wat dacht je van mij dan, alleen draait het hier wel om een grote bekerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 07:29 schreef pekel het volgende:
Waarom moet ik straks nou met meer dan 30 graden celcius een onnozel toernooitje gaan keepen?.
die we ook gewonnen hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:07 schreef JPM01 het volgende:
[..]
wat dacht je van mij dan, alleen draait het hier wel om een grote beker![]()
Damn.... wedstrijdjes van 20 minuten en dan zuke uitslagen... Zeker een hoog niveauquote:Op zondag 29 mei 2005 12:29 schreef zijle het volgende:
Gister een toernooi bij SC Emmeloord
1e wedstrijd tegen SC Emmeloord B1: 4-0
2e wedstrijd tegen Olde Veste B4: 9-0![]()
3e wedstrijd tegen DOS Kampen B3: 7-0
Finale weer tegen SCE: 1-0![]()
Alles gewonnen met 21 goals voor en nul tegen in wedstrijdjes van 20 minutenWat een niveau
Met die 9-0 stond ook nog eens onze verdediging voorin en de spits van ons was laatste manquote:Op zondag 29 mei 2005 12:38 schreef stame het volgende:
[..]
Damn.... wedstrijdjes van 20 minuten en dan zuke uitslagen... Zeker een hoog niveau..Maar gefeliciteerd
quote:Op zondag 29 mei 2005 13:21 schreef zijle het volgende:
[..]
Met die 9-0 stond ook nog eens onze verdediging voorin en de spits van ons was laatste manOnze keeper maakte ook nog een solo vanaf z'n eigen doel tot 30 meter voor de goal van de tegenstander
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 13:21 schreef zijle het volgende:
[..]
Met die 9-0 stond ook nog eens onze verdediging voorin en de spits van ons was laatste manOnze keeper maakte ook nog een solo vanaf z'n eigen doel tot 30 meter voor de goal van de tegenstander
![]()
![]()
Nee joh, 't is meer zo'n niveau als bij veel clubs: Het 7e of 11e elftal dus het maakt niet zoveel uit. Ideaal voor mijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn ze je nu niet aan het uitproberen op verschillende posities om er achter te komen waar je het beste tot je recht komt?
apart, maar na de training of wedstrijd geen bier dat lukt me nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee joh, 't is meer zo'n niveau als bij veel clubs: Het 7e of 11e elftal dus het maakt niet zoveel uit. Ideaal voor mij
En 'pickup' is meer in de trant van dat je kunt trainen wanneer je wilt, er zijn altijd wel mensen aan 't sporten en je bent welkom om mee te spelen.
Geen clubhuis, wel een kraampje waar ze drinken hebben (geen alcohol) en een stel tafels, stoelen met bbq's.
Heel anders dan in Europa maar wel erg geinig eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |