een seizoens samenvattingquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben uitgekletst voor dit seizoen.
in welke regio zit jij??quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:27 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben al wekene uitgekletst.
Hoe kan dat toch?!
vreemd danquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:41 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zit in Zuid I, maar hier zijn ook heel wat speelrondes afgelast hoor.....
ach 1-4 is nog niksquote:
zal vast het 4e wel zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:34 schreef MasterMido het volgende:
[..]
welk team heeft tegen emmen gespeeld ???![]()
www.fcwolvega.nlquote:einde nacompetitie zondag 1
Nadat de heenwedstrijd in Emmen met 1-0 werd verloren, werd de return op Molenwiek met 1-4 verloren, zodat de nacompetitie voor zondag 1 er op zit.
Spelen jullie in Klazienaveen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:50 schreef JPM01 het volgende:
ik heb gister ook de beker gezien waar we 28 mei voor strijdending is een meer als een meter hoog
![]()
![]()
Blijven jullie volgend seizoen in de Hoofdklasse? Ik speel volgend seizoen namelijk 3de divisiequote:Op zondag 22 mei 2005 00:08 schreef zijle het volgende:
Laatste wedstrijd van het seizoen verloren van Alcides 2-3. Echt ongelovelijk veel kansen gemist, en ikzelf speelde ook niet al te best, een fout van mij leidde de verliezende goal in
Jep onze B2 speelt volgend jaar gewoon hoofdklasse, alleen ga ik over naar de A'squote:Op zondag 22 mei 2005 00:24 schreef pekel het volgende:
[..]
Blijven jullie volgend seizoen in de Hoofdklasse? Ik speel volgend seizoen namelijk 3de divisie...misschien tegen elkaar dan?
Trouwens...hoorde dat SC Erica en Zwartemeer bij jullie gedegradeerd zijn. Dus de 1ste klasse wordt een Zuid-Oost Drentse klasse....alleen maar derby's..
Emmen B2, SVBO, Erica, Zwartemeer en nog wat.
pompidomquote:Op maandag 16 mei 2005 17:30 schreef Erasmusch het volgende:
superjoden, hoe lang doe je dr met ov over van jullie complex naar de Kuip? Dat weet jij vast wel
nee gewoon thuis op ons eigen complexquote:
30 graden is mij ook iets TE maar goed ik kan normaal wel goed tegen warmte, al was het zaterdag toch wel erg benauwdquote:Op maandag 23 mei 2005 15:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet hoef te voetballen zeg, ik ben echt een koud weer voetballer. Als het erg warm is ben ik niet vooruit te branden.
Bij mij is het net omgekeerd... ik ben een mooi-weer-voetballer...hoewel het gras wel een beetje nat moet zijn... om heerlijk te kunnen kaatsenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet hoef te voetballen zeg, ik ben echt een koud weer voetballer. Als het erg warm is ben ik niet vooruit te branden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |