel om een grote bekerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 07:29 schreef pekel het volgende:
Waarom moet ik straks nou met meer dan 30 graden celcius een onnozel toernooitje gaan keepen?.
die we ook gewonnen hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:07 schreef JPM01 het volgende:
[..]
wat dacht je van mij dan, alleen draait het hier wel om een grote beker![]()
Damn.... wedstrijdjes van 20 minuten en dan zuke uitslagen... Zeker een hoog niveauquote:Op zondag 29 mei 2005 12:29 schreef zijle het volgende:
Gister een toernooi bij SC Emmeloord
1e wedstrijd tegen SC Emmeloord B1: 4-0
2e wedstrijd tegen Olde Veste B4: 9-0![]()
3e wedstrijd tegen DOS Kampen B3: 7-0
Finale weer tegen SCE: 1-0![]()
Alles gewonnen met 21 goals voor en nul tegen in wedstrijdjes van 20 minutenWat een niveau
Met die 9-0 stond ook nog eens onze verdediging voorin en de spits van ons was laatste manquote:Op zondag 29 mei 2005 12:38 schreef stame het volgende:
[..]
Damn.... wedstrijdjes van 20 minuten en dan zuke uitslagen... Zeker een hoog niveau..Maar gefeliciteerd
quote:Op zondag 29 mei 2005 13:21 schreef zijle het volgende:
[..]
Met die 9-0 stond ook nog eens onze verdediging voorin en de spits van ons was laatste manOnze keeper maakte ook nog een solo vanaf z'n eigen doel tot 30 meter voor de goal van de tegenstander
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 13:21 schreef zijle het volgende:
[..]
Met die 9-0 stond ook nog eens onze verdediging voorin en de spits van ons was laatste manOnze keeper maakte ook nog een solo vanaf z'n eigen doel tot 30 meter voor de goal van de tegenstander
![]()
![]()
Nee joh, 't is meer zo'n niveau als bij veel clubs: Het 7e of 11e elftal dus het maakt niet zoveel uit. Ideaal voor mijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn ze je nu niet aan het uitproberen op verschillende posities om er achter te komen waar je het beste tot je recht komt?
apart, maar na de training of wedstrijd geen bier dat lukt me nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee joh, 't is meer zo'n niveau als bij veel clubs: Het 7e of 11e elftal dus het maakt niet zoveel uit. Ideaal voor mij
En 'pickup' is meer in de trant van dat je kunt trainen wanneer je wilt, er zijn altijd wel mensen aan 't sporten en je bent welkom om mee te spelen.
Geen clubhuis, wel een kraampje waar ze drinken hebben (geen alcohol) en een stel tafels, stoelen met bbq's.
Heel anders dan in Europa maar wel erg geinig eigenlijk.
succes, en laat een goede indruk achter bij seppquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:49 schreef pekel het volgende:
Overmorgen 2-2 C-junioren finale in Emmen. Ik doe mee..
Sepp Blatter en Henk Kesler komen ook..
!
Doe ik.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:20 schreef Yeahinho het volgende:
Houd ons eens op de hoogte over dat Amerikaanse gevoetbal popo, gaaf om te lezen!![]()
hoe zit het seizoen daar in elkaa, zomer stop winter stop etcquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Doe ik.
Volgende week maandagavond weer, zal kijken of iemand wat foto's kan schieten.
Finale.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt het tot de finale geschopt? Of is het finales?
ja daar rijden geen bussenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:53 schreef Erasmusch het volgende:
Word je opgepikt door soccer moms? Heb je een clubhuis?
Laatste wedstrijd tegen Transvalia met 0-1 gewonnen. Totaal onbereikbaar met OV en daardoor eerste 3 goals van Feyenoord gemist...
ja 1 bus in het half uur, pff. Naar Zuidplein. Dan moet ik nog minstens 2 overstappen voor de Kuip.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:39 schreef superjoden het volgende:
[..]
ja daar rijden geen bussenach volgende keer dan maar meerijden met je teamgenoten
![]()
wie weet, ik ga er vanuit dat ik gewoon in het 4e blijf. hoewel er wel wat dingen gaan veranderenquote:Op maandag 13 juni 2005 17:53 schreef MasterMido het volgende:
Zaterdag BBQ gehad dus nu is het seizoen echt afgelopen. En nu maar wachten tot augustus en kijken of ik in het 2e kom of anders zit ik weer in het 3e(wat ik trouwens niet erg vind, gezellig team vorig jaar. Alleen word alles wel door elkaar gegooit volgend jaar)
JPM01 krijg volgend jaar een ander Wolvega tegen zich.Of zit Wolvega dan niet meer bij jullie in ?
ik kon ze geen ongelijk gevenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
ja 1 bus in het half uur, pff. Naar Zuidplein. Dan moet ik nog minstens 2 overstappen voor de Kuip.
Op de heenweg ook gedaan, maar mn tiemgenootjes wilden liever Transvalia-Sparta kijken dan mij een lift geven![]()
Appingedam en WVV mogen er meestal ook wel zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
D'r zitten wel wat gerenommeerde clubs tussen zeg, bijvoorbeeld ACV, GVAV, Drachtster Boys.
Dat zal een zeer groot verlies zijn ja...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 07:46 schreef Sheva het volgende:
gpc vlissingen 3...leuk zeg, vant seizoen tegen t eerste van jullie gespeeld...tegen die pinas was ni te spelen man..hatelijk snel mannetje, zal wel een verlies voor jullie zijn nu
jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:00 schreef -Vaduz- het volgende:
En je gaat het doen?
Vanwaar al die foto's van Brentford en (in mindere mate) De Graafschap in de top?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh ja we hebben ook al een site www.sdzz9.tk
spuiquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zal een zeer groot verlies zijn ja...
Waar speel jij?
ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
1,5 uur baantjes trekken bedoel je?
MVV.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:34 schreef numero_uno het volgende:
Weet er iemand een leuke club in maastricht?
vreselijk zegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:51 schreef JPM01 het volgende:
kreeg net slecht nieuws te horen
een teamgenoot is vanavond aan een hartaanval overleden pas 27 was die![]()
![]()
sterkte!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:51 schreef JPM01 het volgende:
![]()
Sterktequote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:51 schreef JPM01 het volgende:
![]()
ik zag het.quote:
ik ken het gevoelquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:24 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik zag het.
ben net pas thuis we zijn vanavond met een aantal mensen bij hem wezen kijken... je wordt er behoorlijk stil van.
Als je verloren had druk dan gewoon op deletequote:Op zondag 17 juli 2005 01:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Gisteren met 3-7 gewonnen op het kunstgras in Enter.
ok. Nog even wachten dus. op de andere elftallen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:07 schreef pekel het volgende:
Alleen de indelingen van de standaardelftallen + landelijke jeugd is bekend..
Eind juli begin augustus zou alles bekend moeten zijn, aldus de KNVB Publieksvoorlichting.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ok. Nog even wachten dus. op de andere elftallen.
noh ik blijf het in de gaten houden. ik hoop op nog een derby bij ons in het dorpquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:10 schreef pekel het volgende:
[..]
Eind juli begin augustus zou alles bekend moeten zijn, aldus de KNVB Publieksvoorlichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |