dat heb je met losersquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:35 schreef MasterMido het volgende:
[..]
ja ziet er fris uit
Altijd wanneer ik iets wil kijken doet het het niet![]()
Een keer niet trainen is niet voetballen, zo gaat dat bij die clubs. Ik ken een hoop gasten (van het zaalvoetbal) die ook 4e/5e-klasse spelen. Die doen gvd net alsof ze profs zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben nog steeds in dubio wat ik volgend seizoen ga doen. Ik sta op de lijst voor de selectie en een plek in het eerste elftal ligt in principe voor het oprapen, maar ondanks dat het 4e klasse is neemt men het allemaal wel erg serieus, terwijl ik vooral voor de lol voetbal en weinig zin heb rare toeren uit te gaan halen voor een basisplek bij een cluppie in de 4e klasse.
Een selectieteam vertegenwoordigd ook de club.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Een keer niet trainen is niet voetballen, zo gaat dat bij die clubs. Ik ken een hoop gasten (van het zaalvoetbal) die ook 4e/5e-klasse spelen. Die doen gvd net alsof ze profs zijn.
ja 15:00 wegquote:
Die kan toch gewoon om half 7 beginnen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:54 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja 15:00 wegmissen we dus compleet de 3e helft
![]()
we moeten ook nog een dik uur rijdenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die kan toch gewoon om half 7 beginnen?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dan ben je dus te laat als je om 15:00 uur aanrijdt.
Noh en dan moet ik nog wel naar excelsior toequote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Vandaag geen voetbal voor mij, ik ben zieker dan ziek.![]()
FC Wolvegaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:23 schreef MasterMido het volgende:
waar is de verekte zoek knop zodat ik mijn competitie kan vindenIk speel bij FC Wolvega Zaterdag 3. Ik heb geen idee hoe onze poul heet :S
THNXquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:46 schreef JPM01 het volgende:
[..]
FC Wolvega
alleen het 3e kan niet gevonden worden
![]()
Ja, dat staat me dus een beetje tegen. Men doet alsof het een profselectie is, maar we hebben het over een niveautje 4e klasse. Zaalvoetballen wordt ook al niet echt gewaardeerd, in aanloop van het seizoen moet er ook op zaterdag getraind worden en dergelijke. Dat soort dingen staan me toch wel tegen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Een keer niet trainen is niet voetballen, zo gaat dat bij die clubs. Ik ken een hoop gasten (van het zaalvoetbal) die ook 4e/5e-klasse spelen. Die doen gvd net alsof ze profs zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |