abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 mei 2005 @ 16:18:13 #126
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_27028846
quote:
Op zondag 15 mei 2005 13:19 schreef MasterMido het volgende:

[..]

Nee geen kaarten was wel goeie scheids. (gebeurde toch geen rare dingen die wedstrijd)
een dikke achterlijke bierbuik is het
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_27031306
Pfff.... al 5 penalty's tegen gekregen in 4 wedstrijden in ons internationaal toernooi... maar 4 ervan gingen er maar in. Najah we gaan voor de plekken 5 tot en met 8
pi_27038356
Zo...ben ook weer terug van het internationale toernooi in Almere. .

De eerste wedstrijd verspeelden we, ondanks goed spel, 3 punten. Stonden 1-0 voor, verdienden meer goals, maar de tegenstanders, de Russen, maakten in de 2de helft de gelijkmaker. Was wel vreemd om te zien dat de Russen al in de jeugd met 1 spits spelen, en counteren. .

De 2de wedstrijd wonnen we heel erg overtuigend van Hardinxveld, 3-0. Hardinxveld kwam er niet veel aan te pas. Wij waren daarintegen effectief bezig.

De 3de pot tegen AZ C1, de nummer 4 in de Eerste Divisie. We begonnen goed, maar dan verliezen we toch iets teveel duels. Een dot van een kans gehad in het begin, maar AZ bleek fysiek en voetballend sterker. Toch nog op een knappe 0-2 verlies gehouden.

De 4de wedstrijd had niet gespeeld mogen worden, voor ons dan. Iedereen (13 spelers) zat er doorheen, en de thuisclub, sv Almere, zag dat. . 13 spelers is te weinig voor zo'n toernooi, maar als je niet meer spelers van niveau hebt, dan ga je af. . 8-0 verloren, maar onze trainer zag in dat we simpelweg KAPOT waren.

Dag 2 was een leuke en ongelukkige dag. De eerste wedstrijd speelden we gelijk tegen Groningen C1, 2de in de eerste divisie. De hele 1ste helft was het vooral uitvechten op het middenveld, en we hielden bijzonder goed stand. Het bleef 0-0, tot 5 minuten na rust. Een Groningen-speler probeert te scoren, maar ik tik in 1ste instansie de bal knap weg, op de paal. Dan komt de bal snoeihard tegen m'n kop aan, en scoort Groningen alsnog. . Het wordt uiteindelijk 0-2.

De 2de wedstrijd tegen Quintus (de ploeg van een Fok!ker hiero ). De wedstrijd van Groningen zat nog bij velen in de benen, maar we begonnen vrij sterk. We kregen aardig wat aanvallen en kansen, genoeg balbezit ook. Maar scoren ging niet. Toen kreeg Quintus in de 2de helft een vrije bal vlak buiten/op de 16, en die schoten ze snoeihard binnen. Jammerlijk met 0-1. Onverdiend.

De laatste wedstrijd speelden we tegen de C1 van Blauw-Wit A'dam. Die ploeg won met 2-0 van Groningen C1, en dacht wel even te winnen van de C3 van Emmen. Niet dus. . Wij speelden ons helemaal leeg, en de Amsterdammers konden hun ego niet oppoetsen tegen ons. Blauw-Wit A'dam kreeg nog behoorlijke kansen, maar ik hield mooi de 0. . We wonnen met 2-0, en dan ben je als 2de klasser best tevreden. .

Uiteindelijk 6de geworden, en ook nog eens als toetje de Fair Play Cup! . Ik heb ook nog het geluk dat ik vice-aanvoerder ben, dus ik mocht samen met de aanvoerder de bekers ophalen van een geslaagd toernooi. Met wat voetbal-ervaring rijker ga ik nu slapen, ik ben nu echt helemaal kapot. .
Hoi.
  zondag 15 mei 2005 @ 22:21:55 #129
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27038395
Hardinxveld,AZ,sv Almere,Groningen,Quintus en Blauw-Wit.

Behoorlijk internationaal idd
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27038451
quote:
Speelt de A1 bij jullie ook een internationaal toernooi... toevallig in Waalwijk?
pi_27038472
quote:
Op zondag 15 mei 2005 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
Hardinxveld,AZ,sv Almere,Groningen,Quintus en Blauw-Wit.

Behoorlijk internationaal idd
. Idd.

Bij de D's en E's waren er veel meer internationale ploegen, daarom dus internationaal toernooi.
Hoi.
pi_27038506
quote:
Op zondag 15 mei 2005 22:24 schreef stame het volgende:

[..]

Speelt de A1 bij jullie ook een internationaal toernooi... toevallig in Waalwijk?
Dat is niet mijn club. . Maar ik weet wel dat ze er spelen.
Dat zijn de buren, de BVO. . Wij zijn de amateurvereniging. Volgend seizoen pas officieel een aparte vereniging. .
Hoi.
pi_27038631
quote:
Op zondag 15 mei 2005 22:26 schreef pekel het volgende:

[..]

Dat zijn de buren, de BVO. . Wij zijn de amateurvereniging. Volgend seizoen pas officieel een aparte vereniging. .
Ja die ja... die gasten kunnen een aardig balletje trappen. Hoef zelf niet tegen ze te spelen maar onze A1 moet morgen tegen hen. Ik zal eens gaan kijken.
pi_27039729
Hoe komt de Emmen C3 op een toernooi terecht met allemaal (hoog-spelende) C1-teams .
pi_27040342
quote:
Op zondag 15 mei 2005 22:20 schreef pekel het volgende:
(de ploeg van een Fok!ker hiero ).

Hoeveel is Quintus uiteindelijk geworden?
pi_27040660
Leuk verslag Pekel!
That's all folks!
pi_27040987
quote:
Op zondag 15 mei 2005 23:27 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Hoeveel is Quintus uiteindelijk geworden?
7de, 1 plek onder ons. .
Hoi.
pi_27041042
quote:
Op zondag 15 mei 2005 23:07 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe komt de Emmen C3 op een toernooi terecht met allemaal (hoog-spelende) C1-teams .
De Emmen D2 speelde vorig seizoen op dat toernooi, waar ze 2de werden. Aangezien de trainer en 6 spelers uit onze selectie van de D2 van vorig seizoen komen, spelen we er nu weer. .

En men schrikt van de naam: Emmen C3. Als het ware zijn we gewoon vv Emmen C1, maar we hebben 2 BVO-teams voor ons. Met ingang van volgend seizoen heet de C3 vv Emmen C1.
Hoi.
pi_27041733
quote:
Op zondag 15 mei 2005 23:51 schreef pekel het volgende:

[..]

De Emmen D2 speelde vorig seizoen op dat toernooi, waar ze 2de werden. Aangezien de trainer en 6 spelers uit onze selectie van de D2 van vorig seizoen komen, spelen we er nu weer. .

En men schrikt van de naam: Emmen C3. Als het ware zijn we gewoon vv Emmen C1, maar we hebben 2 BVO-teams voor ons. Met ingang van volgend seizoen heet de C3 vv Emmen C1.
Ah op die manier.... ik dacht dat jullie gewoon de C3 van de amateurs waren, das niet al te hoog .
pi_27042090
quote:
Op zondag 15 mei 2005 23:50 schreef pekel het volgende:

[..]

7de, 1 plek onder ons. .
Ah, toch netjes voor zo'n klein clubje
Vond het al apart dat ze meededen aan dat toernooi.
pi_27056147
Vandaag laatste wedstrijd tegen Spaland, de directe concurrent voor de 8e plaats, vorige week geflatteerd met 3-2 van ze verloren, terwijl we makkelijk hadden kunnen winnen. Vandaag 1-1 gespeeld dus de 8e plaats is zo goed als zeker aangezien ze 2 punten achter ons staan en volgende week tegen de koploper moeten die dan kampioen kunnen worden. Al hadden we vandaag dik moeten winnen, we hadden kansen zat alleen afwerken is dit jaar ons grootste probleem. De 0-1 was trouwens een aardige fout van mij, hele hoge bal waar ik me totaal op verkeek en hij ging precies tussen mijn hand en de lat het doel in, dat zal ik nog wel even moeten aanhoren denk..het zag er vrij knullig uit, en zo voelde het ook, maargoed later wel weer een klein beetje hersteld met wat goede reddingen
  maandag 16 mei 2005 @ 17:30:28 #142
66130 Erasmusch
easy easy
pi_27057734
superjoden, hoe lang doe je dr met ov over van jullie complex naar de Kuip? Dat weet jij vast wel
pi_27057798
quote:
Op zondag 15 mei 2005 22:26 schreef pekel het volgende:

[..]

Ach jah... ze werden in ieder geval wel door onze A1 met 2-1 verslagen. Wij zelf zijn 5e geworden. 4 gewonnen 1 gelijk en 1 verloren...
  maandag 16 mei 2005 @ 19:11:14 #144
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_27060348
Vandaag toch nog weer enige glans gegeven aan de reeks na de winterstop. Na de afgelopen 5 wedstrijden door een aantal gelijke spelen en verloren wedstrijden het kampioenschap te hebben verspeeld, hebben we vandaag met 4-8 gewonnen van de kampioen, die alleen 2 keer van ons verloren heeft. En dat geeft best wel voldoening Zelf trouwens maar een half uurtje kunnen spelen. Ik was nog herstellende omdat ik ziek geweest was afgelopen week, en ik kreeg een stomp op m'n borst, op de plek waar ik zelf 3 weken eerder met mn elleboog in was gevallen. Dus toen ben ik er uit voorzorg maar afgegaan.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:18:04 #145
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_27112564
masterMido waarom heeft wolvega 1 punt aftrek gekregen?
AFC Ajax 4 ever
pi_27132511
quote:
Op maandag 16 mei 2005 17:30 schreef Erasmusch het volgende:
superjoden, hoe lang doe je dr met ov over van jullie complex naar de Kuip? Dat weet jij vast wel
Stopt daar toevallig de 20/23/29?
pi_27133801
Onze laatste wedstrijd tegen de laatste plek moesten we vanavond afleggen tegen Deurne. We kwamen snel op een 2-0 achterstand. Voor rust maakten we alsnog de aansluitingstreffer: 2-1. De eerste goede wedstrijd van dit seizoen waarin we veel kaatsten, dat liet de uitslag van de wedstrijd nog maar eens blijken: 2-4. Ikzelf stond de gehele eerst helft linksback. De 2e helft startte ik op rechtsback, maar maakte ik de wedstrijd af op de linksback.

Vóór vanavond:
1
2
3
Deurne A3     gespeeld: 8          ptn: 6 
Mifano A2     gespeeld: 9          ptn: 6        
Boekel Sport A2     gespeeld: 9          ptn: 4        

Na vanavond:
1
2
3
Boekel Sport A2     gespeeld: 10          ptn: 7 
Deurne A3     gespeeld: 9          ptn: 6     
Mifano A2     gespeeld: 9          ptn: 6         

.

[ Bericht 36% gewijzigd door Nashje op 18-05-2005 22:59:19 ]
  woensdag 18 mei 2005 @ 23:28:25 #148
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_27135152
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:18 schreef JPM01 het volgende:
masterMido waarom heeft wolvega 1 punt aftrek gekregen?
Als ik het mij goed herinder. Hadden ze toen teweinig spelers op de voetbaldag zelf. De helft kwam niet opdagen. Dus de tegenstander was al onderweg. En de tegenstander wou niet mee doen met een 3-0 nederlaag voor Wolvega zonder te voetballen. Dus dan komt dat bij de KNVB terecht. Team te weinig spelers.

Ik moet trouwens zaterdag weer mee doen met het 4e.
  donderdag 19 mei 2005 @ 00:01:03 #149
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_27136049
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 23:28 schreef MasterMido het volgende:

[..]

Als ik het mij goed herinder. Hadden ze toen teweinig spelers op de voetbaldag zelf. De helft kwam niet opdagen. Dus de tegenstander was al onderweg. En de tegenstander wou niet mee doen met een 3-0 nederlaag voor Wolvega zonder te voetballen. Dus dan komt dat bij de KNVB terecht. Team te weinig spelers.

Ik moet trouwens zaterdag weer mee doen met het 4e.
willen ze niet een klasse lager spelen volgend jaar moeten ze winnen en wij rekenen wel met EBC af volgende week donderdag dan gaan de 2 ploegen die helemaal onderaan staan met de laatste rondes save spelen
AFC Ajax 4 ever
pi_27136083
Ik ben uitgekletst voor dit seizoen.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')