wat dacht je van mij dan, alleen draait het hier wel om een grote bekerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 07:29 schreef pekel het volgende:
Waarom moet ik straks nou met meer dan 30 graden celcius een onnozel toernooitje gaan keepen?.
die we ook gewonnen hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:07 schreef JPM01 het volgende:
[..]
wat dacht je van mij dan, alleen draait het hier wel om een grote beker![]()
Damn.... wedstrijdjes van 20 minuten en dan zuke uitslagen... Zeker een hoog niveauquote:Op zondag 29 mei 2005 12:29 schreef zijle het volgende:
Gister een toernooi bij SC Emmeloord
1e wedstrijd tegen SC Emmeloord B1: 4-0
2e wedstrijd tegen Olde Veste B4: 9-0![]()
3e wedstrijd tegen DOS Kampen B3: 7-0
Finale weer tegen SCE: 1-0![]()
Alles gewonnen met 21 goals voor en nul tegen in wedstrijdjes van 20 minutenWat een niveau
Met die 9-0 stond ook nog eens onze verdediging voorin en de spits van ons was laatste manquote:Op zondag 29 mei 2005 12:38 schreef stame het volgende:
[..]
Damn.... wedstrijdjes van 20 minuten en dan zuke uitslagen... Zeker een hoog niveau..Maar gefeliciteerd
quote:Op zondag 29 mei 2005 13:21 schreef zijle het volgende:
[..]
Met die 9-0 stond ook nog eens onze verdediging voorin en de spits van ons was laatste manOnze keeper maakte ook nog een solo vanaf z'n eigen doel tot 30 meter voor de goal van de tegenstander
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 13:21 schreef zijle het volgende:
[..]
Met die 9-0 stond ook nog eens onze verdediging voorin en de spits van ons was laatste manOnze keeper maakte ook nog een solo vanaf z'n eigen doel tot 30 meter voor de goal van de tegenstander
![]()
![]()
Nee joh, 't is meer zo'n niveau als bij veel clubs: Het 7e of 11e elftal dus het maakt niet zoveel uit. Ideaal voor mijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn ze je nu niet aan het uitproberen op verschillende posities om er achter te komen waar je het beste tot je recht komt?
apart, maar na de training of wedstrijd geen bier dat lukt me nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee joh, 't is meer zo'n niveau als bij veel clubs: Het 7e of 11e elftal dus het maakt niet zoveel uit. Ideaal voor mij
En 'pickup' is meer in de trant van dat je kunt trainen wanneer je wilt, er zijn altijd wel mensen aan 't sporten en je bent welkom om mee te spelen.
Geen clubhuis, wel een kraampje waar ze drinken hebben (geen alcohol) en een stel tafels, stoelen met bbq's.
Heel anders dan in Europa maar wel erg geinig eigenlijk.
succes, en laat een goede indruk achter bij seppquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:49 schreef pekel het volgende:
Overmorgen 2-2 C-junioren finale in Emmen. Ik doe mee..
Sepp Blatter en Henk Kesler komen ook..
!
Doe ik.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:20 schreef Yeahinho het volgende:
Houd ons eens op de hoogte over dat Amerikaanse gevoetbal popo, gaaf om te lezen!![]()
hoe zit het seizoen daar in elkaa, zomer stop winter stop etcquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Doe ik.
Volgende week maandagavond weer, zal kijken of iemand wat foto's kan schieten.
Finale.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt het tot de finale geschopt? Of is het finales?
ja daar rijden geen bussenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:53 schreef Erasmusch het volgende:
Word je opgepikt door soccer moms? Heb je een clubhuis?
Laatste wedstrijd tegen Transvalia met 0-1 gewonnen. Totaal onbereikbaar met OV en daardoor eerste 3 goals van Feyenoord gemist...
ja 1 bus in het half uur, pff. Naar Zuidplein. Dan moet ik nog minstens 2 overstappen voor de Kuip.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:39 schreef superjoden het volgende:
[..]
ja daar rijden geen bussenach volgende keer dan maar meerijden met je teamgenoten
![]()
wie weet, ik ga er vanuit dat ik gewoon in het 4e blijf. hoewel er wel wat dingen gaan veranderenquote:Op maandag 13 juni 2005 17:53 schreef MasterMido het volgende:
Zaterdag BBQ gehad dus nu is het seizoen echt afgelopen. En nu maar wachten tot augustus en kijken of ik in het 2e kom of anders zit ik weer in het 3e(wat ik trouwens niet erg vind, gezellig team vorig jaar. Alleen word alles wel door elkaar gegooit volgend jaar)
JPM01 krijg volgend jaar een ander Wolvega tegen zich.Of zit Wolvega dan niet meer bij jullie in ?
ik kon ze geen ongelijk gevenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
ja 1 bus in het half uur, pff. Naar Zuidplein. Dan moet ik nog minstens 2 overstappen voor de Kuip.
Op de heenweg ook gedaan, maar mn tiemgenootjes wilden liever Transvalia-Sparta kijken dan mij een lift geven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |