een dikke achterlijke bierbuik is hetquote:Op zondag 15 mei 2005 13:19 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Nee geen kaartenwas wel goeie scheids. (gebeurde toch geen rare dingen die wedstrijd)
Speelt de A1 bij jullie ook een internationaal toernooi... toevallig in Waalwijk?quote:[b]Op zondag 15 mei 2005 22:20
....
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
Hardinxveld,AZ,sv Almere,Groningen,Quintus en Blauw-Wit.
Behoorlijk internationaal idd
Dat is niet mijn club.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:24 schreef stame het volgende:
[..]
Speelt de A1 bij jullie ook een internationaal toernooi... toevallig in Waalwijk?
Ja die ja... die gasten kunnen een aardig balletje trappen. Hoef zelf niet tegen ze te spelen maar onze A1 moet morgen tegen hen. Ik zal eens gaan kijken.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:26 schreef pekel het volgende:
[..]
Dat is niet mijn club.. Maar ik weet wel dat ze er spelen.
Dat zijn de buren, de BVO.. Wij zijn de amateurvereniging. Volgend seizoen pas officieel een aparte vereniging.
.
7de, 1 plek onder ons.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:27 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel is Quintus uiteindelijk geworden?
De Emmen D2 speelde vorig seizoen op dat toernooi, waar ze 2de werden. Aangezien de trainer en 6 spelers uit onze selectie van de D2 van vorig seizoen komen, spelen we er nu weer.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:07 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe komt de Emmen C3 op een toernooi terecht met allemaal (hoog-spelende) C1-teams.
Ah op die manier.... ik dacht dat jullie gewoon de C3 van de amateurs waren, das niet al te hoogquote:Op zondag 15 mei 2005 23:51 schreef pekel het volgende:
[..]
De Emmen D2 speelde vorig seizoen op dat toernooi, waar ze 2de werden. Aangezien de trainer en 6 spelers uit onze selectie van de D2 van vorig seizoen komen, spelen we er nu weer..
En men schrikt van de naam: Emmen C3. Als het ware zijn we gewoon vv Emmen C1, maar we hebben 2 BVO-teams voor ons. Met ingang van volgend seizoen heet de C3 vv Emmen C1.
Ach jah... ze werden in ieder geval wel door onze A1 met 2-1 verslagen. Wij zelf zijn 5e geworden. 4 gewonnen 1 gelijk en 1 verloren...quote:Op zondag 15 mei 2005 22:26 schreef pekel het volgende:
[..]
Dat is niet mijn club.. Maar ik weet wel dat ze er spelen.
Dat zijn de buren, de BVO.. Wij zijn de amateurvereniging. Volgend seizoen pas officieel een aparte vereniging.
.
Stopt daar toevallig de 20/23/29?quote:Op maandag 16 mei 2005 17:30 schreef Erasmusch het volgende:
superjoden, hoe lang doe je dr met ov over van jullie complex naar de Kuip? Dat weet jij vast wel
1 2 3 | Deurne A3 gespeeld: 8 ptn: 6 Mifano A2 gespeeld: 9 ptn: 6 Boekel Sport A2 gespeeld: 9 ptn: 4 |
1 2 3 | Boekel Sport A2 gespeeld: 10 ptn: 7 Deurne A3 gespeeld: 9 ptn: 6 Mifano A2 gespeeld: 9 ptn: 6 |
Als ik het mij goed herinder. Hadden ze toen teweinig spelers op de voetbaldag zelf. De helft kwam niet opdagen. Dus de tegenstander was al onderweg. En de tegenstander wou niet mee doen met een 3-0 nederlaag voor Wolvega zonder te voetballen. Dus dan komt dat bij de KNVB terecht. Team te weinig spelers.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:18 schreef JPM01 het volgende:
masterMido waarom heeft wolvega 1 punt aftrek gekregen?
willen ze niet een klasse lager spelen volgend jaar moeten ze winnenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:28 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herinder. Hadden ze toen teweinig spelers op de voetbaldag zelf. De helft kwam niet opdagen. Dus de tegenstander was al onderweg. En de tegenstander wou niet mee doen met een 3-0 nederlaag voor Wolvega zonder te voetballen. Dus dan komt dat bij de KNVB terecht. Team te weinig spelers.
Ik moet trouwens zaterdag weer mee doen met het 4e.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |